2009-10-25, 21:41
  #601
Medlem
Ahhhhhh, ångest...

Spelspelspel, jag blir så tröttttttttt.......

Hur orkar de? Var är känslan? Tror verkligen sossarna det går manipulera folk till att rösta på dem?

Vart tog den opartiska retoriken vägen?
2009-10-25, 21:41
  #602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Han Poohl från Expo gav ju ett nästan objektivt intryck faktiskt. Han kanske börjar bli trött på allt trams han med?


Poohl var faktiskt bra, kan jag som Sdare säga, överlägsen i denna Agenda.
2009-10-25, 21:42
  #603
Medlem
jommas avatar
maud vart lite sur, när dem sa att hon förlorade debatten haha
2009-10-25, 21:42
  #604
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Han Poohl från Expo gav ju ett nästan objektivt intryck faktiskt. Han kanske börjar bli trött på allt trams han med?

Ja, faktiskt. Jag hade gärna velat se en ansiktsbild på Maud i samband med att Poolh sågade hennes framträdande i SVT morron.
2009-10-25, 21:42
  #605
Medlem
Detfårinteplatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Han Poohl från Expo gav ju ett nästan objektivt intryck faktiskt. Han kanske börjar bli trött på allt trams han med?

Det tror jag inte. Hans jobb går ju specifikt ut på att snacka skit om SD.
2009-10-25, 21:42
  #606
Medlem
Rammsbergs avatar
Killen från Expo gjorde faktiskt ett förvånansvärt seriöst och objektivt intryck.
2009-10-25, 21:44
  #607
Medlem
Starvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
I en alternativ verklighet:
Om Vänsterpartiet i Agenda

Får Vänsterpartiet för mycket uppmärksamhet av medier och politiker? Och vilka erfarenheter ska man dra av den hätska stämningen i Tyskland, där ZDF har släppt in vänsterextremistiska partiet Die Linke i finrummet och låter dem vara med i det klassiska politikprogrammet Fragestunde.

Debatt mellan Fredrik Reinfeldt (M), statsminster, skolminister Jan Björklund (FP) och Peter Wolodarski, DN och Jan Åman, tidningen Contra. Agenda redovisar också en opinionsundersökning som visar vad svenska folket tycker om den senaste tidens omfattande publicitet kring Vänsterpartiet.

Programledare: Anna Hedenmo

https://www.flashback.org/showpost.php?p=19419887&postcount=309
2009-10-25, 21:45
  #608
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Han Poohl från Expo gav ju ett nästan objektivt intryck faktiskt. Han kanske börjar bli trött på allt trams han med?

Nja..han är ju vettigare än dom alla. Maud är ju lite fel ute när hon tror
att debatten bara kan tas på uppenbara värderingsgrunder som t ex om
att alla människor skall anses ha samma värde.

Den frågan måste ju läggas fram men en vill inte lille Jimmy diskutera
utan han vill bara dra upp problemen. Maud och Mona måste fatta att
man inte kan sparka in den öppna dörren utan måste ta en diskussion
om det lille Jimmy svamlar om samt presentera sin ställning och lösning.

Jimmy är en idiot men Maud och Mona är ju inga genier heller precis...
2009-10-25, 21:45
  #609
Medlem
lajjjbans avatar
"Vi måste bemöta deras argument, bemöta hit, bemöta dit..."

Ja men ta dit JÅ då för fan!!!
2009-10-25, 21:46
  #610
Medlem
Mona Sahlin trodde BNP satt i brittiska parlamentet
2009-10-25, 21:47
  #611
Medlem
SwiftDeletes avatar
Rasister och främlingsfientliga figurerade flera gånger.

Maud passade på att säga att man ska lyssna på vad SD egentligen säger när de säger något annat. Tror hon på andra konspirationsteorier också?
2009-10-25, 21:47
  #612
Medlem
Ingetvals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Killen från Expo gjorde faktiskt ett förvånansvärt seriöst och objektivt intryck.

Verkligen. Jag tyckte att alla var väldigt sansade och lugna. Förvånande. Jag hade väntat mig det vanliga tugget om Zlatan, mångfald i skogen, samt frågan om judar nu var nästa grupp som SD skulle hoppa på.
Av detta blev det nada. Men ändå, så här ska inte en "debatt" få se ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in