Hmmm... Okey!
Har testat det mesta... Försöker väl ge svar till mig själv som nån annan kan har nytta av
Stämpel färg är som att droppa vanlig tusch färg på plast papper, det fäster inte, kan vara jobbigt på insidor då stämpel färgen inte "fäster", självklart finns det bra färg, men för det mesta så är det så...
Lackbets, Har jag hört att det inte ska vara så bra
Pulver av olika sorters, det är ju det jag kommer att ha, men försöka späda ut
Vägg / tak färg är inte heller en speciell hit att köra med, oftast så himla segt, får lösa ute det med thinner om det ska ens bli ngt halv bra!
Lackfärg / Hammarlack kan vara en bra ide att testa med, men det värsta är att det luktar så grov mycket tungt om själa färgen, kankse en ide att ha i tomma sko kräms tuben?
Skokräm är alltid 100 vattenfast, inte bra att köra med om man vill ha bra buffs, men visst helt okey!
Akryl... Liknande egenskaper som oljefärg men akryl är lättare att späda ut, är alltid vattenbaserad, vilket är inte bra...
Olje färg vore nog inte en hit att lägga i flowen, med tanke på att den är restinant mot rinnande materia typ, skulle bara bli en klump som inte löser upp sig.
Aceton / Thinner / Lacknafta / Isopropanol / Har ju i stort sätt likadana effekt, man borde ju få hälla i extra färg bas med tanke på att Aceton m.m är så starka, mycket färg pigment för att späda ut färgen
Xylene ger enbart bra buffs, skulle ju kanske vara en ide att fylla flowen med en stark sorts vätska som kanske Thinner och sedan ha i massa Xylene?
Asolsprit?
Alkohol tror jag inte på att det på nått sett skulle vart bra, antagligen sprit isf!
Vatten!? Hmm...
Ammoniak har jag funderat på ett tag, men det är faktiskt lite frätande, kanske bra med med lite ammoniak och massa annat?
Saneringsvätska... inte en aning
Bromsvätska har man ju i för att det ska bli tjockare färg, elr är jag helt ute?
Schysst färg är som ger bra buffs, täcker och torkar snabbt... Hmm... Lite svårt dära... Hur som helst. Ingen som har recept? Kan ju inte gå efter mina i hur länge som helst