2010-10-02, 11:30
Bannlyst
Hej,

Jag var hos en kompis häromdan och drack vitamin brus och mina naglar blev längre. Nu letar jag efter nån liknande vitamin brus och vill gärna att den innehåller alla vitaminer, men inga avancerade grejer som B12 eller vad det nu heter, ungefär abcd - vitamin allt i ett och det brus - kan ni rekommendera nån bra?
Senast redigerad av EnUngKvinna 2010-10-02 kl. 12:04.
Citera
2010-10-02, 12:20
Medlem
toizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnUngKvinna
Hej,

Jag var hos en kompis häromdan och drack vitamin brus och mina naglar blev längre. Nu letar jag efter nån liknande vitamin brus och vill gärna att den innehåller alla vitaminer, men inga avancerade grejer som B12 eller vad det nu heter, ungefär abcd - vitamin allt i ett och det brus - kan ni rekommendera nån bra?

Ledsen, men det var inte vitaminer i den brusdrycken. Det var uppenbart hallucinogener
Citera
2010-10-02, 13:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toiz
Ledsen, men det var inte vitaminer i den brusdrycken. Det var uppenbart hallucinogener

Jasså är du den kompisen kanske?! Tack för senast isåfall och hoppas att äppelpajen smakade. Vi får la göra om det.
Men nu var det ju inte det, men visst hade det varit spännande om det hade varit så. Men jag kan ringa några kompisar om du vill pröva på något sånt, messa isåfall.

Du får gärna svara på min fråga.
Senast redigerad av EnUngKvinna 2010-10-02 kl. 13:24.
Citera
2010-10-02, 21:59
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockmokk15
Några särskilda produkter du kan rekommendera?

Folk tycker mycket om dessa produkter nedan. Dessutom är de prisvärda! (du hittar dem på gymvaruhuset.se)

EAA fx
Brutal fx

Är pengar inget problem är massacra en dunder pwo
Citera
2010-10-03, 20:09
Medlem
jockmokk15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
Folk tycker mycket om dessa produkter nedan. Dessutom är de prisvärda! (du hittar dem på gymvaruhuset.se)

EAA fx
Brutal fx

Är pengar inget problem är massacra en dunder pwo
Tackar, ja verkar som många tycker dom är bra.
Tyvär så är man ju inte gjord av pengar så det blir nog inte den där massacra, men dom där 2 som du rekommendera först verkar prisvärda och bra. (Y)
Citera
2010-10-04, 21:24
Medlem
Tja!

noob här gällande tillskott av allt dom nu heter, har tränat ganska länge till och från här i hemmet på ett hemma gym/hantlar osv de man kan kö hemma, jag fundera lite på att börja med lite protein hakar efter varje träning eller vad man ska ta och när, är det meningslöst att hålla på med detta om man tränar hemma eller måste man kötta på ett riktigt gym för att det ska ge effekt?

isf vad bör jag köpa som jag kan ta här hemma efter passen? och hur ofta och när ska jag ta dom(protein drinkar?)

Det jag vill ha ut är av det hela är vikt ökning och snabbare/effektivare muskelbyggnad.

Som sagt så kan jag inget inom detta så väldigt tacksam för ett bra svar, TACK!
Citera
2010-10-04, 23:22
Medlem
Yeahvlens avatar
Det skadar knappast att tillföra protein före och/eller efter man tränat hemma. Det är ingen skillnad på att träna på gym och träna hemma, under förutsättning att den träning man utför är på en bra belastande nivå. Fördelen med gym, som jag ser, är att det är fantastiskt mycket enklare att utföra de övningar man vill utföra, samt tillgången till alla redskap.

Du får äta mer ifall du önskar en viktökning. Vill du öka i muskelmassa krävs det att muskeln belastas. Gör den det av din hemmaträning, fine, kör på det. Det behöver inte vara svårare än så.
Citera
2010-10-05, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeahvlen
Det skadar knappast att tillföra protein före och/eller efter man tränat hemma. Det är ingen skillnad på att träna på gym och träna hemma, under förutsättning att den träning man utför är på en bra belastande nivå. Fördelen med gym, som jag ser, är att det är fantastiskt mycket enklare att utföra de övningar man vill utföra, samt tillgången till alla redskap.

Du får äta mer ifall du önskar en viktökning. Vill du öka i muskelmassa krävs det att muskeln belastas. Gör den det av din hemmaträning, fine, kör på det. Det behöver inte vara svårare än så.

Okej, tack för svar. Finns det något bra att rekommendera då? som ja kan köpa?
Citera
2010-10-10, 03:14
Bannlyst
Hittar inga bra Protein Bars. Letar efter en med 20p så lite k & f som möjligt.

Basicly: En proteinbar under deff. Hjälp mig
Citera
2010-10-10, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koddan

Kycklingfilè / Tonfiskburk etc ...
Citera
2010-10-10, 08:26
Medlem
toizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeilon
Okej, tack för svar. Finns det något bra att rekommendera då? som ja kan köpa?

Kolla tråden om protein

Citat:
Ursprungligen postat av Koddan

Atkins har barer, men annars om du googlar så finns det väldigt många recept på såna du kan göra hemma själv.
Citera
2010-10-10, 08:32
Medlem
Är lite konfunderad då Sportlife där jag tränar promotar denna drycken Celcius så sjukt mycket. Tycker de förstör sitt rykte genom att göra reklam för en fantasidryck och undrar lite om ni sett den på era gym. Den påstår bränna kalorier och deras hemsida med massor av info är denna:

http://www.celsiussverige.se

Jag tittade under fliken Vetenskap och såg att det finns studier gjorda och resultatet i en studie på 10 veckor visade detta hos testpersonerna jämnfört med den andra gruppen:

Förbrände 93 % mer fett,
Ökade 50 % mer i muskelmassan,
62 % förbättrad kondition
32 % ökad uthållighet

Vadå skitsnack. På burkarna står det att man förbränner 100 kalorier eller mer. Detta är ingenting om burken kostar 20kr. Tycker detta är någon mild form av bedrägeri som inte ett gym ska syssla med. De lurar sina kunder på pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in