Jag har lite funderingar angående Nero Dínferno.
Jag har testat detta bläcket endast en gång i mina yngre dagar. Köpte en flaska röd och en squeezer, tog ut detta och körde några av mina då jävligt fula och äckliga tags

. Det rann helt superdåligt (inte lite rinn, utan ett jätterinn över hela tagen som förvandlade allt till en röd fläck). Inte nog med det, efter 2 veckor utomhus så bleknade allt från den hyffsat fina röda färgen till ingenting. tagsen försvann nästan helt, man såg dom inte om man inte visste att dom satt där från början. Squeezern läckte utav bara helvete och jag hade rött ink över hela händerna som jag inte fick bort.
Efter detta har jag aldrig vågat mig på detta röda bläck igen, men har sett bilder på tags med detta ink och blivit extremt sugen igen. Så nu till det som jag vill at ni hjälper mig med:
Är detta inket helt enkelt skitkasst, eller beror det på mina dåliga skills?
Gör det sig bättre i en postermarker till exempel?
Jag kanske bör undvika att använda det utomhus, och bara köra med det på ställen där solen inte bleker lika mycket?
Eftersom jag inte har varit med något som sitter så bra på händerna (förutom stealth ink), kan det göra något bra för buffsen i ett hopkok?
Vore tacksam för lite hjälp med detta då jag så fort mer pengar kommer vill ut och göra härliga röda tags!