2011-06-11, 01:47
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kazzah
Jag såg honom första gången i Johan Falk, hade ingen aning om vem snubben var. Satt i slutet på avsnittet och störde mig på att jag tyckte han var attraktiv. Gillade inte rollen han spelar där och gillar inte hans utseende heller, så attraktionen har bara med utstrålning att göra. Kan tillägga att jag uppfattade honom som en okänd b-skådis så status hade inget med saken att göra heller.

Det är bara så, vissa personer har "det". Man kanske måste ha rätt läggning (gilla killar) för att uppfatta det.

Låter märkligt att du stör dig på att han var attraktiv
Citera
2011-06-11, 09:28
Medlem
MADs avatar
Han är riktigt bra i serien The Killing på amc. Han kommer gå långt.
Citera
2011-06-11, 09:33
Medlem
Kill bills avatar
Jag skulle vilja kalla det Kleerup syndromet.

Tjejen som till slut fick nog av hans drogande, knullande av random tjackbrudar och sociala inkompetens såg helt ok ut. Har vänner som tycker han klär sig bra och är jävligt snygg. Ta er en titt, han kan mixa låtar och snorta...

Kinnaman är en mesig roll från att hamna i samma snyggskala som Johannes Brost.
Citera
2011-07-03, 19:23
Medlem
pro93s avatar
Stör mig på alla tjejer som endast gillar han för utseendet. vem fan Bryr sig om utseendet! Snubben är en sjukt tung skådespelare som kmr gå långt!
Citera
2011-07-03, 22:08
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pro93
Stör mig på alla tjejer som endast gillar han för utseendet. vem fan Bryr sig om utseendet! Snubben är en sjukt tung skådespelare som kmr gå långt!

Seså inte avundsjuk nu, killen har lyckats dra en högvinst i det genetiska lotteriet, klart att tjejer trånar efter honom.
Jag håller med dig om att han är en riktigt bra skådis som kommer gå långt.
Citera
2011-07-03, 22:51
Medlem
Tjommelisas avatar
Han kommer att bli stor, han ägde "The Killing" i USA. Jag visste inte ens att han var svensk när jag såg serien. Den absolut enda svensk i Hollywood som talar perfekt engelska utan tillstymmelse till brytning. Bra skådis är han också. Kommer att gå långt.

Utseendemässigt ser han mest väl ut som en pundare från plattan, men vad spelar det för roll?

Känd = få fitta.
Citera
2011-07-04, 16:03
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjommelisa
Han kommer att bli stor, han ägde "The Killing" i USA. Jag visste inte ens att han var svensk när jag såg serien. Den absolut enda svensk i Hollywood som talar perfekt engelska utan tillstymmelse till brytning. Bra skådis är han också. Kommer att gå långt.

Jo tycker också han är bra i den serien. Men detta med uttal kan nog förklaras med hans farsa är amerikan (Joel har dubbelt medborgarskap). Nog ett rätt stort plus för att kunna lyckas i USA.

Deserterade från Vietnamkriget.
http://articles.chicagotribune.com/1...am-war-swedish
Citera
2011-07-04, 16:55
Medlem
Coolcittes avatar
Såg honom i "Brott och straff" på teatern för ungefär 4 år sedan. Nu har han en stor roll i en amerikansk storproduktion. Han har jobbat sig upp snabbt (med all rätt, sjukt duktig skådespelare).
Citera
2011-07-04, 17:03
Medlem
Tjommelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
detta med uttal kan nog förklaras med hans farsa är amerikan (Joel har dubbelt medborgarskap).

Aha, det hade jag ingen aning om. Det förklarar saken.
Citera
2011-08-08, 03:13
Medlem
jag tycker han verkar jäkligt skön
Citera
2011-08-10, 02:22
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Han är riktigt bra i serien The Killing på amc. Han kommer gå långt.

Är det den danska serien som USA gjort en remake av, den trailern som går på TV4 (?) eller någon av kanalerna...? Dvs kommer till Sverige snart? Vill gärna se hur han gör sig som amerikansk skådespelare.

Sen har jag hört att han signat för nya Falk-filmer, vet inte om det stämmer, bara vad jag hört.

Han spelar JW sjukt bra i "Snabba Cash", och efterföljarna "Aldrig fucka upp" och "Livet Deluxe" ska väl också bli film, så där kan nog Kinnaman få en del pengar för filmerna skulle inte bli samma om inte han spelar JW.
Men Sverige kanske har blivit för litet för Joel Kinnaman nu. Han verkar ha haft siktet inställt på Hollywood redan innan han slog igenom i Sverige.
Citera
2011-08-10, 07:40
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Jag skulle vilja kalla det Kleerup syndromet.

Tjejen som till slut fick nog av hans drogande, knullande av random tjackbrudar och sociala inkompetens såg helt ok ut. Har vänner som tycker han klär sig bra och är jävligt snygg. Ta er en titt, han kan mixa låtar och snorta...

Kinnaman är en mesig roll från att hamna i samma snyggskala som Johannes Brost.

Jag står fast vid det jag sagt tidigare, fast jag vill ge killen bra med cred för The Killing insatsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in