Citat:
Ursprungligen postat av Ingenf4ntasi
Jag syftade på att dom har kommit så långt att dom hellre betalar för att få iväg invandrare. Det lät så jävla roligt, vilket jävla pajasparti, inte undra på att dom inte ens får mandat. Och dom vill styra riksdagen haha.
Jag hinner dö innan de får sin röst höjd och det tackar jag för
Är inte sugen på att leva i något forna Nazityskland liknande skit

Ja visst är det roligt att som en fåne kunna sitta och skratta åt allt man inte förstår.
Jag kan ge ett konkret exempel där SD politik i denna fråga fungerar bra.
Säg att det kommer hit en
fåraherde från bergen i Turkiet. Han kan varken läsa,skriva, använda en toalett.
Han saknar sitt hemland mycket för situationen har lugnat ner sig där enda problemet är att det är jävligt fattigt.
Efter att ha pluggat sju år på
SFI så kan han fortfarande inte svenska. Eller pluggat är väl fel ord, han gav upp redan i början han kan ju inte ens läsa på sitt eget språk hur i helvete ska den där tjocka batiktanten kunna lära honom att förstå bokstävernas pussel. Han sitter och dricker kaffe hela dagarna och blänger surt på den tjocka kärringen som tror att hon kan säga åt honom Fåraherden vad han ska göra och inte.
Han längar ut, sitta dag efter dag i sin lägenhet som förvisso har rinnande vatten, behaglig värme på vintern, välfyllt kylskåp och många andra detaljer som ter sig som lyx för en ungkarl från bergen i Turkiet.
En dator har han inte skaffat ty den skulle vara alldels för svår att förstå sig på, så något runkande framför 1000-tals porrfilmer är bara att glömma. Många invandrare gör inget annat än sitter och tvångsrunkar i sina lägenheter hela dagarna men det är de invandrare som är snäppet över det totala bottenskrapet som inte ens kan skriva in en adress i adressfältet.
Vad skulle han inte ge för lite Getporr.
Allt är jobbigt i det nya landet, visst finns det mycket otroligt vackra kvinnor här men de är lika ouppnåliga för honom som Jennifer Aniston. Vad har han att erbjuda dem? Han lever på soc, har inget körkort,kan inte betala sina räkningar själv utan det kommer en snäll batiktant en gång i månaden och fixar det åt honom och alla behandlar honom som om han var fem år. Vilket han är mentalt sett i det här nya landet. Han har till och med börjat fundera på att knulla batiktanten och hennes hängiga jättetuttar men han vet att hon är mest intreserad av de unga killarna som kommer som ensamkommande flyktingbarn, killar i 20-25 års åldern med moderna kläder och unga kukar, vad ska hon med en 44:årig fåraherde som inte ens själv vet hur gammal han är och alltid har en stinkande lägenhet när batiktanterna kommer hem till honom.
Han känner sig helt enkelt helt värdelös och överflödig. Alla skulle tjäna på att han dog. Batiktanten har tagit med honom till något ställe som hette
Samhall och det var en läskig upplevelse må jag säga! En massa människor som såg ut som att de har blivit straffade av gud jobbade där. Där han kom ifrån uppe i bergen, slog man ihjäl alla mongon när de föddes så han fattar ingenting, varför tillåter svenskarna dessa missfoster att leva?
Tyvärr så jobbar alla mongon mycket snabbare än honom och när han på fikarasten försöker ta mod till sig och börjar lägga in en stöt på en tjej som inte ser alltför efterbliven ut så blir han brädad av en jättefet mongolidkille med tjocka glasögon och slemmet rinnade nerför hakan! han tror inte det är sant.
Hemma i Turkiet var han den mest
respekterade fåraherden i hela byn. Alla visste att han var en yrkeskunnig
man. När han kräver
respekt i detta land så förstår ofta inte de blåögda idioterna vad han fösöker säga och de tittar ofta nedlåtande åt honom. Han vill vakta får! Inte sitta och kludda med fingerfärg och sjunga björnen sover med överviktiga batiktanter och mongolida svenskar!
Tänk att ge denna kille en fri flygbiljett hem och 30 lakan att köpa lite får och ett ruckel. Han skulle ju bli så lycklig. För första gången i livet äga egna får och inte någon annans. Han skulle kunna knulla dem så mycket han vill och även kunna leva gott ekonomiskt på dem. Och framförallt han skulle kunna få leva sina sista 20 år som en respekterad man, som bidrog till något här i världen och inte som en helt hopplös urtidsmännsiska som inte klarade av de mest elementera sakerna som krävs i ett modernt samhälle som Sverige. Tror du att han om några år skulle klara att beställa en sms-biljett till bussen? Läsa ett recept? Skriva ett CV

Tvingas bli hjälpt av kvinnor!
Tro mig, vill inte den mannen bara leva ett bekvämt liv som ett kolli här i Sverige och förvisso aldrig behöva saknat något basalt och dessutom ha tillgång till toppmodern vård när han blir gammal och skröplig så mår han fan så mycket bättre i den kultur där han har spenderat större delen av sitt liv.
Det är för fan ovärdigt för alla parter att ha honom här.
Men sitter man i det lilla inrunakde pojkrummet så tror man att alla är helt lika och har samma förutsättningar. Han kan väl bli Ingengör eller ekonom säger väl du din dumma jävel. Alla ska med!
Nu vet jag inte hur mycket de får i återvändarbidrag har inte orkat googla men 30 tusen kan jag garantera att det minst får, förmodligen mer och det räcker långt i den miljön han kommer ifrån.