Citat:
Ursprungligen postat av Thedool
Nu går jag ju inte runt och hatar er, jag tycker mer synd om er! Förstår att det är svårt för er att förstå att ni troligtvis är lite smått efterblivna som fortfarande håller på och kluddar på väggar, sånt lägger normala människor av med i yngre tonåren. När man började få upp ögonen för tjejer och mopeder, det är ju faktist inget man vill säga högt till en tjej att man är en kladdare. Nu vet jag ju inte vad det är för brudar ni har, men är rätt så säker på att dom inte är speciellt fina och ingen högre klass om dom kan med och gå runt med en kluddare.
Va någon sprayboffare ovanför som skrev att det inte va egoistiskt och det va nog det dummaste jag läst! Ligger bara egoism i det ni håller på med och försöker ni intala er något annat så tror jag ni har större problem än vad jag trodde.
Personligen skiter jag fullständigt om ni kladdar på väggar, jag brukar själv kolla på eran "konst" tycker det bara är så synd att ni inte förstår hur pinsamma ni är och jag hoppas att ni n dag växer upp och förstår att det är inte speciellt tufft att skriva ett fräckt ord i skrikiga färger i gangstatypsnitt.
Hoppas ni mognat innan ni får ett skadeståndkrav från moder svea som ni får betala av i hela erat liv.
Det är lite roligt att sitta o läsa om dina åsikter och ditt tänkande, hur skulle det vara om du tänkte lite mer? Från ett annat perspektiv? När du ser eller hör ordet graffiti så lovar jag att du tänker direkt på alla småglin som skriver kuk o sånt skit o tycker dom är jätte coola, där har du ditt jävla kluddrande. Men fan finns det så mkt mer i ordet graffiti, för det är en konst acceptera det eller ej
Jag bryr mig inte ett skit om vad du säger här, tror ingen annan gör det heller, så det var onödig tid du slösade på detta!