2009-10-30, 12:46
Medlem
Det är fullkomligt löjligt att använda begreppet rasism ang. denna debattartikel av Åkesson.

Ett utmärkt inlägg i debatten av Åkesson och som speglar hur en majoritet av svenska folket känner idag.

Sossarna startade denna storskaliga industri med massinvandring för att kunna behålla makten.
Nu har övriga Partier lärt sig tricket och tror sig vinna röster med att hylla den så kallade mångkulturen som i praktiken inte betyder mer än att jag som svensk tvingas tala "lätt svenska" när jag ska köpa en varmkorv.

Sen är den så kallade mångkulturen en enorm bluff.
Den existerar inte.
Arabisk klankultur vore en mer rättvis benänmning på den invandring som belastar Sverige.
2009-10-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Lille jimmy fortsätter att trampa i skiten och har producerat ännu en
synnerligen korkad rasseartikel.

Jag har ickså varit inne på att han snott en del av materielet från FB
men vid närmare eftertanke så låter det mera som att han stulit
materialet från Gudrun Schyman och Ireen "män är djur" von Wachenfeldt.

Likheterna med Irene och Åkezzon är slående, må så vara att Åkezzon
är lite vältaligare och slingrigare:

http://www.youtube.com/watch?v=pBtKxYKQI_8

Övrigt hänvisar jag till:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=19529963&postcount=1009

Lär dig skilja på rasism och kulturism.
2009-10-30, 12:55
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Bra av Jimmieponkens artikelskrivare, skulle jag vilja påstå. Den här artikeln var det ett helt annat driv i - någon har hjälpt språkröret Åkesson, vilket förstås är helt i sin ordning. Härlig bild också, Idiot-Maud bland Teletubbies.
Nästa SD-propagandaattack måste bli en bredsida mot sosseblockets vansinniga massinvandringsplaner, så att Svenne Banan får det inhamrat i sin tjocka skalle att det inte finns något som helst alternativ i de etablerade partierna och den "stabila" blockpolitiken.

hehehe. Jag har också mina misstankar kring huruvida det är Jimmie som skriver artiklarna. Till skillnad från dig tycker jag dock att båda debattartiklarna höll hög klass. Fick ett skrattanfall när jag såg bilden. Märkligt rakryggad av aftonbladet att dels ge sd möjlighet till replik, dels att lägga in en sådan bild.
2009-10-30, 13:35
Medlem
E.Erikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
hehehe. Jag har också mina misstankar kring huruvida det är Jimmie som skriver artiklarna.
Han får nog lite hjälp av Mattias Karlsson. Vi som läser hans blogg på sdkuriren.se känner igen stilen...I alla fall träffar artikeln målet. Den bisarra lovsången av det mångkulturella samhället konfronteras med lite sociala realiteter...
2009-10-30, 13:50
Bannlyst
Alltså, AB skjuter sej själv i foten - igen!
AB: SD är ett rasistiskt parti. Rösta inte på dom!
Svensken: WoW, då ska jag rösta på dom! Fan vad najs.

2009-10-30, 13:50
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Lille jimmy fortsätter att trampa i skiten och har producerat ännu en
synnerligen korkad rasseartikel.

Jag har ickså varit inne på att han snott en del av materielet från FB
men vid närmare eftertanke så låter det mera som att han stulit
materialet från Gudrun Schyman och Ireen "män är djur" von Wachenfeldt.

Likheterna med Irene och Åkezzon är slående, må så vara att Åkezzon
är lite vältaligare och slingrigare:

http://www.youtube.com/watch?v=pBtKxYKQI_8

Övrigt hänvisar jag till:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=19529963&postcount=1009

Hur känns det att vara en av de få som är negativa till denna artikel? Måste ju säga något om vem du är.
2009-10-30, 13:57
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
hehehe. Jag har också mina misstankar kring huruvida det är Jimmie som skriver artiklarna. Till skillnad från dig tycker jag dock att båda debattartiklarna höll hög klass. Fick ett skrattanfall när jag såg bilden. Märkligt rakryggad av aftonbladet att dels ge sd möjlighet till replik, dels att lägga in en sådan bild.

