2021-08-13, 07:38
Medlem
IcyHearts avatar
Jag börjar bli väldigt bedrövad över allt detta.

Så jag måste ändå upprepa min ståndpunkt - att jag såg Joel som ung man/ungdom i senare delen av skolåldern och han var alldeles bedårande snäll.

Vill bara pusha för det, vet inte ens varför, men jag har en sån gnagande känsla av att han är utsatt för en sån extrem orättvisa här, och det känns bara inte okej, helt enkelt.

Kommer inte ha "Free Joel" t-shirts men det är fan närapå. Det här är så verklighetsfrånvänt, dessa anklagelser mot en fin person. Det gör en ledsen.
Citera
2021-08-13, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart

Så jag måste ändå upprepa min ståndpunkt - att jag såg Joel som ung man/ungdom i senare delen av skolåldern och han var alldeles bedårande snäll.

Vill bara pusha för det, vet inte ens varför, men jag har en sån gnagande känsla av att han är utsatt för en sån extrem orättvisa här, och det känns bara inte okej, helt enkelt.

Kommer inte ha "Free Joel" t-shirts men det är fan närapå. Det här är så verklighetsfrånvänt, dessa anklagelser mot en fin person. Det gör en ledsen.
Jag själv är inte ett stort fan av Joel då han framstår sig som en enorm hycklare bortsett från hela den här våldtäktsanklagelsen men det är ju uppenbart att Bella är psykiskt instabil samt verkar ha borderline beteende. Alla tjejer som visar snygga kroppar i bikinis behöver inte betyda att dom per automatik har rätt i allt.
Citera
2021-08-13, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hur fan kan man sälja dickpicks? Då kan ju vem som helst sälja och påstå att det är olika kändisars dicks

Hon hade ju visat upp deras konversation och telenummer i mobilen och sålt till nån skabbig skvallerblaska. Det hade inte varit så svårt. Det hade nog inte funkat att anordna en auktion på bara fotot direkt. Dessutom är jag övertygad om att, hade hon haft det så hade hon lagt upp det på sin insta med för länge sen.
Citera
2021-08-13, 09:28
Medlem
Citat:

Skitsnack! Att du ens säger så gör att du diskvalificerar dig direkt! Det finns otaliga mobboffer, skolpersonal och misshandelsoffer som skulle säga raka motsatsen. Han och Ted och Jon terroriserade klasskamrater, lärare, förstörde skolans egendom och var en liten djävul under sin uppväxt. Det enda "positiva" var att han var helt jämlik i sina val. Han slog både killar och tjejer. Sluta upp med dina vidriga lögner.
Citera
2021-08-13, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DekisLekis
Skitsnack! Att du ens säger så gör att du diskvalificerar dig direkt! Det finns otaliga mobboffer, skolpersonal och misshandelsoffer som skulle säga raka motsatsen. Han och Ted och Jon terroriserade klasskamrater, lärare, förstörde skolans egendom och var en liten djävul under sin uppväxt. Det enda "positiva" var att han var helt jämlik i sina val. Han slog både killar och tjejer. Sluta upp med dina vidriga lögner.
Detta låter troligare. En hel det av du skriver här har dessutom Joel bekräftat i intervjuer, typ att han var en mobbare och att han var jävligt elak mot folk.
Citera
2021-08-13, 14:14
Medlem
Gnagetmanglars avatar
Citat:

Jag är med dig här.
Så fruktansvärt tråkigt att man relativt enkelt kan förstöra ens persons karriär med att påstå att man blivit våldtagen. Och att kvinnan i fråga ens drar det kortet. Det är enbart taskigt mot dem riktiga offren.
Som min sambo sade: stoppa upp en strumpa i fittan efter en våldtäkt. Där och då har du redan vunnit.

Men att kvinnor fortsätter med att ljuga för att synas bör tas på allvar.
Citera
2021-08-13, 16:07
Medlem
Det är många vänsterfeminister som klantat till det i meetos kölvatten. Jag småler åt dessa värdegrunds fjantar!
Citera
2021-08-13, 17:47
Medlem
Hon är såklart svartsjuk på hans nya tjej som är otroligt mycket snyggare och mer framgångsrik och försöker därför förstöra emellan dem.

Hon är ju garanterat en eller flera störningar inom kluster-B. (narcissism, borderline, histrionisk)
Kräver uppmärksamhet (positiv eller negativ), hämndlysten, besatthet, manipulativ, njuter av att förstöra en persons karaktär
Citera
2021-08-13, 17:56
Medlem
Som tur är vet inge skvaller om individen.
Han var bra i nåt Falk avsnitt sen gick det utför.
Inte sämre än Will Smith för det går inte så han är väl näst sämst i hollywood.
Svenskar passar inte in i hollywood. Undantaget är väl Vikander & Fergusson, 2 kvinnor.
Citera
2021-08-13, 18:18
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudhuvud
Svenskar passar inte in i hollywood. Undantaget är väl Vikander & Fergusson, 2 kvinnor.
Han blir ju bara bättre och bättre, i tv serie genombrottet The Killing så mumlade han fram replikerna tyckte jag, men har blivit mer självsäker i språket, som i For All Good Men, kanonserie där han jobbar med säsong 3 nu.
Han gjorde även en mycket bra karaktär i den mkt, sevärda tv serien Hanna.
Citera
2021-08-13, 18:57
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gudhuvud

Nä, nog har han gjort bra grejer. Altered Carbon t ex.
Citera
2021-08-13, 19:54
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Nä, nog har han gjort bra grejer. Altered Carbon t ex.
Jag skulle säga att det är hans bästa insats. Helt okej sci-fi. Men han är horribel i första Suicide Squad och våldtäkten på RoboCop där han bryter på svenska som en jävla bonde. Att de sistnämnda är rätt kassa filmer generellt är dock inte hans fel.

Har inte sett SS 2 än men den ska tydligen vara en okej popcornfilm. Hoppas han skärpt till sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in