2012-06-05, 18:09
Medlem
FloydPs avatar
Någon mer som haft problem med leveransen från gymvaruhuset på sistone? Skickade en beställning i onsdags och har inte fått grejerna än; de är fortfarande kvar på deras lager! Svara på mail gör de inte heller...
Citera
2012-06-05, 18:11
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloydP
Någon mer som haft problem med leveransen från gymvaruhuset på sistone? Skickade en beställning i onsdags och har inte fått grejerna än; de är fortfarande kvar på deras lager! Svara på mail gör de inte heller...

Jag hade väntat i alla fall 5 arbetsdagar innan jag började ligga på dom. Nog för att det står 2-3 dagar på deras hemsida men det är sällan dom är så snabba, i alla fall vid större beställningar.
Citera
2012-06-05, 20:40
Medlem
Citat:

Jag gjorde en beställning i söndags och fick grejerna idag.
Svarar på mail gör dom också.
Citera
2012-06-05, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Jag hade väntat i alla fall 5 arbetsdagar innan jag började ligga på dom. Nog för att det står 2-3 dagar på deras hemsida men det är sällan dom är så snabba, i alla fall vid större beställningar.
Ja fick mitt på 3 arbetsdagar och gjorde en beställning på över 500 kr, det tycke ja e en stor beställning och snabb leveranstid

Citat:
skumt, kanske kan man nå dem på tele? Och du kommer få dina grejjer, de ju ett seriöst företag så! Kommer nog vilken dag som helst.
Citera
2012-06-05, 21:40
Medlem
pouandreass avatar
Skulle uppskatta lite hjälp med att plocka ihop lite nya varor i min order för effektivast muskelbyggning. Är ganska dålig på vad som är "bäst" och vad som är bull. Har testat ganska mycket produkter och vänder mig nu till er, dvs vad ni föredrar.

Kundvagnen ska innehålla;

Kreatin, Protein, Aminosyror, Tillskott för driv på gymmet m.m

Valfri sida med leverans inom några arbetsdagar.

Skulle uppskattas grymt mycket från de som faktiskt har en susning..
Citera
2012-06-05, 21:54
Medlem
dauits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pouandreas
Skulle uppskatta lite hjälp med att plocka ihop lite nya varor i min order för effektivast muskelbyggning. Är ganska dålig på vad som är "bäst" och vad som är bull. Har testat ganska mycket produkter och vänder mig nu till er, dvs vad ni föredrar.

Kundvagnen ska innehålla;

Kreatin, Protein, Aminosyror, Tillskott för driv på gymmet m.m

Valfri sida med leverans inom några arbetsdagar.

Skulle uppskattas grymt mycket från de som faktiskt har en susning..

orkar inte plocka ihop men jag kan säga vad du ska köpa, från gymvaruhuset
CREA fx, whey fx(valfri smak, jag har smakat vanilj och choklad hittills, går att dricka helt klart), EAA fx, och sedan en valfri PWO, populära är rage, jack3d, craze, populärast bland dem är jack3d.
Citera
2012-06-05, 22:38
Medlem
triquartistas avatar
Vad ska man undvika/minska rejält på om man har målet att gå ner i vikt? Antar också att proteiner är det man ska prioritera.
Citera
2012-06-06, 01:20
Medlem
Någon som kan rekommendera en produkt för att minska sockersuget?

Mvh
Citera
2012-06-06, 10:23
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx

Mvh

Vissa upplever minskat sötsug av bl.a. Thermonex.
Citera
2012-06-06, 10:23
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triquartista
Vad ska man undvika/minska rejält på om man har målet att gå ner i vikt? Antar också att proteiner är det man ska prioritera.

Du kan äta allt med måtta. Självklart ska proteiner prioriteras.
Citera
2012-06-06, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triquartista

Man kan äta allt, men med måtta. Vill du unna dig lite chips. Gör det men då får du dra ner på något annat.

Enklaste är om du skippar allt med mycket socker i och andra onyttigheter
Citera
2012-06-06, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx

Mvh

Pepsi max stoppar mitt sötsug rätt mycket faktiskt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in