Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Hur är det med svenskan egentligen?
"I sig" betyder ingalunda något annat. Du kanske vill upplysa om den väsentliga skillnaden som du anser det vara?
Meddelandet framgår klart och tydligt - du åsyftade att målare som uttalat är för våld inte har någonting med graffiti att göra, vilket är osant.
"I sig" betyder ingalunda något annat. Du kanske vill upplysa om den väsentliga skillnaden som du anser det vara?
Meddelandet framgår klart och tydligt - du åsyftade att målare som uttalat är för våld inte har någonting med graffiti att göra, vilket är osant.
Nope, jag sa att dessa utalanden inte tillskrivs graffiti utan enskilda individer.
Och som jag sagt tidigare ger inte detta forums mest våldsförespråkande individer en nyanserad bild av gruppen som helhet. Vilket är sant.
Citat:
Vad menar du med "läsförståelse"?
Vad det betyder.
Citat:
Vart har jag påstått att målare i allmänhet brukar våld?
Generalisera på vilket sätt? Att påpeka att gruppen graffare innehåller individer som både förespråkar och brukar våld är knappast en generalisering, snarare tvärtom.
Jag trodde vi diskuterade graffare, att det finns andra grupperingar och individer som besitter olika typer av dubbelmoral har ingen som helst betydelse här.
Generalisera på vilket sätt? Att påpeka att gruppen graffare innehåller individer som både förespråkar och brukar våld är knappast en generalisering, snarare tvärtom.
Jag trodde vi diskuterade graffare, att det finns andra grupperingar och individer som besitter olika typer av dubbelmoral har ingen som helst betydelse här.
Ja det finns idioter inom graffiti. Du går på som om det vore något unikt med dubbelmoral och våldstendenser i just denna grupp, inrikespolitik känns mer aktuellt.
Citat:
Du försöker upplysa mig på något sätt om läsförståelse, denna sänks givetvis när man ska försöka gissa på vad det är du svarar på.
Vill du komma någonstans med diskussionen eller är du ute efter att försöka raljera och trolla?