Ja, Aftonblaskan tycker jag ensam får ta åt helvete för mycket av det berättigade verbala ursinne som finns bland allmänheten och som kommer till uttryck hos FB-skribenter - Expressen är en sämre tabloid, och alla Bonniersfärens tidningar är minst lika PK som AB. Dessutom stod de upp bra mot judelobbyn i samband med Donald Boströms artikel tidigare i höst (plus att de har den bästa sporttidningen i landet).

Det ultimata för ett parti som kritiserar massinvandringskatastrofen skulle vara att kunna kontraktera ett par som verkligen är "kända från TV" för att väcka allmänheten - herregud vilka radikala opinionssvängningar det skullle leda till om låt säga Ernst Kirchsteiger och Zlatan Ibrahimovic sa: det här håller inte, för mycket babbar, fel sorts extremt jobbiga och kroniskt problemskapande babbar, för lite krav på babbarna, osv.
2009-10-30, 14:25
Medlem
Qwertyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Det ultimata för ett parti som kritiserar massinvandringskatastrofen skulle vara att kunna kontraktera ett par som verkligen är "kända från TV" för att väcka allmänheten - herregud vilka radikala opinionssvängningar det skullle leda till om låt säga Ernst Kirchsteiger och Zlatan Ibrahimovic sa: det här håller inte, för mycket babbar, fel sorts extremt jobbiga och kroniskt problemskapande babbar, för lite krav på babbarna, osv.

http://www.youtube.com/watch?v=x8arhBVAS2o

Ungefär som denna?
2009-10-30, 14:46
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwertyz
http://www.youtube.com/watch?v=x8arhBVAS2o

Ungefär som denna?

Ett steg i rätt riktning, definitivt. Men tänk om den här jävla mysfarbrorn Ernst Kirchsteiger som alla tanterna avgudar skulle säga: "Idyllen förintas om vi inte hejdar massinvandringen...Alla vet att några zigenska eller somaliska klaner i det närmaste grannskapet innebär en oerhörd sänkning av livskvalitén, och direkt fara för liv och egendom."
Eller om Zlatan, själv från Rosengård, på sitt dryga och lite loja sätt skulle säga: "Nä men va finns de att diskutera egentligen? Dom är för många, dom förstör och begår en massa brott, det går inte att ta in fler. Absolut. Vi måste börja fundera på att peta en del, som helt enkelt inte platsar...det är som i ett fotbollslag som vill nå framgång. Vi som är från Balkan är inte så glada i tokiga negrer, fula turkar och tjejer utan klitta i burka, så är det bara. Är man en stor spelare så förstår man det här."

Ungefär som när Ehsan Dadiar imiterar Zlatan :

http://www.youtube.com/watch?v=DPrqTe3K-Gk
Senast redigerad av Ezzelino 2009-10-30 kl. 14:49.
2009-10-30, 14:53
Medlem
Byfånes avatar
Artikeln tilltalade inte mig, den kändes smetigt glassig, och kör med likande känsloretorik som de redan etablerade partierna. Dock så tror jag att den tilltalar massan,vilket är kalasbra, kanske en liten fokus förskjutning vi ser här mina herrar?
2009-10-30, 14:55
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Än en gång lysande skrivet av Jimmie. Sd borde erbjuda alla landets jordbrukare ett gratis medlemskap i Sd under ett år.
Centerns grundvalar kommer att skakas om och Maoudan försvinner i det mångkulturella dimman.
2009-10-30, 15:04
Medlem
Lyckosamt för Åkesson att ha Maud att debattera med. Hon har verkligen noll koll och verkar närmast förvånad av att få mothugg, verkar ha förväntat sig den envägskommunikation som varit standard när det gäller samtal om Sverigedemokraterna de senaste åren.

Rolig artikel, men knappast politiskt intressant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in