2008-07-03, 22:02
Medlem
fartfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svedjan
Clash är skön. har en svart som täcker krom riktigt bra. Bra att pieca med.

okej nice, bättre än coversall ?
Citera
2008-07-03, 23:31
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fartface
fan är de nån som har testat dessa eller ? själv har jag alldrig gjort det. är dom sköna ? är ju kul att testa lite olika burkar.

http://www.fatcap.se/?c=1&model=159

sen såg jag att det skulle komma nån high pressure molotown burk snart, låter jävligt spännande
Dem är riktigt sköna.
Dock skvätter dem som fan. Så handskar är ett tips.
Segare o tvätta bort nämligen.
Men de funkar bra annars.

Inte testat den svarta.. Men Coversall 3 är bäst!
Citera
2008-07-03, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svedjan
Clash är skön. har en svart som täcker krom riktigt bra. Bra att pieca med.

Plus att designen är sjukt nice!
Citera
2008-07-03, 23:38
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Plus att designen är sjukt nice!
Burkarna låter gött också när man målar med den.
Dock luktar den inge vidare.
Någon som testat kromen?
Citera
2008-07-04, 11:26
Medlem
Pl0xans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jve_lie
vad jag har läst se verkar de vara som mtn's nitro 2g color, alltså coversall fast med färg...

Jag har hört att den ska va riktigt bra
Citera
2008-07-04, 12:00
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
Aiight, de tog sin tid.. slängde ihop rullen för er skull, gjorde ett acc o laddade upp rullen.. Hann kolla på en film emellan oxå

http://www.youtube.com/watch?v=BiEXI9fXPg8

Knullade är dom iaf... Har en lvl 5 på där, det är säkert inte rätt cap, men vi testade en jävla massa varav vissa var till MTN, o det var samma sak med alla!

Nån som vet varför syndromet uppstod? Det är som att färgen har torkat o att trycket har gått ur burken..
Mtn hardcore är dem skönaste!
Har fan aldrig haft problem med dem.
Citera
2008-07-04, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Mtn hardcore är dem skönaste!
Har fan aldrig haft problem med dem.

det vilar en jävul över dom, vissa har tur o andra inte i vilket fall är black skönast o då har ja testat dom vanligaste förekommande nu!
Citera
2008-07-04, 16:04
Medlem
fartfaces avatar
Citat:
Dem är riktigt sköna.
Dock skvätter dem som fan. Så handskar är ett tips.
Segare o tvätta bort nämligen.
Men de funkar bra annars.

låter riktigt schysst, nästa gång det är dax för inköp får man vell testa dom då
Citera
2008-07-06, 01:15
Medlem
Waqs avatar
Fyfan måste bara lägga in min åsikt om att Grog är ett svajigt jävla ink.

Visst det är väl svart och sådär, men omständigt i flowpen, verkar för mig som att udden torkar ur rätt fort, visserligen inte gjort något som ens liknar bombing med just flowpen (så att den aldrig hinner "torka", eller typ rinna ner från spetsen ner i pennkroppen eller vad fan den gör).

I t.ex. grog-squeezer är det väl helt ok, men det enda som stör mig är att det inte drippar, utan det flyter ut. Inte så att allt "blir till en enda stor fläck" för så smått å kluddigt körde jag inte, men det flyter ut och ser konstigt ut. Man kan inte direkt få några raka linjer.

Squeezer betedde sig konstigt även den, den läckte ibland till synes helt utan orsak (ja korken var på ordentligt) och udden blev rätt fucked på bara en kväll, visserligen blev det en hel del kört under kvällen också.. och det var den nya udden av sånt där hår, som ska "hålla bättre". Visserligen finns det å köpa nya, men jag råkade även tappa och trampa på själva squeezern (efter att den betedde sig konstigt, det var som att den fick sig en läxa och skötte sig efteråt.)

Over and out med GROG-rapporten, kommentera gärna om ni har upplevt liknande eller helt motsatta saker! =)
Citera
2008-07-06, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waq
Fyfan måste bara lägga in min åsikt om att Grog är ett svajigt jävla ink.

Visst det är väl svart och sådär, men omständigt i flowpen, verkar för mig som att udden torkar ur rätt fort, visserligen inte gjort något som ens liknar bombing med just flowpen (så att den aldrig hinner "torka", eller typ rinna ner från spetsen ner i pennkroppen eller vad fan den gör).

I t.ex. grog-squeezer är det väl helt ok, men det enda som stör mig är att det inte drippar, utan det flyter ut. Inte så att allt "blir till en enda stor fläck" för så smått å kluddigt körde jag inte, men det flyter ut och ser konstigt ut. Man kan inte direkt få några raka linjer.

Squeezer betedde sig konstigt även den, den läckte ibland till synes helt utan orsak (ja korken var på ordentligt) och udden blev rätt fucked på bara en kväll, visserligen blev det en hel del kört under kvällen också.. och det var den nya udden av sånt där hår, som ska "hålla bättre". Visserligen finns det å köpa nya, men jag råkade även tappa och trampa på själva squeezern (efter att den betedde sig konstigt, det var som att den fick sig en läxa och skötte sig efteråt.)

Over and out med GROG-rapporten, kommentera gärna om ni har upplevt liknande eller helt motsatta saker! =)

jag stör mig också jävligt mycket på att det fyter ut så jävligt .
men den vita o chrome vet jag inte hur dom är har god lust att testa dom
Citera
2008-07-06, 04:10
Medlem
spraykonsts avatar
efter kväles körande måste jag säga att HC inte höll trycket trycket riktigt, molotow blir mkt bättre linjer enlig mig, och jag jag är lite drucken
Citera
2008-07-06, 07:00
Medlem
Citat:

Köpt ett par svarta Clash Tyson (600ml) och på de burkarna står det stort 100% chrome covering och det har varit sant på mtn hardcore och burner chrome enligt min erfarenhet. Och det här är svart som är svart, inte brun-svart. Vet inte hur bra 400ml svart täcker krom, men tror det är samma skit i burkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in