2010-04-06, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naerseur
Detta borde ju SD kräva? Att eftersom våran budget blivit granskad och uträknad så att väljarna förstår, så borde även andras partiers budgetar granskas, för vanligt folk fattar det ju inte? Visst säga 5 miljarder hit och dit

Men INGET parti har granskats som SDs ikväll!

Och jäklar i helvete det skulle bli liv då!

- Alltså, SD har ju inte ens någon budget ännu. Vad SN gjort är en egen uppskattning av vad SD:s reformer skulle kosta och vad deras prioriteringar skulle spara. Jag ser det inte som omotiverat att SD:s skuggbudget granskas när den blir klar senare i vår, men den här granskningen är ju inte trovärdig.
2010-04-06, 22:23
Medlem
Rektangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOaiki
Jag har letat, men hittar inte. Kan du direktlänka?

Är det denna länk du söker? Sidan 43?

http://www.bra.se/extra/measurepoint/?module_instance=4&name=1brottslsveutland.pdf&url= /dynamaster/file_archive/051214/e7dae113eb493479665ffe649e0edf57/1brottslsveutland.pdf

Sorry om det var nåt annat du ville åt.
2010-04-06, 22:24
Medlem
Metafors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skolmatsal
Tycker att detta är oerhört komiskt. När får vi se en granskning av Vänsterpartiets förslag, eller varför inte Miljöpartiets. FI kanske?

Man pratar om det som om dom skulle styra landet enväldigt efter valet 2010. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, om man satte igång och granskade riksdagspartierna så som man granskar SD då jävlar skulle det ta hus i helvete och huvuden skulle rulla...

Om du hade koll på läget skulle du veta om att Vänsterpartiet och Miljöpartiet är de mest skatteälskande partierna i Sverige. Med det som grund har jag svårt att se att "vänsterblocket" inte har täckning för sina reformer.

Gällande mediebevakningen så kommer nog SD lindrigt undan om man jämför med de etablerade partierna. FI klarar sig undan också. Sen kan man tycka vad man vill om skatter, men jag tror att borgarna har det betydligt jobbigare.
2010-04-06, 22:26
Bannlyst
Tack Bengt Westerberg!

Hoppas folk reagerar på dessa siffror!

Tack återigen Bengt Westerberg!

Bannlyst
VARFÖR tillåts inte karln tala till punkt någon gång?
Jag skulle blivit förbannad.
Tycker JÅ gör det bra.
Medlem
skolmatsals avatar
Snygg slips han har, Ian...

Varför har Jimmie så dålig klädsmak?
Varför pratar man om "arbetskraftsinvandring" när jag senast idag läste i tidningen att den ekonomiska återhämtningen inte kommer att speglas i arbetslöshetssiffrorna?

Citat:
Ursprungligen postat av Metafor
Om du hade koll på läget skulle du veta om att Vänsterpartiet och Miljöpartiet är de mest skatteälskande partierna i Sverige. Med det som grund har jag svårt att se att "vänsterblocket" inte har täckning för sina reformer.

Gällande mediebevakningen så kommer nog SD lindrigt undan om man jämför med de etablerade partierna. FI klarar sig undan också. Sen kan man tycka vad man vill om skatter, men jag tror att borgarna har det betydligt jobbigare.
Jag är väl medveten om att Vänstern och MP gärna skattar hjärta och själ ur det stackars svenska folket för att täcka sina vansinnesprojekt, men frågan är om det svenska folket är medvetna om detta?
Senast redigerad av skolmatsal 2010-04-06 kl. 22:31.
2010-04-06, 22:28
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Naerseur
Tack Bengt Westerberg!

Hoppas folk reagerar på dessa siffror!

Tack återigen Bengt Westerberg!

Vad sa Fitt-Bengt?
Dela med dig!
2010-04-06, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geccko
Vad sa Fitt-Bengt?
Dela med dig!

Han blev irriterad i rösten på att minska invandringen och börja rabbla upp 100.000 och 75.000 som fick uppehålltillstånd.

Åkesson behövde bara hålla tyst och tacka ta emot

Första gången jag hört dom siffrorna i en debatt!

2010-04-06, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skolmatsal
Snygg slips han har, Ian...

Varför har Jimmie så dålig klädsmak?

- Säg inte att det är nån v-ringad historia från Brothers igen!
2010-04-06, 22:32
Medlem
skolmatsals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mästerkatten
- Säg inte att det är nån v-ringad historia från Brothers igen!
Vit skjorta, slips och gråmelerad cardigan. Säkert Brothers eller Dressman.
2010-04-06, 22:33
Medlem
Sheepskins avatar
Nån som vet när pisset läggs ut då? Det är ju bara en massa mögliga avsnitt från 2009 som man kan se.

Vill också se
2010-04-06, 22:34
Medlem
Dalailamas avatar
Ian är fantastisk!

Han sänker Westerberg totalt på egen hand!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in