2010-09-22, 20:59
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Jag har alltid kört på EAA och kommer alltid göra det, inget mer OT nu
Eee, jaha, och? Sen rör det TS tillskott så oftopic är det inte. Och sen att säga att du alltid kommer köra EAA är bara dumt.

Citat:
Ursprungligen postat av AfterEight-
Ja de vill jag lova. Blev och klunka vatten.

Ska se till och äta riktigt ordentligt nu. Alltid så fruktansvärt svårt med vad jag ska laga. Ingen fantasi.

Vad ska man äta till frukost/lunch/mellanmål/middag etc?

Edit: Var självklart extra jungfruolja jag drack. Riktigt illa var det
Ta raps då, eller majonnäs, blanda med typ creme fraiche och ät till maten.
Citera
2010-09-22, 21:08
Medlem
FittLisas avatar
Citat:
Ja de vill jag lova. Blev och klunka vatten.

Ska se till och äta riktigt ordentligt nu. Alltid så fruktansvärt svårt med vad jag ska laga. Ingen fantasi.

Vad ska man äta till frukost/lunch/mellanmål/middag etc?

Edit: Var självklart extra jungfruolja jag drack. Riktigt illa var det

Ett flak ägg i kylen hjälper när man inte har någon aning om vad man ska äta. Det är inte svårt att slänga ihop ett par dubbla äggmackor med stekta ägg och lätt rinnande gula. Ägg smakar gott på macka kall som varm så man kan steka upp ett par extra och lägga i kylen till senare.

Stekt falukorv med Keso (äpple&vanilj är grymt god).

Ofta i såna här trådar så brukar det hagla in förslag på tonfisk och kycklingfilé. Det enda som jag någonsin tyckt varit gott med tonfisk är följande: Koka Tagliatelle fullkorn. Koka upp café de paris-sås gjort på rapsolja. Häller ner en burk tonfisk i såsen. Häll allt i pastan. Rör om och ät med ketchup.
Citera
2010-09-22, 21:11
Medlem
AfterEight-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittLisa
Ett flak ägg i kylen hjälper när man inte har någon aning om vad man ska äta. Det är inte svårt att slänga ihop ett par dubbla äggmackor med stekta ägg och lätt rinnande gula. Ägg smakar gott på macka kall som varm så man kan steka upp ett par extra och lägga i kylen till senare.

Stekt falukorv med Keso (äpple&vanilj är grymt god).

Ofta i såna här trådar så brukar det hagla in förslag på tonfisk och kycklingfilé. Det enda som jag någonsin tyckt varit gott med tonfisk är följande: Koka Tagliatelle fullkorn. Koka upp café de paris-sås gjort på rapsolja. Häller ner en burk tonfisk i såsen. Häll allt i pastan. Rör om och ät med ketchup.

Tyvärr tål jag inte ägg.. Det är nog den ända kosten jag inte kan äta..

Tack för tipsen. Måste börja inhandla lite keso.
Citera
2010-09-22, 21:14
Medlem
FittLisas avatar
Citat:
Tyvärr tål jag inte ägg.. Det är nog den ända kosten jag inte kan äta..

Tack för tipsen. Måste börja inhandla lite keso.

Jag behöver väl inte nämna att du ska hålla dig borta från den Keso som har smak av oliver?
Vanliga Keso går an men Äpple&vanilj är godast. Ananas har jag inte testat ännu.
Citera
2010-09-22, 21:15
Medlem
AfterEight-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittLisa
Jag behöver väl inte nämna att du ska hålla dig borta från den Keso som har smak av oliver?
Vanliga Keso går an men Äpple&vanilj är godast. Ananas har jag inte testat ännu.
Skulle inte ens få för mig att prova den om den så var gratis.

Ska se till och prova det. Tackar!

Sen blir det väl bara att kötta ihop lite pasta, kyckling osv. Får ta mig tiden och laga något!
Citera
2010-09-22, 21:24
Medlem
FittLisas avatar
Citat:
Skulle inte ens få för mig att prova den om den så var gratis.

Ska se till och prova det. Tackar!

Sen blir det väl bara att kötta ihop lite pasta, kyckling osv. Får ta mig tiden och laga något!

Ok droppar min kycklingfilé när jag ändå är igång. Det är inget advanced men smakar bra.
Koka upp ris. Stek kycklingfile. krydda med Piffi allkrydda. Servera med Thai sweet chili sauce. Jag tar ytterst lite soja på för jag har någon slags hypokondrisk och neurotisk rädsla för fytoöstrogener.
Citera
2010-09-23, 23:34
Medlem
Hej jag satt och funderade lite på att beställa http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi Lät ju ganska lovande (som allt annat dock). Men jag tyckte att doseringen verkar vara aningen i underkant ? Är det någon som har erfarenhet av den här produkten (Naturell.se Bulk). Fungerar den som gainer efter träning eller bör man satsa på någon annan gainer med mer proteiner,kolhydrater osv per intag ? Hade inte tänkt gå upp allt för mycket i vikt men i alla fall lägga på mig något kilo till. Tacksam för svar och tips om produkten i fråga eller andra produkter!
Citera
2010-09-29, 01:01
Medlem
Hittar inte rätt bland alla bogus produkter.

Någon som har tips på en produkt som är uppiggande och inget annat? Vill inte ha en smockfull PWO eller så, utan något som gör mig pigg och lite mer "tänd" på gymmet.

Sedan undrar jag om det finns en produkt som enbart ger mer pump och/eller vaskuläritet.
Aknevänliga produkter vore fint
Citera
2010-09-29, 23:31
Medlem
jockmokk15s avatar
Behöver köpa nytt tillskott

Körde detta innan
Carbo Flex Pure
Whey-80
Creatine Monohydrate

Alla produkter är från Star Nutritions

Men skulle vilja prova något nytt.
Någon som kan rekommendera något?
Citera
2010-09-30, 02:43
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jockmokk15
Behöver köpa nytt tillskott

Körde detta innan
Carbo Flex Pure
Whey-80
Creatine Monohydrate

Alla produkter är från Star Nutritions

Men skulle vilja prova något nytt.
Någon som kan rekommendera något?

EAA och pwo?
Citera
2010-09-30, 15:27
Medlem
I min journal har jag skrivit lite om min påbörjade minideff för minska Bf,
Har svårt att få i mig frukost på morgonen, så tänkte köra på pulver för att ändå få i mig bra med protein,och lite i magen som mättar.
Produkten jag har tänkt på är SCI-MX Diet Shake, finns bla på GG,
Den innehåller 25g Protein/port och ~180kcal.

Jag vet att det inte är det bästa alternativet, att äta en bra frukost skulle vara bättre,men har så svårt att äta på morgonen, Och det här är ett lätt alternativ för mig att få i mig lite mer proteiner,och lägre mängd kollisar

Så, någon som har erfarenhet av denna, eller är det bara bortkastade pengar ?
Citera
2010-09-30, 23:02
Medlem
jockmokk15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
EAA och pwo?
Några särskilda produkter du kan rekommendera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in