2009-10-22, 22:16
Medlem
TengilKatos avatar
Därför ökar SD

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/10/22/danmark-muslim-forsokte-sticka-ut-ogonen-pa-larare-som-ville-skaka-hand-med-minderarig-dotter/
2009-10-22, 22:18
Medlem
Ian Wachtmeister verkar inte utesluta en röst på Sverigedemokraterna 2010. Jag tror inte SD får 12 % men nog finns det potential att få 6-7 procent om man sköter korten rätt.

http://frianyheter.wordpress.com/2009/10/22/ian-wachtmeister-debatterar-sd-och-islamiseringen/
2009-10-22, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Auditor
Ja, för alla som inte tycker som du är dumma i huvudet
Nej inte nödvändigtvis, men arbetare som röstar på SD är totalt jävla dumma i huvudet. En riking som röstar på moderaterna anser jag inte vara dum i huvudet även om jag knappast är moderat.
2009-10-22, 22:33
Medlem
BeachHunterNs avatar
Det är fan otroligt hur dumma folk kan vara..

Han har gått med i SD, han visste att de var kritiska till denna invandring och sen slutar han efter en artikel. Tänker inte folk innan de går med i partier/organisationer?
2009-10-22, 22:38
Medlem
Ingetvals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachHunterN

Han har gått med i SD, han visste att de var kritiska till denna invandring och sen slutar han efter en artikel. Tänker inte folk innan de går med i partier/organisationer?

Han har gått in i tråden, han visste redan vad han skulle skriva och sen läser han bara första inlägget utan att läsa resten av tråden. Tänker inte folk innan dom skriver ner saker som dementerats bara några poster upp?
2009-10-22, 22:40
Medlem
Norpheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oglach
Nej inte nödvändigtvis, men arbetare som röstar på SD är totalt jävla dumma i huvudet. En riking som röstar på moderaterna anser jag inte vara dum i huvudet även om jag knappast är moderat.
Javisst, alla arbetare är dumma i huvet.
2009-10-22, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Organisationen Sd är uppenbarligen en katastrof med toppstyrning och islamfobi överst på dagordningen. Det gör att var fjärde stol i kommunerna som Sd haft nu står tom eller har en vilde på sej.
Det ironiska är att det framställs som "SD:s sönderfall" när förklaringen till de tomma stolarna beror på att det gick för bra i kommunvalet 2006. Flera av dessa tomma stolar är i kommuner där SD inte ens ställde upp med officiella kandidater.
2009-10-22, 22:46
Medlem
1:aHjälpens avatar
Citat:

Vadå dum? För att han trodde på S"D"s snack om att de inte var rasister? Det är möjligt men det var ju bra att han agerade när han märkte sanningen då.
2009-10-22, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Just nu. Aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6001104.ab

""Åkesson visade att det gått för långt"
Sverigedemokraternas lokale ordförande i Falkenberg, Lars-Erik Persson, väljer att lämna sitt uppdrag och partiet.
– När jag läste artikeln i Aftonbladet blev jag förvånad. Det var en debattartikel mot islam. Jag ställer inte upp på det."

Resten av artikeln för er som inte vill besöka Aftonbladet

Blir det strömhopp från SD nu efter Åkessons "rasistska" debattartikel?

Eller är Lars-Erik Persson bara en fjantoxe som det var bra att li av med?

-Jag tror "tyvärr" att det kommer att se ut så här för SD, dom har "profilerat" sig för mycket/hårt, och fler o fler kommer att hoppa av (inte rösta på dem)

Senast redigerad av MittiSverige.se 2009-10-22 kl. 22:53.
2009-10-22, 22:53
Medlem
KLANGBOTTENs avatar
Om man bortser från det fövanskade citatet som Aftonbladet satte som rubrik på debattartikeln är det inget konstigt eller spektakulärt Jimmie Åkesson framför. Det enda han gör är att på ett lugnt och stilla sätt protestera mot att Sverige sakta men säkert håller på att islamiseras i takt med att Sverige får en större och större grupp muslimska invånare. Kan man som Sverigedemokrat inte stå upp för dessa åsikter och värderingar har man ingenting att göra i Sverigedemokraterna.
2009-10-22, 22:54
Medlem
Paradocss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oglach
Nja, snarare ett konstaterande av hur dumma i huvudet 3,5% av sveriges befolkning är.

...och nu är det 5,9% som blivit dumma i huvudet... och fler lär det bli. I Danmark och Norge är nästan en fjärdedel dumma i huvudet. I Italien har majoriteten blivit dumma i huvudet.

Jag förstår om SD får många tomma stolar. Rädsla för reprisliera tror jag ligger bakom många fall. Dessa politiker jagas av AFA, expo och hela sosseborgar-etablisemanget. Sen får de löpa ständiga gatlopp i svensk massmedia.
2009-10-22, 22:54
Medlem
BagareBengts avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MittiSverige.se
-Jag tror "tyvärr" att det kommer att se ut så här för SD, dom har "profilerat" sig för mycket/hårt, och fler o fler kommer att hoppa av (inte rösta på dem)
https://www.flashback.org/showpost.php?p=19399631&postcount=77

LÄS TRÅDEN.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in