2009-08-17, 14:32
Medlem
Kakdegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wookad
Har aldrig fattat vad det är för sjuk tillfredsställelse graffare får av att klottra en massa fula bokstäver på tåg, väggar, plank etc?! Vilka jävla idioter, rent ut sagt. Skulle utan tvekan spöa på en graffare om jag såg en.
Kan du utveckla hur man "spöar på" någon?
Citera
2009-08-17, 14:33
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Har aldrig fattat vad det är för sjuk tillfredsställelse graffare får av att klottra en massa fula bokstäver på tåg, väggar, plank etc?! Vilka jävla idioter, rent ut sagt. Skulle utan tvekan spöa på en graffare om jag såg en.

Är det inte en sjuk tillfredsställelse att må bra av att spöa någon som gör något man inte förstår men stör sig på?

Jävla idioter som går omkring och spöar folk.
Citera
2009-08-18, 00:16
Medlem
LeifLoketx40s avatar
Citat:

Man blir ju aldrig "tillfredställd"..
Citera
2009-08-18, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Men jag pissar på dig och dina jävla skattepengar

och din mamma säljer sig för småpengar din jävla tönt

Jag jobbar hårt för min lön och betalar skatt, samtidigt som jag älskar graffiti som sätts på våra väggar... ser jag nån jävel trasha en vagna = slå sönder rutor, lampor och säten och skit så nitar jag gärna dne jäveln

trashing =INTE graffiti

Graffitit = skriva/måla/rita någonting med permanent färg som inte går borrt

trashing= förstöra så mycket man kan som itne går att att åtgärda på annat sätt än att byta... = horigt

därav, du är en jävla pajas som inte gillar graffiti utan skadegörelse..du är en sellout och ingen av dina kompisar tycker ud är cool för att ha langat en sån där post på FB...hoppas du torskar (förmodligen har du aldrig trashat ett skti utan sett area 08 och diggar till second thautz på mp3 och tycket du är cool).... jävla luffare!

Färg och former= KONST FÖR EVIGT!
Citera
2009-08-18, 04:42
Avstängd
Citat:

Men om du är så jävla hård så åk till Göteborg, mycket graffare där som inte är rädda, spöa en av dom och trasha deras målning, och dom skjuter dig.

Se så, åk till Göteborg nu hårding.
Citera
2009-08-20, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niso

+1 på den, But...Hur är reaktionen om jag målar mitt "mästerverk"på din ytterdörr?

"Kidzen" sprejar ner min hemmiljö med sin konst, men om jag skulle göra samma sak i deras kvarter skulle jag bli nersparkad.

Varför? konst som konst right?
Citera
2009-08-20, 11:26
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
+1 på den, But...Hur är reaktionen om jag målar mitt "mästerverk"på din ytterdörr?

"Kidzen" sprejar ner min hemmiljö med sin konst, men om jag skulle göra samma sak i deras kvarter skulle jag bli nersparkad.

Varför? konst som konst right?

korrekt... du är jättevälkommen att kladda på min ytterdörr, förutsatt att jag inte bor i villa.
Citera
2009-08-20, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
korrekt... du är jättevälkommen att kladda på min ytterdörr, förutsatt att jag inte bor i villa.

Why not? villa eller lägenhets dörr spelar väll ingen roll?
Citera
2009-08-20, 12:33
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:

har du någonsin sett klotter på en lägenhetsdörr, dvs. dörren och inte trappuppgångsporten? skulle inte tro det..

edit: märkte att mitt förra svar var smått missvisande. Du är välkommen att kladda på min port men inte på min personliga dörr
Citera
2009-08-20, 12:33
Medlem
Citat:

det är näst intill ingen som klottrar på enskilda personers egendom.
Citera
2009-08-20, 14:40
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niso
och din mamma säljer sig för småpengar din jävla tönt

Jag jobbar hårt för min lön och betalar skatt, samtidigt som jag älskar graffiti som sätts på våra väggar... ser jag nån jävel trasha en vagna = slå sönder rutor, lampor och säten och skit så nitar jag gärna dne jäveln

trashing =INTE graffiti

Graffitit = skriva/måla/rita någonting med permanent färg som inte går borrt

trashing= förstöra så mycket man kan som itne går att att åtgärda på annat sätt än att byta... = horigt

därav, du är en jävla pajas som inte gillar graffiti utan skadegörelse..du är en sellout och ingen av dina kompisar tycker ud är cool för att ha langat en sån där post på FB...hoppas du torskar (förmodligen har du aldrig trashat ett skti utan sett area 08 och diggar till second thautz på mp3 och tycket du är cool).... jävla luffare!

Oj vad kul det kan bli när en icke målande sinnessvag dyslektiker via en text ska förklara för en målare vad graffiti är.
Citera
2009-08-20, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Oj vad kul det kan bli när en icke målande sinnessvag dyslektiker via en text ska förklara för en målare vad graffiti är.

Jag skrattar högt för mej själv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in