Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Så fort jag säger vad jag tycker så är jag en idiot eller så är jag efterbliven eller så är jag ett troll osv. Så fort någon inte tycker som en Sverigedemokrat så är det likadant.
Hah.
Försök inte få till det nu som att vi inte accepterar oliktänkande eller något. Du har precis lika stor rätt att tycka precis vad du vill, precis som alla andra människor har. Oss själva inkluderade.
Skillnaden mellan dig och oss är att
det du säger väldigt ofta är helt fel. Och lika ofta så brukar vi förklara det för dig, med ett par förolämpningar inbakade i inläggen. Självklart uppstår situationer där det endast är ord mot ord då ingenting konkret faktiskt kan bevisas, eller där det uppstår simpel konfrontation på grund av grundläggande värderingar. Sådana exempel kanske kan vara att vi ska bjuda in hela världen till Sverige för att alla förtjänar ett bra liv (på våran bekostnad) - eller inte. Men du har skrivit saker som vi håller med om; t.ex att du ville kastrera alla våldtäktsmän och skicka dom till mars. Sen skrev du väl till och med att du också ville ta det lugnare med invandringen? Eller var det bombacci? Hursom så är du ju inte totalt sönderkörd i skallen nedboy.
Men du, om någon nedboy, borde inte tala om att vi inte kan ta till oss seriösa undersökningar eller dyl. Självklart har Flashback sin kvot av idioter likt; "uhh ut med alla svartingar för att dom är svarta!!!!11". Människor som ofta heller inte har några belägg för sin rasism.
Dock så har Flashback också sin kvot av klipska, seriösa främlingsfientliga. Och vi har inget problem med att kunna läsa seriösa undersökningar. Men dom undersökningarna som lutar till massinvandringens favör är ytterst få, och du har mig veterligen inte redovisat någon sådan. (Om du har en
seriös undersökning, artikel eller något om invandring som du gillar så får du gärna visa den nu om du vill)
Au contraire så har
vi visat väldigt många undersökningar och dyl. för dig. Och det verkar inte ha givit några resultat alls. Ofta flyr du från tråden efter att dina grodor har blivit nedknackade, för att sedan dyka upp i andra trådar med samma argument som fortfarande inte håller. Trist för dig att allting sparas här på Flashback; varenda post du har kan andra användare enkelt klicka fram igen. Så jag vet inte hurvida smart det är från din sida att försöka sig på genomskinliga lögner när dom inte bara skjuts ned, utan faktiskt stannar kvar för vemsomhelst att läsa. Om du vill kan jag slänga fram ett par av mina favoriter? Eller du kanske inte kommer svara mig då?
Å andra sidan är väl inte det här med klokhet din grej. Du skriver som om du allvarligt vore 16 år, fast jag antar att du inte är det? Du har galet ytligt tänkande, ofta utan någon verklighetsförankring alls. Och som sagt, när du ofta motbevisas kring någonting som gäller invandring så biter det inte alls på dig. Hur är det möjligt? Om någon säger till dig att himlen är blå, du tittar upp och bekräftar att himlen är blå, då går du väl inte vidare och hävdar att den är gul?
Detta kan betyda flertalet saker om dig som person:
*Du är antingen helt enkelt väldigt dum =P. Saknar kritiskt tänkande och allt det där, röstar på vänstern p.g.a påhittade lögner om solidaritet etc. För lat för att ge sig djupare in i ämnet och låter det vara som det är. Du
vill inte förstå, och nöjer dig med din alternativa verklighet; således förkastar du alla bevis som inte faller dig i smaken.
*Du är en blatte/utlänning som aktivt försöker motarbeta sverigedemokraterna då du möjligtvis besitter någon egen plan för du vill hur Svearike skall se ut i framtiden. (<- konspirationsteori

)
*Du jobbar undercover för sverigedemokraterna och låtsas trolla. Detta är faktiskt ett genuint argument då dina ofta simpla inlägg
motbevisas, och enkelt skulle kunna ge andra användare insikt om invandring. Dina inlägg öppnar upp diskussioner som ger oss realister möjligheter till att pumpa ut statistik och liknande, som andra användare på forumet inte hade någon aning om. Således får sverigedemokraterna fler röstare, indirekt p.g.a dig.
Hur det verkligen står till med dig vet väl förmodligen ingen annan utom du. Hursomhelst så tror jag att jag måste skriva någonting relevant till tråden nu, för jag vill inte att detta inlägg försvinner!
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Expo ljuger.
Ja se där.