2010-01-20, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bam.Bam
Hans pappa är amerikan.

Ah, ja det förklarar ju saken.
Citera
2010-01-20, 20:41
Medlem
Hur lång är Joel Kinnaman

Någon som vet hur lång Joel Kinnaman är ungefär...? En tjej kompis som undrar
Citera
2010-01-20, 20:55
Bannlyst
Läste precis att han har flickvän. Det förklarar nog extra tydligt varför han bad Jane Timglas dra dit pepparn växer på Snabba Cash-premiären.
Senast redigerad av fafi 2010-01-20 kl. 21:21.
Citera
2010-01-20, 21:00
Medlem
showbizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maccantheman
Någon som vet hur lång Joel Kinnaman är ungefär...? En tjej kompis som undrar

Skulle väl tippa på 1.90 cm kanske..
Citera
2010-01-20, 21:24
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fafi
Läste precis att han har flickvän. Det förklarar nog extra tydligt varför han bad Jane Timglas dra dit pepparn växer på Snabba Cash-premiären.

Undra om han hade det när han knullade Timglas eller andra tjejer...

(skulle inte förvåna mig med tanke på vad hon skrev på bloggen..)
Citera
2010-01-20, 21:25
Medlem
gizas avatar
Citat:
Hur kommer det sig att han är amerikansk medborgare egentligen?

Riktigt pinsamt med Timglas uppträdande.

Nej, däremot hans beteende är det.
Citera
2010-01-20, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av giza
Undra om han hade det när han knullade Timglas eller andra tjejer...

(skulle inte förvåna mig med tanke på vad hon skrev på bloggen..)

Han har nyligen skaffat flickvän.

Citat:
Ursprungligen postat av giza
Nej, däremot hans beteende är det.

Varför är hans beteende pinsamt? För att han knullade silikontjejer och berättade om det för sina kompisar? Det är ju snarare hon som inte kan acceptera att hon bara var ett ligg för honom och nämner det så ofta hon kan i sin blogg för att få uppmärksamhet.
Citera
2010-01-21, 17:01
Medlem
Flickvän

Joel har varit "tillsammans" med Per Morbergs dotter, hon som bor i L.A, under tiden. Hur seriöst deras förhållande är vet jag inte men det är anledningen till att han inte är skitglad över att få sina snedsteg uppmärksammade.
Citera
2010-01-21, 17:21
Medlem
Swinglines avatar
Jobbigt för Joel om Per purnar ur pga att han bedrar dottern. Tänk bara Pers psykopat blick med en stor kökskniv i handen..........

Ruggigt
Citera
2010-01-21, 17:29
Medlem
Om dom har datat så gillar han säkert henne men dom fattar bägge 2 att det får ligga lite på is iom att hon e i USA o han har skit mycket jobb nu. Så kommer groupiesen o smäller ut det över hela sverige för att hon e så stolt...
Citera
2010-01-21, 18:34
Medlem
gizas avatar
Citat:
Han har nyligen skaffat flickvän.

Varför är hans beteende pinsamt? För att han knullade silikontjejer och berättade om det för sina kompisar? Det är ju snarare hon som inte kan acceptera att hon bara var ett ligg för honom och nämner det så ofta hon kan i sin blogg för att få uppmärksamhet.

För att han behandlar de han knullar illa..inte endast Jane om man läste hennes blogginlägg...hon skriver i förbifarten att han betett sig svinaktigt och svikit andra tjejer..vad det innebär får man väl själv föreställa sig..

Men har man redan bestämt sig för att hon är en bitter tuttlisa utan trovärdighet så förstår jag att man tar hans parti..
Citera
2010-01-21, 18:36
Medlem
Gideon-Stures avatar
Ching, Chong Kinnaman

Citat:
Hur kommer det sig att han är amerikansk medborgare egentligen?

Riktigt pinsamt med Timglas uppträdande.
Han fick medborgarskapet när han tecknade upp sig för ett års premumeration på kamratposten, eller om de va i ett kellogs frosties-paket, minns inte riktigt.

Jag läste en intervju med Kinnaman i King, där han bland annat skröt om att hade åkt till Lidingö och Danderyd "för att råna rikemansbarn".
Ett annat citat från intervjun: "Jag vet inte vare va jag drog i mig, nån slags fejkkokain. De va i allla falll låtsasknark av högre kvalitet än jag e van vid i filmsammanhang"...för han e har provat på äkta vara eller? Om han har det, kombinerat med att han gjorde stan osäker med ett tungt "ghettogäng" från söder i tonåren så e killen riktigt häftig, bara att lyfta på hatten åt hans tuffa ungdomseskapader.

Har bara sett honom i den halvdåliga Johan Falk filmen som gick på fyran härom veckan, där va han helt okej, men de e Sverige och ska hajpas till tusen så fort det kommer fram nån som kan knyta sina skosnören själv, i princip. Erövra USA, Fixa hollywood-kontrakt och allt vad det snackas om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in