2008-07-06, 09:44
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
det vilar en jävul över dom, vissa har tur o andra inte i vilket fall är black skönast o då har ja testat dom vanligaste förekommande nu!
http://youtube.com/watch?v=BiEXI9fXPg8
Tråkigt att burkarna kan vara så dåliga...
Citera
2008-07-06, 10:05
Medlem
Pl0xans avatar
Jag innhandlade mina första mtn black herrom dagen, har börjat älska dom nu hahah så jävla skönt o slippa rostskydd o biltema skit
Citera
2008-07-06, 15:44
Medlem
ace_secs avatar
Vilken färg går inte bort

Jag är totalt urusel på allt sånthär...
Men om jag vill graffa så att färgen inte går bort, vilken burk
ska jag satsa på då? Det ska i princip vara omöjligt att få
bort det målade...
Citera
2008-07-06, 16:09
Medlem
MysigaBrallors avatar
Menar du att det ska va omöjligt att buffa? eller färg som inte repas bort?
Citera
2008-07-06, 16:20
Medlem
Vandals avatar
turtlevax är riktigt svårbuffat på putsade ytor, var någon artikel i någon morgon tidning om ett hus där dom fick riva fasaden för att det trängde in i huset och luktade ska se om jahg kan hitta den artikelnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

hittar den inte men någon annan får gärna försöka för jag vill läsa den igen.
Senast redigerad av Vandal 2008-07-06 kl. 16:30.
Citera
2008-07-06, 16:31
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Jag är totalt urusel på allt sånthär...
Men om jag vill graffa så att färgen inte går bort, vilken burk
ska jag satsa på då? Det ska i princip vara omöjligt att få
bort det målade...

TECTYL
Citera
2008-07-06, 16:39
Bannlyst
Tjenare, Nu hade jag tänkt blanda eget ink. och har läst att om det ska vara svårbuffad så ska man blande ner xynele eller nått sånt.

Men kan någon beskriva processen hur man göt fråg grund för att få ett svårbuffat ink ?
Citera
2008-07-06, 16:51
Medlem
Vandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bääjb
Tjenare, Nu hade jag tänkt blanda eget ink. och har läst att om det ska vara svårbuffad så ska man blande ner xynele eller nått sånt.

Men kan någon beskriva processen hur man göt fråg grund för att få ett svårbuffat ink ?
'

blanda piss och skit, eller så läser du lite i tråden.. Såna där frågor borde kosta framtänder
Citera
2008-07-06, 17:48
Medlem
industrikrita - pigmentspray(?), man smetar bara ut skiten om man ska tvätta bort det, funkar väl med högtryckstvätt men de kmr se fördjävligt ut efteråt..

Men varför sitta så förbannat? det är väl bättre att det går ta bort någorlunda, ifall du åker dit o får sanera själv? då är det inte lika kul längre!
Citera
2008-07-06, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av art_
http://youtube.com/watch?v=BiEXI9fXPg8
Tråkigt att burkarna kan vara så dåliga...

word!
Citera
2008-07-06, 17:56
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
industrikrita - pigmentspray(?), man smetar bara ut skiten om man ska tvätta bort det, funkar väl med högtryckstvätt men de kmr se fördjävligt ut efteråt..

Men varför sitta så förbannat? det är väl bättre att det går ta bort någorlunda, ifall du åker dit o får sanera själv? då är det inte lika kul längre!

Man får väl inte sanera själv längre? För massa år sen så kom dom ju fram till att det var för farligt eftersom klottrarna inte hade rätt träning/utbildning eller nåt sånt.
Citera
2008-07-06, 18:02
Medlem
teknosolvs avatar
Någon med erfarenhet om skokrämerna på hl?

http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u12&search_brand=&sida =3&page=14&shophex=&pid=199
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u12&search_brand=&sida =3&page=14&shophex=&pid=218
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in