2009-07-16, 23:59
Bannlyst
Skäms inte du över att du lägger sån väldans energi på oss?
Citera
2009-07-17, 00:37
Medlem
janniboys avatar
Jag skrattar åt folk som dig, folk som inte kan vara sig själva utan har blivit "stekare" eller vad ni vill kalla det när ni klär er som 80% av resten utav stan.. Har ni ingen fantasi alls? eller ni kanske tycker att det är vågat att dra på sig ett par gröna chinos istället för ett par gråa.

Jag vet inte varför.. Men jag tycker att alla ni är så förbannat fula och ser väldigt falska ut, folk som er som man träffar på fester har aldrig något sinne för humor.

Nu drar jag kanske alla över en kant men det är så jag upplever det. Ni får klä er hur ni vill, inte mitt problem men det är min åsikt.
Senast redigerad av janniboy 2009-07-17 kl. 00:40.
Citera
2009-07-17, 00:38
Medlem
Neffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janniboy
Jag skrattar åt folk som dig, folk som inte kan vara sig själva utan har blivit "stekare" eller vad ni vill kalla det när ni klär er som 80% av resten utav stan.. Har ni ingen fantasi alls? eller ni kanske tycker att det är vågat att dra på sig ett par gröna chinos istället för ett bar gråa.

Jag vet inte varför.. Men jag tycker att alla ni är så förbannat fula och ser väldigt falska ut, folk som er som man träffar på fester har aldrig något sinne för humor.

Nu drar jag kanske alla över en kant men det är så jag upplever det. Ni får klä er hur ni vill, inte mitt problem men det är min åsikt.

Nä, du drar inte alla över en kant, det är verkligen så det ligger till. Hela ditt inlägg säger vad jag tycker. Tack för att jag slapp skriva det själv
Citera
2009-07-17, 09:32
Medlem
Schutnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thedool
Nu går jag ju inte runt och hatar er, jag tycker mer synd om er! Förstår att det är svårt för er att förstå att ni troligtvis är lite smått efterblivna som fortfarande håller på och kluddar på väggar, sånt lägger normala människor av med i yngre tonåren. När man började få upp ögonen för tjejer och mopeder, det är ju faktist inget man vill säga högt till en tjej att man är en kladdare. Nu vet jag ju inte vad det är för brudar ni har, men är rätt så säker på att dom inte är speciellt fina och ingen högre klass om dom kan med och gå runt med en kluddare.
Va någon sprayboffare ovanför som skrev att det inte va egoistiskt och det va nog det dummaste jag läst! Ligger bara egoism i det ni håller på med och försöker ni intala er något annat så tror jag ni har större problem än vad jag trodde.
Personligen skiter jag fullständigt om ni kladdar på väggar, jag brukar själv kolla på eran "konst" tycker det bara är så synd att ni inte förstår hur pinsamma ni är och jag hoppas att ni n dag växer upp och förstår att det är inte speciellt tufft att skriva ett fräckt ord i skrikiga färger i gangstatypsnitt.
Hoppas ni mognat innan ni får ett skadeståndkrav från moder svea som ni får betala av i hela erat liv.

Det är lite roligt att sitta o läsa om dina åsikter och ditt tänkande, hur skulle det vara om du tänkte lite mer? Från ett annat perspektiv? När du ser eller hör ordet graffiti så lovar jag att du tänker direkt på alla småglin som skriver kuk o sånt skit o tycker dom är jätte coola, där har du ditt jävla kluddrande. Men fan finns det så mkt mer i ordet graffiti, för det är en konst acceptera det eller ej

Jag bryr mig inte ett skit om vad du säger här, tror ingen annan gör det heller, så det var onödig tid du slösade på detta!
Citera
2009-08-02, 11:44
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Det är ju bara vad jag läst i era inlägg här i graffitiforat. Kan ni inte beskriva er lite mer utförligt, var ni bor, vad ni jobbar med mer ingående samt vad ni har för visioner?

Pluggar till Civilingenjör.

Jag ska tjäna pengar skaffa familj och köpa alla feta prylar jag vill ha.

Och jag ska måla hela tiden.
Citera
2009-08-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_

Själv kom jag in på medicin som jag skall börja plugga i höst.
Sen ska jag skaffa familj och sponsra mina barn med burkar och slå upp en betongvägg på bakgård
Citera
2009-08-09, 23:10
Medlem
carlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_

What he said.
Citera
2009-08-12, 11:45
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Jag tycker att det kan vara riktigt snyggt att se någons konstverk i en tunnel eller så. Det blir inte så grått och långtråkigt när man går förbi.
Menar då ej kukar eller sådant, utan seriösa målningar som man ser att någon tagit god tid på sig.

Kukar och annat klotter på stolpar och lite här och var är bara drygt och räknas mer som skadegörelse än konstverk. Ska ni ägna er åt sådant kan ni åtminstonde gå till något ödelagt industriområde där det inte finns någon risk att en vanlig privatperson ska behöva spy över det.

Tack för mig
Citera
2009-08-12, 14:55
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
Jag tycker att det kan vara riktigt snyggt att se någons konstverk i en tunnel eller så. Det blir inte så grått och långtråkigt när man går förbi.
Menar då ej kukar eller sådant, utan seriösa målningar som man ser att någon tagit god tid på sig.

Kukar och annat klotter på stolpar och lite här och var är bara drygt och räknas mer som skadegörelse än konstverk. Ska ni ägna er åt sådant kan ni åtminstonde gå till något ödelagt industriområde där det inte finns någon risk att en vanlig privatperson ska behöva spy över det.

Tack för mig

Ja håller fullständigt med dig i hela ditt inlägg, Om man går igenom en grå tråkig tunneln hur kan man tycka det är fult med en fet målning med massor olika färgglada färger? Blir ju bara en förbättring
Citera
2009-08-12, 15:47
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Ja håller fullständigt med dig i hela ditt inlägg, Om man går igenom en grå tråkig tunneln hur kan man tycka det är fult med en fet målning med massor olika färgglada färger? Blir ju bara en förbättring

Folk i allmänhet verkar snarare lacka på att det kostar pengar att sanera målningen, än den snygga målningen i sig. Så i grund och botten är det statens fel som är så jävla dumma att de lägger resurser på att sanera på helt onödiga ställen.
Citera
2009-08-12, 19:03
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Folk i allmänhet verkar snarare lacka på att det kostar pengar att sanera målningen, än den snygga målningen i sig. Så i grund och botten är det statens fel som är så jävla dumma att de lägger resurser på att sanera på helt onödiga ställen.

Ja precis du förstår vad jag menar
Citera
2009-08-12, 21:38
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Då skulle jag hellre se att de låter ett par duktiga målare få göra några konstverk i en ren nybyggd tunnel. För att sedan fettdränka väggarna eller något sådant skit så de sitter kvar och ingen annan kan komma och måla över kukar eller något annat skit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in