2021-08-12, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Hörde från en polare att det är ett nätverk av kriminella som sysslar med utpressning mot välbärgade killar (honungsfälla) genom att anmäla dem för våldtäkt.

Intressant. Det låter högst troligt att detta pågår. Oklart om det är så i just detta fall, men tjejen känns hur som helst väldigt shady. Skulle lita mer på random strippa i Vegas.
Citera
2021-08-12, 21:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenebris
Det är intressant att det här kommer till ytan när Kinnaman är aktuell med Suicide Squad. Exakt i samma veva, things that make you go 'hmm'.

Tänk om allt är ett PR-stunt för att filmen ska bli uppmärksammad... Bella kanske fått en massa pengar för att göra bort sig helt och när Kinnaman rentvås så har han och filmen fått "PR" i veckor..
Citera
2021-08-12, 22:04
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Okej, nej han och han exfru var skilda vid tillfället. Det är nog det han menar med things change. Sen tror jag hon anklagat honom för att ha skickat dickpicks och raggat på henne även en tid efter dom hade sex. Han ska enligt henne gjort det när han var i förhållande med sin nuvarande tjej. Om det är sant eller inte vet vi inte men troligtvis är det en lögn som precis allt annat hon anklagar honom för verkar vara.

Har svårt att tänka mig att en Hollywoodkändis skulle skicka runt dickpicks som ingenting till random brudar på instagram Men man ska väl aldrig säga aldrig... Dumheten är stor. Dock tror jag nog att Bella friskt hade delat med sig av hans åderpåle till omvärlden om han verkligen skickat bilder på sin pjäs till henne.
Citera
2021-08-12, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Nåja har Joels advokat Johan Eriksson någon rättspatos när han ställer upp som advokat till lastbilsterroristen på Drottninggatan, Rakhamat Akilov? Eller, det är kanske just det som de båda advokaterna har.
Eriksson gillar ju också högprofilerade mål, som Kent Ekeroths krogbråk och det stora kokainmålet.
Jag har respekt för både Eriksson och Mazzi och deras medarbetare. Dom gör sitt jobb bara.

Du får ta och läsa, eller lyssna, på Johan Erikssons bok där han berättar bland annat om hur han resonerade när han tog uppdraget som Akilovs försvarare. Men kort kan man väl säga, att det var inte brottet han åtog sig att försvara, utan människan.

Men jo, det finns många försvarsadvokater som lever på att försvara brottslingar, som man verkligen kan ha sina tvivel kring, men Johan Eriksson är väl då en av de jag ändå, fortfarande, har förtroende för.

Johan lär ju sopa mattan med Mazzi och Bella, och han har redan börjat
Citera
2021-08-12, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har svårt att tänka mig att en Hollywoodkändis skulle skicka runt dickpicks som ingenting till random brudar på instagram Men man ska väl aldrig säga aldrig... Dumheten är stor. Dock tror jag nog att Bella friskt hade delat med sig av hans åderpåle till omvärlden om han verkligen skickat bilder på sin pjäs till henne.

Klart att han inte har skickat dickpicks till henne. Då hade hon sålt dom fotona för länge sen.
Citera
2021-08-12, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
hon har sagt att hon känner chris brown mfl som kan förstöra hans skådis liv.... men chris brown e ju dömd kvinnomisshandlare 😂😂😂😂

Ja precis bara att hon säger sån skit. Chris Brown tror knappast att han skulle riskera att hamna i nån jävla skit på grund av henne. Det är ju skrattretande med hur betydelsefull hon tror att hon är för dessa kändisar i Hollywood.
Citera
2021-08-12, 22:40
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Klart att han inte har skickat dickpicks till henne. Då hade hon sålt dom fotona för länge sen.

Ja jag tror också det... hon verkar vara den typen!
Citera
2021-08-12, 23:41
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
Intressant. Det låter högst troligt att detta pågår. Oklart om det är så i just detta fall, men tjejen känns hur som helst väldigt shady. Skulle lita mer på random strippa i Vegas.

Hörde från en polare att Kinnaman ingår i en konstig sex-sekt där de utnyttjar tjejer som vill komma upp sig i Hollywood sen dumpar dem dessa tjejer efter att ha våldfört sig på dem

Det är vad som sägs iaf
Citera
2021-08-13, 00:14
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoozee
Jag brukar ta offer i försvar - men jag tror denna Donna trodde de skulle ha ett förhållande men det var inte aktuellt och hon blev Kränkt!! Håller på Kinnaman i detta ärende =)
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Delar den uppfattningen. Hennes frenetiska postande på sociala medier där hon skriver att Joel är besatt av henne och att hon inte vill ha honom är ganska talande. Att sen Joel gått ut med att han har en inspelning där kvinnan erkänner att det inte var något våldtäkt tyder också på det. För inte skulle han vara så dum att påstå att han har en inspelning om han inte har det. Dessutom verkar hans advokat bekräfta detta då han inte bara sagt att Joel inte kommer dömas, han har tom sträckt sig så långt som att dom har bevis som visar på att Joel är oskyldig. Advokaten i detta fall är väldigt ansedd och en av Sveriges bästa. Detta tillsammans gör bilden ganska tydlig.
Jag tror att ni båda har träffat "huvudet på spiken" i detta ärende.👍

J.E är en enastående kompetent advokat, och Joel tycks ha underlag som kan verka som bevis emot det han anklagas för.

Bella trodde nog att deras sex var ingången till ett kommande partnerskap med lyx, flärd, pengar, röda mattor samt olika events.
Har man varit s.k. "lyxhora" i Dubai där konkurrensen är stor, så är nog den tillvaron med krav på bajssex m.m. placerat längre ner på hennes bucketlist.
Joel var kanske inställd på sex vid några tillfällen, medans hennes förhoppningar om partnerskap övergick i besvikelse och vrede samt försök till utpressning.

Vi får väl se hur åkl och "Fritzl" lyckas föra "stalkerns" talan, och vilket ikraftträdande domslut som fastställs i ärendet efter prövning i sista instans.
Citera
2021-08-13, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Så det skall utredas i Sverige Under svensk lag? Eller är det bara svenska advokater?

(FB) Skvaller om skådespelaren Joel Kinnaman?
Citera
2021-08-13, 07:27
Citat:
Ursprungligen postat av vrag

Hur fan kan man sälja dickpicks? Då kan ju vem som helst sälja och påstå att det är olika kändisars dicks
Citera
2021-08-13, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Hörde från en polare att Kinnaman ingår i en konstig sex-sekt där de utnyttjar tjejer som vill komma upp sig i Hollywood sen dumpar dem dessa tjejer efter att ha våldfört sig på dem

Det är vad som sägs iaf

Din "polare" är inte ett trovärdigt vittne för något sådant, Next.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in