2009-10-24, 00:48
Medlem
Leif Ds avatar
Vem kommer att kolla då, utöver dom redan frälsta?
Och expo, varför släpper man fram en sådan antidemokratisk och kriminell organisation?
2009-10-24, 00:48
Medlem
Starvids avatar
När blir det debatt om vänsterpartiets kommunism, mellan Moderaterna, MUST, Folkpartiet, och Contra?

Det låter ju som ett dåligt skämt, men det är den nivån svensk media och samhällsdebatt är på i dag.
2009-10-24, 00:52
Medlem
KLANGBOTTENs avatar
Det är bra mer sånt där i SVT "Fri television". Folk som tittar är inte dumma. Särskilt inte de som redan har börjat fundera lite grann på att lägga en röst på SD. Denna partiska debatt har ungefär samma effekt på SD-opinionen som stenkastande invandragäng. Som tur är för SD är journalisttanterna för korkade för att begripa det. Hoppas de ofta kommer använda ord som "främlingsfientliga" och "rasister" - då blir det ytterligare + för SD. Att Expoiten Poohl är med blir grädden på moset. Synd bara att inte Andreas Malm är med.
Senast redigerad av KLANGBOTTEN 2009-10-24 kl. 01:00.
2009-10-24, 00:55
Medlem
jag LOVAR att det här är positivt för Sverigedemokraterna.

Det kan INTE utfalla på något sätt när Måna Sahlin visar sitt äckliga tryne på tv.
2009-10-24, 01:07
Medlem
Eaglecoths avatar
SD surfar vidare...

Citat:
Ursprungligen postat av MkII
jag LOVAR att det här är positivt för Sverigedemokraterna.

Det kan INTE utfalla på något sätt när Måna Sahlin visar sitt äckliga tryne på tv.

Absolut asså, ställer man sig utanför etablissemanget så får man acceptera absurda mängder skit kastad rätt i ansiktet. SVT är en partisk propaganda maskin som aktivt tar ställning mot alla synpunkter och åsikter som inte finns representerade i sveriges riksdag.

Vill du begränsa invandringen, avkriminalisera kannabis, eller bara allmänt tycker att feminister är dumma i huvudet så är du "Fair Game" för SVT. Om detta kan knappast råda någon diskussion.

Det verkar närmast uppenbart att SD rider på vågen av denna smutskastningskampagn som ironiskt nog är riktad just mot dem. För varje osakligt påhopp som riksdagspartiernas ledare riktar mot SD så vinner de minst 10 000 röster -- det är min fasta övertygelse

/Eaglecoth
2009-10-24, 01:17
Medlem
Ska inte den världskända Danmarksexperten Lena Sundström delta också? Jag hade så gärna velat ha en dansk infallsvinkel på det hela, och hon bodde ju där under ett bra tag så hon borde ju veta om någon.
2009-10-24, 01:21
Medlem
Vireks avatar
Saknas bara Anna-Lena Lodenius och Aje Carlbom. Varför får inte de experterna vara med ((
2009-10-24, 01:25
Medlem
Kan inte S och pack någon gång reflektera över varför det finns ett parti som SD? Bortsett ifrån att de är "Fega människor"...Vore väl kul med lite omväxling i tankebanorna? Mångtänktur!
2009-10-24, 01:39
Medlem
SwiftDeletes avatar
Fan ska man behöva se den tjuvaktige Mona Muslim aka Toblerone i tv igen.

Hoppas de gör bort sig så det blir pinsamt i flera dagar efteråt...
2009-10-24, 01:47
Medlem
Freedom Fighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwiftDelete
Fan ska man behöva se den tjuvaktige Mona Muslim aka Toblerone i tv igen.

Hoppas de gör bort sig så det blir pinsamt i flera dagar efteråt...
Är det direksänt finns helt klart chansen. Jag tycker det är pinsamt redan det ens har visats. SVT borde visa bättre omdöme och stryka programmet. Det kommer garanterat bli fällt i granskningsnämnden för partiskhet!
Senast redigerad av Freedom Fighter 2009-10-24 kl. 01:50.
2009-10-24, 01:47
Medlem
Qwertyzs avatar
Förfärligt...

Men det kan inte annat än gynna SD!
2009-10-24, 01:55
Medlem
SwiftDeletes avatar
Jag ha skickat ett mail, alltid kul att var en plåga för onda människor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in