2021-08-07, 20:59
Medlem
Men om hon nu har hittat en sån bra advokat så kan det väl inte vara så smart att lägga upp en massa på instagram och snap.
Tror inte ett dugg på den här tjejen hon gör bara bort sig.
Citera
2021-08-07, 20:59
Medlem
Nån som kan förklara varför en del i tråden är övertygade om att hon säger sanningen? Så om jag ber om ursäkt över telefon för att jag kallat dig tjock, och du klipper det till att man bara hör dig säga att jag förstört dig och hur jag ber och bönar om ursäkt, så är jag plötsligtr en våldtäktsman?
Citera
2021-08-07, 21:02
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Hycklare är man om man har dubbla måttstockar beroende på vilken politisk åsikt någon har, såsom du precis erkände.

Precis, hela grejen är ju fullständigt uppenbar, såvida man inte har en förblindande agenda åt något håll....
Nej, det är det inte. Jag pekar på vad han sagt, mot vad han gjort. Det är hyckleriet. Hade han varit moderat eller nynazist och sagt och gjort samma sak, hade jag fortfarande kallat honom hycklare.

Han följer det mönster många vänstermän följer. Och jag är ingen vänsterman, så självklart tycker jag det är underhållande när vänstermän faller av sin höga häst. Som du gjorde precis. Men jag pekar på alla som hycklar, oavsett politisk åsikt. Däremot kanske jag sympatiserar med vissa hycklares ideologiska ståndpunkter, men föraktar när de inte lever upp till dem själva.
Citera
2021-08-07, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Vi vet inte om det är tillfälligt eller permanent förbud och sedan var det bara 91 meter, inte 100 yards.

Har du huvudet fullt med sågpån? 100 yards är 91 meter. Och TMZ har rapporterat att det rör sig om ett tillfälligt kontaktförbud.
Citera
2021-08-07, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Man ska fan inte tro direkt om en kändis blir anklagad för våldtäkt. Det räcker med en tjej som är ond med vilja att sätta dit personen genom en falsk anmälan om våldtäkt.

Enligt mig vore det underligt om Joel skulle våldta. Han är känd/rik? samt att han ser bra ut. Så låter tveksamt enligt mig men visst begår personer med status och utseendet samt cashen ändå.

Jag tror fan inte på att Joel har våldtagit någon.

Våldtäkt handlar inte om att man inte får knulla och har aldrig gjort.
Citera
2021-08-07, 21:12
Medlem
DontWantWars avatar
Hon vill bara ha pengar.
Citera
2021-08-07, 21:20
Medlem
TrazanSatanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druttaren
Är hon en Kaninkokerska?
Utan tvekan.
Citera
2021-08-07, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Tjejen är ju uppenbarligen psykopat.
Kinnaman ville bara ligga.
Hon blev dissad.
Och nu gör hon bort sig.
Bara kolla hennes Insta och Facebook.
Finns det fortfarande folk med hjärtesorg idag?

Ändå så har han sagt de grejerna till henne? Why? Varför skulle han betala henne för tystnad?
Citera
2021-08-07, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Om hon först blivit våldtagen o traumatiserad. Och sedan vill ha mer o ett sexuellt förhållande efter det. För att sedan försöka utpressa.

Efter det borde det bli jäkligt jobbigt. Men Gabriella Magnusson är ju pigmenterad. Så det ligger till hennes fördel. Men man ska minnas att hon inte är ett offer för strukturerad rasism i USA eller ättling till sydstaternas slaveri.

Jag bedömmer det hela som svårt.

I Sverige har hon få om inga tycka syndom poäng från feministvänstern. Hon är helt enkelt för snygg o är fotomodell.
O så är det nu även vapenskrammel från brodern o hot med att hon har kopplingar till tung organiserad brottslighet.

Du har lite fel i din analys, Joel Kinnaman är en jude, tillhör de utvalda folket.
Citera
2021-08-07, 21:58
Medlem
Maskotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EirMist
Nån som kan förklara varför en del i tråden är övertygade om att hon säger sanningen? Så om jag ber om ursäkt över telefon för att jag kallat dig tjock, och du klipper det till att man bara hör dig säga att jag förstört dig och hur jag ber och bönar om ursäkt, så är jag plötsligtr en våldtäktsman?
I vilket sammanhang skulle man uttala "Jag känner mig hemsk som utsatte dig för detta", "Jag hatar mig själv för vad jag gjorde mot dig", "Jag är så jävla ledsen över vad som hände", samt varför skulle man ladda upp en bild på Instagram med bifogad text att Joel är medveten om att han kommer tappa alla sina vänner och sina affärsrelationer? Nog för att han är feminist men är han verkligen så otroligt feministisk att man reagerar såhär över att ha kallat henne för tjock? Jag vet inte vilka källor ni använder men i hela samtalet så uttalar han ju specifikt att han har vålltagit henne.

Citat:
Ursprungligen postat av popupcoffee
Har du huvudet fullt med sågpån? 100 yards är 91 meter. Och TMZ har rapporterat att det rör sig om ett tillfälligt kontaktförbud.
Mm TMZ är ju en vettig källa...
Citera
2021-08-07, 22:02
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Ändå så har han sagt de grejerna till henne? Why? Varför skulle han betala henne för tystnad?

2250:-?
Det är vad han har betalat.
Det är INTE för nån tystnad.
Troligtvis nåt utlägg hon tjatat om i evigheter - Taxiresa? Tuggummi? Kondomer?
Citera
2021-08-07, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
I vilket sammanhang skulle man uttala "Jag känner mig hemsk som utsatte dig för detta", "Jag hatar mig själv för vad jag gjorde mot dig", "Jag är så jävla ledsen över vad som hände", samt varför skulle man ladda upp en bild på Instagram med bifogad text att Joel är medveten om att han kommer tappa alla sina vänner och sina affärsrelationer? Nog för att han är feminist men är han verkligen så otroligt feministisk att man reagerar såhär över att ha kallat henne för tjock? Jag vet inte vilka källor ni använder men i hela samtalet så uttalar han ju specifikt att han har vålltagit henne.

Mm TMZ är ju en vettig källa...

Ett permanent kontaktförbud kräver förhör av båda parter. Gissar att de inte hunnit med det på ett dygn. Så oavsett vad du tycker om TMZ är det enda troliga att ett tillfälligt kontaktförbud det rör sig om, i väntan på att förhandlingar kan påbörjas.

Varför laddar du inte upp hela samtalet anonymt om du har tillgång till det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in