2021-08-13, 20:16
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag skulle säga att det är hans bästa insats. Helt okej sci-fi. Men han är horribel i första Suicide Squad och våldtäkten på RoboCop där han bryter på svenska som en jävla bonde. Att de sistnämnda är rätt kassa filmer generellt är dock inte hans fel.

Har inte sett SS 2 än men den ska tydligen vara en okej popcornfilm. Hoppas han skärpt till sig.

Ja, Altered Carbon var dystopisk sci-fi av den typ jag gillar bäst. Rekommenderas. Läst boken också, den var okej men jag uppskattade serien betydligt mycket mer och det trots att man gått loss med osthyveln. S02 där de hade en annan i huvudrollen blev inte lika bra.

JK var rätt ok i For All Mankind också. SS har jag inte sett, för mycket superhjältar för min smak, men jag blev sugen på att se Hannah, som nån nämnde förut i tråden. Robocop var mest bara kul och jag brydde mig inte, vad jag minns i alla fall.

Tyckte han var bra i de svenska Snabba cash och Johan Falk också, då med hänsyn till att jag har lägre krav på svenskt öht.

För övrigt är han en mycket attraktiv man och en bonus att han inte gillar Trump. Men det är få svenskar som gör, så det är väl ingen märkvärdighet vad än fb tycker....
Citera
2021-08-13, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag skulle säga att det är hans bästa insats. Helt okej sci-fi. Men han är horribel i första Suicide Squad och våldtäkten på RoboCop där han bryter på svenska som en jävla bonde. Att de sistnämnda är rätt kassa filmer generellt är dock inte hans fel.

Har inte sett SS 2 än men den ska tydligen vara en okej popcornfilm. Hoppas han skärpt till sig.

Han är ju världens jävla B skådis i Hollywood kretsar... inget han gjort är bra och isåfall är väl allt som kommer därifrån att betrakta som bra.
Citera
2021-08-13, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Tvärtom. Han ordnar kontaktförbud efter att hon meddelat att hon tänker anmäla honom.

Är det du Bella eller en av hennes vänner?
Man ser på bilden att detta är en golddigger av rang med mer plats i kropp och läppar än i en Tupperware-fabrik
Bara för att det kommer från en kvinna betyder inte det att det är sanning
Citera
2021-08-13, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Han är ju världens jävla B skådis i Hollywood kretsar... inget han gjort är bra och isåfall är väl allt som kommer därifrån att betrakta som bra.

Men då har du varken sett eller hört talas om The Killing? Ansedd som en av de bästa serierna någonsin.
Citera
2021-08-13, 22:11
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufus101
Men då har du varken sett eller hört talas om The Killing? Ansedd som en av de bästa serierna någonsin.
Jag har aldrig någonsin tidigare hört någon nämna "The Killing" som svar på frågan "Vilken är den bästa serien någonsin?"

Sopranos, The Wire och Breaking Bad är mer normala svar.
Citera
2021-08-13, 22:22
Medlem
Ser onekligen ut som Bella har fått lite förhållningsregler av Massi hur hon ska hantera sitt IG. EN VÄLDIG SKILLNAD efter hon anlitat henne och nu ska hon tydligen även ta en paus från IG efter hon mår så dåligt.
Citera
2021-08-13, 22:27
Medlem
toxicitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufus101

Den är väldigt mycket sämre är originalet Forbrydelsen.
Citera
2021-08-13, 22:40
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudhuvud
Som tur är vet inge skvaller om individen.
Han var bra i nåt Falk avsnitt sen gick det utför.
Inte sämre än Will Smith för det går inte så han är väl näst sämst i hollywood.
Svenskar passar inte in i hollywood. Undantaget är väl Vikander & Fergusson, 2 kvinnor.

Stormare har gjort en del bra skurkroller.

Kinnaman är inte riktigt i samma klass men han är snyggare och hans nuvarande flickvän är väl Kelly Gale?

Hon ser väldigt bra ut.

Gissar att den där varelsen som jagar Joel är rejält avundsjuk på paret Kinnaman&Gales lycka.
Citera
2021-08-13, 23:07
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coldheart79
Ser onekligen ut som Bella har fått lite förhållningsregler av Massi hur hon ska hantera sitt IG. EN VÄLDIG SKILLNAD efter hon anlitat henne och nu ska hon tydligen även ta en paus från IG efter hon mår så dåligt.

Förstår att hon måste pausa sociala medier ett tag. Hon har ju ångat på i ett tempo som hade kört slut på vem som helst……

Tror NÅGON på henne???
Citera
2021-08-13, 23:35
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Stormare har gjort en del bra skurkroller.

Kinnaman är inte riktigt i samma klass men han är snyggare och hans nuvarande flickvän är väl Kelly Gale?

Hon ser väldigt bra ut.

Gissar att den där varelsen som jagar Joel är rejält avundsjuk på paret Kinnaman&Gales lycka.
Gale står vid hans sida och verkar oberörd av Gabriellas tokutspel.
Paret har fångats på bilder i LA härom dagen där Joel är ute med hunden i ledig klädsel och möter upp Gale som pussas och kramas som vanligt.
Citera
2021-08-14, 01:03
Medlem
bigbossjonass avatar
https://mobile.twitter.com/cursedsal...slar-henne.smr

Det många måste förstå om Kinneman är att han är inte svensk! han delar inte vårt DNA och heller inte våra värderingar!

Det andra man måste förstå är judarnas behandling av svarta människor kolla på usa tex där nästan alla som ägde slavar var judar! Kolla på hur det behandlar svarta i Israel!

Förstår man detta är det inte svårt att tro att juden kinneman har behandlat henne illa och sen använt sitt judiska inflytande för att skapa en dom emot henne och fortsätta utnyttja andra svarta tjejer via sitt kändisskap!
Senast redigerad av bigbossjonas 2021-08-14 kl. 01:11.
Citera
2021-08-14, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Jag börjar bli väldigt bedrövad över allt detta.

Så jag måste ändå upprepa min ståndpunkt - att jag såg Joel som ung man/ungdom i senare delen av skolåldern och han var alldeles bedårande snäll.

Vill bara pusha för det, vet inte ens varför, men jag har en sån gnagande känsla av att han är utsatt för en sån extrem orättvisa här, och det känns bara inte okej, helt enkelt.

Kommer inte ha "Free Joel" t-shirts men det är fan närapå. Det här är så verklighetsfrånvänt, dessa anklagelser mot en fin person. Det gör en ledsen.

Känner precis som du. Jag har aldrig någonsin i mitt livs knappt följt en ”kändis” på sociala medier ännu mindre skrivit till dom men jag kände att jag ville skriva en kort rad till Joel om att folk har hans rygg och ser igenom slynan även om chansen att han ser är minimal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in