2010-01-20, 11:03
Medlem
Sjunker en kändis i era ögon för att han (speciellt en han) har sex med storbröstade bimbos? Ojoj, då har ni nog aldrig reflekterat över vad artister, skådespelare och personer runt om dessa sysslar med när inte kameran är på.
Citera
2010-01-20, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kELLk
Sjunker en kändis i era ögon för att han (speciellt en han) har sex med storbröstade bimbos? Ojoj, då har ni nog aldrig reflekterat över vad artister, skådespelare och personer runt om dessa sysslar med när inte kameran är på.

Nej inte alls. Däremot tycker jag att det var töntigt beteende att efteråt försöka skämma ut henne offentligt, jag tycker inte att man behandlar en kvinna så.
Citera
2010-01-20, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Nej inte alls. Däremot tycker jag att det var töntigt beteende att efteråt försöka skämma ut henne offentligt, jag tycker inte att man behandlar en kvinna så.

Var då? Det har jag missat.
Citera
2010-01-20, 12:46
Medlem
Citat:

Det ryktas i denna tråd att han frågade henne högljutt inför alla journalister vad fan hon gjorde på premiären. Hittills är inte minsta bevis presenterat för det. Personligen tror jag det är mer sannolikt, om det nu fins någon som helst sanningsförankring övh, att fyllemisstaget t.ex. hållit på och messat honom stup i kvarten, kanske har han fått henne att lova att inte komma på grund av detta t.ex., finns alla möjliga varianter.
Citera
2010-01-20, 13:43
Bannlyst
Jane Timglas ar en gammal fororts pulvertacka med stalker varning, han acklades vall av aset nar han nyktrade till och drog snabbare an en avloning. Tycker hon paminner i sattet om horan Denise Lopez, riktigt street trash. En generation fran att ga pa gatan som morsan sin
Citera
2010-01-20, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sexpacket
Jane Timglas ar en gammal fororts pulvertacka med stalker varning, han acklades vall av aset nar han nyktrade till och drog snabbare an en avloning. Tycker hon paminner i sattet om horan Denise Lopez, riktigt street trash. En generation fran att ga pa gatan som morsan sin

Kasta inte bäver i trähus,...
Du kan inte uttala dig om horeri med tanke på hur du själv beter dig, jävla klappträ!
Citera
2010-01-20, 15:58
Medlem
David_Ss avatar
Orkar inte gå igenom tråden igen, Om någon vet exakt vad Jane timglas skrev om hennes och Joels natt tillsammans, så var snäll att posta det igen
Citera
2010-01-20, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David_S
Ps: Han e ruggigt duktig skådis, och jag är ÖVERTYGAD att Joel Kinnaman är Sveriges nästa export-skådis till Hollywood!
Det är ju hans styrka, det han är bra på är precis det som gör en bra Hollywood-skådis.

Dessutom är han riktigt bra på engelska, till skillnad ifrån alla tidigare exporter som alla talat sämre engelska än min morfar.

Så varför inte!
Citera
2010-01-20, 19:07
Medlem
farzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars365
Det är ju hans styrka, det han är bra på är precis det som gör en bra Hollywood-skådis.

Dessutom är han riktigt bra på engelska, till skillnad ifrån alla tidigare exporter som alla talat sämre engelska än min morfar.

Så varför inte!

Tycker nog att Alexander Skarsgård har klarat språkbiffen ganska bra. Men visst Joel kommer gå väldigt långt tror jag.
Citera
2010-01-20, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lars365

Så varför inte!

Sen att han faktiskt är amerikansk medborgare gör det nog ännu lättare, slipper hålla på och krångla med arbetstillstånd osv så ja han är absolut den nästa "exporten".

Sen fattar jag inte käbblet med Timglas, vilken artist, skådis osv har INTE satt på några groupies i sitt liv.. Tror nog inte Timglas är allt för ledsen över att han "gjort ner" henne, ytterliggare en chans att hänga sig kvar i rampljuset i 15sekunder till. Det är väl bara att kolla hur mkt hon tjatar om det i sin blogg..
Citera
2010-01-20, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jica
Sen att han faktiskt är amerikansk medborgare gör det nog ännu lättare, slipper hålla på och krångla med arbetstillstånd osv så ja han är absolut den nästa "exporten".

Sen fattar jag inte käbblet med Timglas, vilken artist, skådis osv har INTE satt på några groupies i sitt liv.. Tror nog inte Timglas är allt för ledsen över att han "gjort ner" henne, ytterliggare en chans att hänga sig kvar i rampljuset i 15sekunder till. Det är väl bara att kolla hur mkt hon tjatar om det i sin blogg..

Hur kommer det sig att han är amerikansk medborgare egentligen?

Riktigt pinsamt med Timglas uppträdande.
Citera
2010-01-20, 19:42
Medlem
Bam.Bams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fafi
Hur kommer det sig att han är amerikansk medborgare egentligen?

Riktigt pinsamt med Timglas uppträdande.

Hans pappa är amerikan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in