2010-04-06, 22:10
Bannlyst
Varför granskas inte de andras partiernas ofinansierade budgetar där massinvandringen inte alls är inräknad och alla andra löften som är ofinansierat?
2010-04-06, 22:12
Medlem
Qwertyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geccko
Vi som inte har kanal 8 kan vi se den på webben?

Om inte det fungerar tycker röstar jag för att Dogdylan i kraft av sin berömda simultankapacitet och vackra språk får ta på sig uppdraget att liverapportera från programmet.

Så man får se hur det går för Jimmie och Fitt-Bengt

Det vore grymt uppskattat! Däremot är jag övertygad om att strax efter klockan 23.05 så kommer det ligga ute på www.tv8.se/play
2010-04-06, 22:12
Bannlyst
Detta är historiskt mina herrar

Har vi någongång tidigare fått höra hur många miljarder spara på invandringen på TV i det här formatet?

40 MILJARDER!!

Vad skulle vi få där?

80% akassa? Inga utförsäkrade? Råd med äldreomsorden? Ingen halvering av vårdplatser, inga nedskärningar inom sjukhus m.m.m.m?

Detta är priset på svenskhatande politiker! 40 miljarder!
2010-04-06, 22:15
Medlem
skolmatsals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naerseur
Varför granskas inte de andras partiernas ofinansierade budgetar där massinvandringen inte alls är inräknad och alla andra löften som är ofinansierat?
Tycker att detta är oerhört komiskt. När får vi se en granskning av Vänsterpartiets förslag, eller varför inte Miljöpartiets. FI kanske?

Man pratar om det som om dom skulle styra landet enväldigt efter valet 2010. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, om man satte igång och granskade riksdagspartierna så som man granskar SD då jävlar skulle det ta hus i helvete och huvuden skulle rulla...
2010-04-06, 22:16
Bannlyst
Nu kommer sverigeförrädaren nr 1 Bengt Westeberg

Hur tusan kan bjudas in efter att svindlat med biståndspengar?

Fan vad kul om Wacthmeister och Åkesson kom in på det
2010-04-06, 22:18
Medlem
WithGods avatar
Åkesson har skött sig förträffligt hittils Nu ska det bli spännande med Ian och Bengt "Ge mig dina pengar" Westerberg i studion.
2010-04-06, 22:19
Medlem
Gunnar.Rasputins avatar
Det är väl komiskt att Ian Wachtmeister ska vara med och kommentera. Den slående jämförelsen med NyDemokrati verkar vara obligatoriskt.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skolmatsal
Tycker att detta är oerhört komiskt. När får vi se en granskning av Vänsterpartiets förslag, eller varför inte Miljöpartiets. FI kanske?

Man pratar om det som om dom skulle styra landet enväldigt efter valet 2010. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, om man satte igång och granskade riksdagspartierna så som man granskar SD då jävlar skulle det ta hus i helvete och huvuden skulle rulla...

Detta borde ju SD kräva? Att eftersom våran budget blivit granskad och uträknad så att väljarna förstår, så borde även andras partiers budgetar granskas, för vanligt folk fattar det ju inte? Visst säga 5 miljarder hit och dit

Men INGET parti har granskats som SDs ikväll!

Och jäklar i helvete det skulle bli liv då!
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Naerseur
Nu kommer sverigeförrädaren nr 1 Bengt Westeberg

Hur tusan kan bjudas in efter att svindlat med biståndspengar?

Fan vad kul om Wacthmeister och Åkesson kom in på det

Kör en live-rapportering!
2010-04-06, 22:20
Medlem
STALHETTANs avatar
Skitbra av Åkesson än så länge! Tycker han skötte sig ovanligt bra. Hoppas han blir mer aggressiv när Westerberg frågar.

Kommer bli extremt intressant att höra Wachtmeister också!
2010-04-06, 22:20
Medlem
Rotmosrullens avatar
Måste säga att Åkesson, inte bara i denna utfrågning, utan även i de flesta mediala sammanhäng är en exemplarisk partiledare. Lugn, påläst, intelligent och pratar definitivt mindre plattityder än andra politiska representanter.

Undrar vad Sveriges vidrigaste man - Bengt Westerberg har att säga. Tio spänn på 99% skitsnack och ickespecificerad dynga.

Tycker Adaktusson dessutom är hyggligt rättvis mot Jimmie.
2010-04-06, 22:21
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geccko
Vi som inte har kanal 8 kan vi se den på webben?

Om inte det fungerar tycker röstar jag för att Dogdylan i kraft av sin berömda simultankapacitet och vackra språk får ta på sig uppdraget att liverapportera från programmet.

Så man får se hur det går för Jimmie och Fitt-Bengt

Nu är det reklam

Den första ronden då.

Adaktusson ställer hårda frågor (Han låter nästan arg). Tv8 kör ett propaganda reportage - där svenskt näringsliv har räknat på Sverigedemokraternsa siffror. I princip säger Svenskt näringsliv att invandringen kostar runt 5,5 miljarder (alltså skitsnack). Sedan är det någon professor knuten till svenskt näringsliv som spekulerar att Sverige skulle gå under utan arbetskraftsinvandringen. Alltså än mer skitsnack.

Jimmy Åkesson ger svar på tal på varje fråga. Jimmy Åkesson har en hemskt ful tröja på sig. Detta är oacceptabelt. Han skall ha kostym - som alla partiledare bör ha.

Just den första ronden har det mest varit "propaganda" från Tv8 sidor - och mest "antagelser" att Sd ljuger ihop siffror. Åkesson hänvisar mest till Danmark och säger konsekvent att ingen utredning har gjorts på invandringskostnader men att de i Maj kommer presentera vart de står

Nu börjar det igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in