2010-01-19, 18:59
Medlem
Du får ha vilken åsikt du vill. Jag hoppas jag, den enda av oss med empiriskt kunskap om honom, får bara påtala att den är inkorrekt och negativ.
Senast redigerad av Stridstuppen 2010-01-19 kl. 19:07.
Citera
2010-01-19, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambra1
Nja... Det handlar ju om trovärdighet på scenen, har jävligt svårt att se trovärdigheten i om Thorsten Flink skulle spela socialarbetare som förespråkade total drogfrihet
Jag förstår vad du menar med det exemplet, men jag är inte säker på att jag skulle döma ut T Flink om han spelade en sådan roll. Tror att han kan spela en sådan roll på ett övertygande sätt, trots drogproblemen. Det skulle nog bli komiskt om inte annat. Jag försöker ändå skilja på off stage och on stage. Annars skulle nog ingen skådespelare bli trovärdig i längden.
Senast redigerad av guill 2010-01-19 kl. 19:05.
Citera
2010-01-19, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snasky
uppskattningsvis cirka 300-400 tusen ungefär totalt, mediabranschen gör ingen rik

Det var ju riktigt illa...

Vad får en glidare som Persbrandt för en Beck rulle, eller Krister Henriksson per Wallander.
Citera
2010-01-19, 21:16
Medlem
G_Besds avatar
Mediabranchen gör en visst rik. Bara för att ens taxering är en viss summa betyder det inte att ens lön är densamma.
Det är väldigt vanligt att artister och skådespelare får sina pengar skickade till ett företag av någon form, varpå man tar ut den summan man vill ha vart eftersom.
Det är därför många artister har en årsredovisning på bara 30 000.
Citera
2010-01-19, 21:24
Medlem
Bockstensmannens avatar
Någon mer än jag som inte hade hört talas om denne Kinnaman innan filmen snabba cash? Jag slogs av att han var lik en snubbe som heter Ivan Mathias Petersson, som bland annat medverkade i Tusenbröder. Nu kan jag inte undgå att varje gång jag ser snabba cash-filmaffischen, tänka att det borde varit han som spelade huvudrollen? Han ser liksom tyngre ut... http://files.myopera.com/Usmanova/al....jpg_thumb.jpg
Citera
2010-01-19, 22:14
Bannlyst
Haha, ett tecken på att man börjar bli känd är att det tjafsas om en i en skvallertråd på flashback. Tycker dock att det är lite märkligt att vissa är så snabba med att döma honom och misstänka honom för det ena med det tredje. Att han ser sliten och tärd ut var det dummaste jag hört, killen är ju vacker och ser sund ut. Att han ser lite vanvårdad ut i Johan Falk och lite sliskig ut i Snabba Cash handlar ju om karaktärerna han spelar.

Apropå Timglas så förstår jag hans beteende, vem skulle seriöst se henne som något annat än ett ligg. Synd bara att hon ska göra en scen av det och gå ut på sin blogg och snacka vitt och brett om det för att han berättat om henne inför nån polare. Tycker han verkar sympatisk och skärp, något man förhoppningsvis kan vara även om man dragit över en eller två silikontjejer.
Citera
2010-01-19, 22:28
Medlem
Limpid86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Han är från Kinna som ligger söder om Borås, Kinna-man.

haha,

F.ö varför denna hypen kring denna joel? så jävla bra är han ju inte, har dock inte sett snabba cash än, men tvivlar ändå, han kommer snart skuggas ut av någon annan halvtaskig ny svensk skådis, och lets face it Joel Kinnaman är INTE Alexander Skarsgård inte ens halva!
Citera
2010-01-20, 01:13
Medlem
StevenEvens avatar
Ej läst tråden.

Såg en bild med Kinnaman i ett bubbelbad med en handfull silikonblondiner, topless. Är den uppe på flashback eller?
Citera
2010-01-20, 03:36
Medlem
gizas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StevenEven
Ej läst tråden.

Såg en bild med Kinnaman i ett bubbelbad med en handfull silikonblondiner, topless. Är den uppe på flashback eller?

Japp
Citera
2010-01-20, 09:58
Medlem
Hur fan kan ni säga att han är SÅ jävla bra skådis?

NÄSTA PERSBRANDT ETC?

Jävla pajjaser... Idioter.. Hur fan kan ni ens jämföra honom med sveriges största?

Han har gjort några filmer som svenska folket gillar, dvs kriminella filmer. Falk filmerna och Snabba cash b.la. Väldigt hypat just nu.

Okej, han passar in i rollerna bra, men så jävla bra SKÅDESPELARE är han då fan inte, isåfall vet ni ingeting om skådespeleri och kollar blint bara på filmen & handlingen.
Citera
2010-01-20, 10:24
Medlem
David_Ss avatar
fel post
Senast redigerad av David_S 2010-01-20 kl. 10:27.
Citera
2010-01-20, 10:24
Medlem
David_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Myser lite med Jane Timglas i poolen

http://www.finest.se/userBlog/?uid=35000&beid=1273648

Känns som många verkar tycka han e dålig för han ligger i en jacuzzi med snygga modell tjejer. Helt ärligt, Ingen KILLE skulle tacka nej till att dra över dom tjejerna!! Om man är singel och sedan är en svensk kändis som alla snackar om, Joel ligger jävligt bra till hos tjejerna + att han ser ju bra ut.

Så Alla ni som klagar på detta, Ni är bara bittra för att modell silikon tjejer slänger sig över han. Inegn kille här skulle kunna hålla handen på hjärtat och säga att dom inte skulle Knulla någon av dom tjejerna på bilden om dom fick chansen. SÅ VAR GLAD FÖR HANS SKULL!

Ps: Han e ruggigt duktig skådis, och jag är ÖVERTYGAD att Joel Kinnaman är Sveriges nästa export skådis till Hollywood!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in