2011-08-10, 08:31
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Är det den danska serien som USA gjort en remake av, den trailern som går på TV4 (?) eller någon av kanalerna...? Dvs kommer till Sverige snart? Vill gärna se hur han gör sig som amerikansk skådespelare.

Ja.
Serien går på tv4 en gång i veckan och har gjort det ett tag nu, tror man är inne på avsnitt 5- någonting.
Citera
2011-10-15, 00:04
Medlem
NotEnoughCowBells avatar
Är det här Joels twitterkonto månntro? http://twitter.com/?lang=en&logged_out=1#!/SecretJoel

Om det är han så känns det ju lite töntigt att han skickat tweets till Miley Cyrus och frågar random personer om hur han kan få lika många followers

Den bästa måste ändå vara:

"@charliesheen Are you still doing the #Winning ? I'm still doin the #Killing "

Snubben verkar i alla fall ha humor
Citera
2011-10-15, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjommelisa
Han kommer att bli stor, han ägde "The Killing" i USA. Jag visste inte ens att han var svensk när jag såg serien. Den absolut enda svensk i Hollywood som talar perfekt engelska utan tillstymmelse till brytning. Bra skådis är han också. Kommer att gå långt.

Utseendemässigt ser han mest väl ut som en pundare från plattan, men vad spelar det för roll?

Känd = få fitta.

Han är ju värdelös på att snacka amerikansk-engelska iaf. Hörs ju långa vägar att han inte är inhemsk. Alexander Skarsgård ligger ju ljusår före på den fronten.
Citera
2011-10-15, 22:49
Medlem
Ronilles avatar
Fast Joels pappa är från Texas och är enligt egen utsago tvåspråkig.
Citera
2011-10-15, 22:54
Medlem
gato12s avatar
han håller på Bajen...!
Citera
2011-10-16, 13:47
Medlem
Har läst tråden, hade dock lite svårt att hänga med då jag inte vet vem Jane Timglas är. Fick googla lite. Jag fick intryck att han hade misshandlat någon eller gjort något annat olämpligt, men han hade alltså legat. Jag är inte jätteförvånad att han inte blev helt bekväm över hennes uppdykande. Tror han tyckte att det var genant att hon dök upp. Blev sjukt förvånad då jag såg honom på en bild med en massa tjejer med fejktuttar, såna här tjejer som alltid ser förvånade ut, som om de just fått en banan i rumpan. Jag trodde han siktade högre om man säger så.. Kan bilden vara ironisk? Det är en sak att ligga, men en annan sak att vara seriös. Han kan ju få hur många heta tjejer som helst- med hjärna och utstrålning. Han är både vacker och har utstrålning. Jag tycker att han gjorde en bra insats i "The Killing", även om det var Mireille Enos som var stjärnan i serien. Han ser smart ut. Hoppas att han inte får för sig att träna på fel sätt - "riddarrustningen", men det är nog ingen risk.
Citera
2011-10-16, 14:52
Medlem
concorders avatar
menar du bilden i bubbelpoolen? det är ett filmklipp
Citera
2011-10-16, 15:31
Medlem
Harry_s avatar
någon som har bild på honom när man var med Storstad 1990
Citera
2011-10-16, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concorder
menar du bilden i bubbelpoolen? det är ett filmklipp

Bilden i bubbelpoolen. Är det ett filmklipp från Snabba Cash? Har jag missat. Men dåså, det var inte så illa som jag trodde. Hade lite svårt att få bilden att stämma.
Citera
2011-10-16, 20:56
Medlem
concorders avatar
ja, det är en scen från filmen. Efteråt, så var dom på fest eller nåt och då drog han hem med en av de där tjejerna i scenen. Ett fylleknull med en hyggligt sexig och väldigt flirtig Timglas, helt enkelt. Hon dök sedan upp på nån lite mer formell tillställning för filmen eller nåt, varpå hans reaktion var, "shit. vad gör hon här nu?" Lite tjafs, hon blev sårad och ställde till med en liten blogg scen. Höna av en fjäder. Slut.

Joel är en bra snubbe. Relativt politiskt medveten, har social patos.
Citera
2011-10-17, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av concorder
ja, det är en scen från filmen. Efteråt, så var dom på fest eller nåt och då drog han hem med en av de där tjejerna i scenen. Ett fylleknull med en hyggligt sexig och väldigt flirtig Timglas, helt enkelt. Hon dök sedan upp på nån lite mer formell tillställning för filmen eller nåt, varpå hans reaktion var, "shit. vad gör hon här nu?" Lite tjafs, hon blev sårad och ställde till med en liten blogg scen. Höna av en fjäder. Slut.

Joel är en bra snubbe. Relativt politiskt medveten, har social patos.

Jag känner honom inte, men har fått intryck att han har de egenskaper du beskriver.
Verkligen en höna av en fjäder den där timglashistorien. Lite rörande om hon tagit det på ett annat sätt:
ligga=pojkvän+flickvän, relation. Skulle inte tro det. Vill inte låta fördomsfull eller så, men jag har svårt att tro att det är lätt att bli kär i den typen av tjej. En kväll - absolut. Vilket inte alls är särskilt svinigt. Att dyka upp som hon gjorde visar på bristande integritet och faktiskt inte så respektfullt gentemot Joel. Han hade väl knappast lovat något?
Citera
2011-10-17, 16:17
Medlem
xallos avatar
Jag har ett gäng tjepolare som tyckte han var snygg och sexig tills han öppnade munnen och försökte konversera, vart ganska mycket typ, liksom, ehh osv.

Efter det var han inte så intressant längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in