Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Han Poohl från Expo gav ju ett nästan objektivt intryck faktiskt. Han kanske börjar bli trött på allt trams han med?
Nja..han är ju vettigare än dom alla. Maud är ju lite fel ute när hon tror
att debatten bara kan tas på uppenbara värderingsgrunder som t ex om
att alla människor skall anses ha samma värde.
Den frågan måste ju läggas fram men en vill inte lille Jimmy diskutera
utan han vill bara dra upp problemen. Maud och Mona måste fatta att
man inte kan sparka in den öppna dörren utan måste ta en diskussion
om det lille Jimmy svamlar om samt presentera sin ställning och lösning.
Jimmy är en idiot men Maud och Mona är ju inga genier heller precis...