2010-01-19, 15:40
Medlem
Han ser ut att gå på nått, tycker jag... Blek och tärd...

Har inte sett snabba Cash men i Falk filmerna spelar han ju bra.. Ser rädd ut men vem skulle inte göra det i den situationen hans rollfigur var i.. Bara han inte fastnar i "rädd halvbusefacket"..

Men många tjejer verkar gilla rådjursögonen och sårbara blicken... Att han har en massa brudar är väl inget ovanligt i hans situation...
Citera
2010-01-19, 15:41
Medlem
Jag har haft äran att träffa honom, han är hur skön som helst...
Trevlig och glad...
Jag visste faktiskt inte vem han var då, men kom på senare var jag sett honom, Han var väl som vilken annan kille som helst...
Senast redigerad av piss-nisse 2010-01-19 kl. 15:50.
Citera
2010-01-19, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stridstuppen
han tycker Israel ska ge fan i att ockupera palestinien. För roligt att alla tjejer plötsligt svimmar när han e i tv...rätt säker på att han har svårt att ta tjejer som plötsligt börjat svimma över honom på allvar...det va inga brudar som svimmade över honom innan han blev känd...inte mer än någon annan vanlig kille vill säga
när menar du att han blev känd? Januari 2010?
Jag svimmade när jag såg honom på film för sju år sedan.
Citera
2010-01-19, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tina...

Har inte sett snabba Cash men i Falk filmerna spelar han ju bra.. Ser rädd ut men vem skulle inte göra det i den situationen hans rollfigur var i.. Bara han inte fastnar i "rädd halvbusefacket"..

Men många tjejer verkar gilla rådjursögonen och sårbara blicken... Att han har en massa brudar är väl inget ovanligt i hans situation...

Han gick medvetet ner ca 10 kilo för rollen.
Citera
2010-01-19, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tina...

Blek och tärd...nej, han ser frisk och sund ut.
F.ö hade han nog en del "brudar" innan också, jag tyckte han var trevlig även om jag inte visste vem han var, han verkade inte ta förgivet att jag visste det heller...?
Bara att han blivit känd har väl gjort att varenda jävel ska analysera allt han gör, då blir det ju mer påtagligt ...
Citera
2010-01-19, 16:08
Medlem
Kan inte nån skicka den här länken till hans privata sida på facebook? Jag vill inte göra det för då avslöjar jag mig för honom här...
Citera
2010-01-19, 16:19
Medlem
Citat:
Kan inte nån skicka den här länken till hans privata sida på facebook? Jag vill inte göra det för då avslöjar jag mig för honom här...

Du verkar känna honom rel bra, har du inte hans Facebook ?
Citera
2010-01-19, 16:23
Medlem
Känner honom relativt väl (fast det var ett tag sen jag träffade honom nu), men jag vill inte va pinsam o skicka det här till honom, för då fattar han vem jag är här på FB vilket jag inte vill att nån gör. Dessutom känns det töntigt att skicka det här till honom om inte jag kan göra det anonymt. Om jag gör det, då vill jag deleta mina poster i den här tråden o det vill jag inte göra.
Citera
2010-01-19, 16:48
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guill
Dög inte det som förklaring? Tycker du den beskrivningen stämmer in på alla svenska skådespelare, eller?

Låter som en ganska patetisk förklaring som stämmer in med ett fanluder.
Citera
2010-01-19, 16:53
Medlem
Citat:
Han gick medvetet ner ca 10 kilo för rollen.

Jag tyckte att han såg likadan ut i Falkfilmerna.. Tärd är väl ett starkt ord, men lite sliten då...

Absolut att han verkar vara en helt vanlig kille, jag har inget emot honom och alla unga killar vill väl ha tjejer, helst en varje kväll..
Men jag skulle inte bli förvånad om han berättar sen att han har tagit droger iaf..
Citera
2010-01-19, 16:56
Medlem
ok, borde kanske inte skriva det här...jag har tagit xtc med honom en gång o rökt nån spliff med honom oxå. Han är som jag, jag håller mig annars bara till weed (knappt ens alkohol), han gillar en spliff och en shot men egentligen inte så mycket mer. Jag e dessutom väldigt säker att nu när han kan leva på sin favoritsysselsättning sä är han alldeles för seriös för att knarka bort det.
Senast redigerad av Stridstuppen 2010-01-19 kl. 17:00.
Citera
2010-01-19, 17:15
Medlem
Känner inte att jag vill döma någon och framförallt inte människor jag inte känner, men någonstans blir jag astrött på människor som försöker framstå som något de inte är, sen kanske det är medias bild av honom. Men någon superhjälte och gudsgåva till kvinnan är han ju knappast, allt har ju en baksida och hans baksida kanske är hans sviniga sätt. Känner inte fröken Timglas heller men hon är ju jävligt dömd av de som tycker att det han gjort är colt.
Tycker inte att någon förtjänar att bli behandlad så vad man än heter eller vad man än gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in