Citat:
Ursprungligen postat av
Ratad
Jag skulle säga att det är hans bästa insats. Helt okej sci-fi. Men han är horribel i första Suicide Squad och våldtäkten på RoboCop där han bryter på svenska som en jävla bonde. Att de sistnämnda är rätt kassa filmer generellt är dock inte hans fel.
Har inte sett SS 2 än men den ska tydligen vara en okej popcornfilm. Hoppas han skärpt till sig.
Ja, Altered Carbon var dystopisk sci-fi av den typ jag gillar bäst. Rekommenderas. Läst boken också, den var okej men jag uppskattade serien betydligt mycket mer och det trots att man gått loss med osthyveln. S02 där de hade en annan i huvudrollen blev inte lika bra.
JK var rätt ok i For All Mankind också. SS har jag inte sett, för mycket superhjältar för min smak, men jag blev sugen på att se Hannah, som nån nämnde förut i tråden. Robocop var mest bara kul och jag brydde mig inte, vad jag minns i alla fall.
Tyckte han var bra i de svenska Snabba cash och Johan Falk också, då med hänsyn till att jag har lägre krav på svenskt öht.
För övrigt är han en mycket attraktiv man och en bonus att han inte gillar Trump. Men det är få svenskar som gör, så det är väl ingen märkvärdighet vad än fb tycker....