Citat:

Ursprungligen postat av 
zoozee

Jag brukar ta offer i försvar - men jag tror denna Donna trodde de skulle ha ett förhållande men det var inte aktuellt och hon blev Kränkt!!  Håller på Kinnaman i detta ärende =)

Citat:

Ursprungligen postat av 
taklist

Delar den uppfattningen. Hennes frenetiska postande på sociala medier där hon skriver att Joel är besatt av henne och att hon inte vill ha honom är ganska talande. Att sen Joel gått ut med att han har en inspelning där kvinnan erkänner att det inte var något våldtäkt tyder också på det. För inte skulle han vara så dum att påstå att han har en inspelning om han inte har det. Dessutom verkar hans advokat bekräfta detta då han inte bara sagt att Joel inte kommer dömas, han har tom sträckt sig så långt som att dom har bevis som visar på att Joel är oskyldig. Advokaten i detta fall är väldigt ansedd och en av Sveriges bästa. Detta tillsammans gör bilden ganska tydlig.

Jag tror att ni båda har träffat "huvudet på spiken" i detta ärende.👍
J.E är en enastående kompetent advokat, och Joel tycks ha underlag som kan verka som bevis emot det han anklagas för.
Bella trodde nog att deras sex var ingången till ett kommande partnerskap med lyx, flärd, pengar, röda mattor samt olika events.
Har man varit s.k. "lyxhora" i Dubai där konkurrensen är stor, så är nog den tillvaron med krav på bajssex m.m. placerat längre ner på hennes bucketlist.
Joel var kanske inställd på sex vid några tillfällen, medans hennes förhoppningar om partnerskap övergick i besvikelse och vrede samt försök till utpressning.
Vi får väl se hur åkl och "Fritzl" lyckas föra "stalkerns" talan, och vilket ikraftträdande domslut som fastställs i ärendet efter prövning i sista instans.