2010-09-07, 22:25
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anis
Orkar i vanliga fall inte lägga min tid på dryga idioter som dig, men ja ska inte sjunka till din nivå.

Mitt svar är att man använder Gainer Pro för att gå upp i vikt blandannat men också för återhämntning eller muskeluppbyggnad, men jag kommer i mesta fall öka några kilo hoppas jag, jag är just nu på en kreatin kur så vill dryga ut den med lite gainers och protein pulver. så därför bestämde jag mig för att skriva på flashback, av en ren impuls så hade jag aningar om att det nån skulle kommentera nått som inte ens hör till min fråga.

Nu hoppas jag inte att jag vart dryg. Det är jag verkligen inte, tråkigt att du ska upfatta mig som sådan. Men läs lite mer om det du dricker i dom klistrade trådarna.. Bara ett tips.!
Eftersom att du inte riktigt verkar förstå hur allt fungerar. Orkar inte ens berätta nåt för dig pga att du inte vill diskutera, och anser att man är en dryg idiot.
Lycka till med allt ifal.!
Citera
2010-09-07, 22:38
Medlem
Aniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Nu hoppas jag inte att jag vart dryg. Det är jag verkligen inte, tråkigt att du ska upfatta mig som sådan. Men läs lite mer om det du dricker i dom klistrade trådarna.. Bara ett tips.!
Eftersom att du inte riktigt verkar förstå hur allt fungerar. Orkar inte ens berätta nåt för dig pga att du inte vill diskutera, och anser att man är en dryg idiot.
Lycka till med allt ifal.!

Jag menade inte på det sättet men är väldigt vann med idioter som flamar och går till personangrepp och påhopp här på flash , var på dåligt humör, whatever tack iafl.
Citera
2010-09-09, 15:10
Medlem
JGGs avatar
Har en påse night-pro som gick ut för 7 månader sedan? Ska jag vaska skiten eller är det bara att köra på? Några bieffekter?
Citera
2010-09-12, 22:38
Medlem
Jag idrottar lag idrott på ganska hög nivå (inte elit nivå) tränar runt 7-8 gånger i veckan blir ca 15 H i veckan med 40% fys Styrka/löpning. Jag känner att jag inte hinner få i mig allt jag behöver under en dag genom mat, vad är det då jag ska ta är det Protein pulver? tips på något som skulle passa mig? ingenting farligt och det får absolut inte innehålla anabola.

Tack på förhand, hoppas på bra och seriösa svar.
.
Citera
2010-09-13, 17:13
Medlem
Yeahvlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surikaten
Jag idrottar lag idrott på ganska hög nivå (inte elit nivå) tränar runt 7-8 gånger i veckan blir ca 15 H i veckan med 40% fys Styrka/löpning. Jag känner att jag inte hinner få i mig allt jag behöver under en dag genom mat, vad är det då jag ska ta är det Protein pulver? tips på något som skulle passa mig? ingenting farligt och det får absolut inte innehålla anabola.

Tack på förhand, hoppas på bra och seriösa svar.
.

Utövar du konditionsträning i ganska hög grad kanske det vore en bra idé att lägga in lite kolhydrater tillsammans med ditt proteinpulver, om du nu väljer att köpa det.
Citera
2010-09-13, 18:14
Medlem
Dinitrols avatar
Söker ett alternativ till maximuscle cyclone 'all in one' pulvret. Gärna billigare!

Tips?
Citera
2010-09-14, 06:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JGG
Har en påse night-pro som gick ut för 7 månader sedan? Ska jag vaska skiten eller är det bara att köra på? Några bieffekter?

Prova bara, det värsta som kan hända är väl rännskita, tokspya eller en kombination av de två.

Citat:
Ursprungligen postat av Dinitrol
Söker ett alternativ till maximuscle cyclone 'all in one' pulvret. Gärna billigare!

Tips?

Det enda du behöver är mat.
Om du vill impa på polarna lite kan du slänga i dig vassleprotein också det är ju ganska inne.
EAA är bra, tycker jag.
Men först och främst behöver du lära dig mer om kost & dylikt, läs stickys så kommer du förstå hur du ska göra.
Multivitamintabletter är oftast värda priset.

allt finns på www.gymvaruhuset.se, FX-serien.
Billigt och bra!
Citera
2010-09-20, 23:04
Medlem
Whey 80 eller Gainer pro

Jag tränar gym 3 gånger i veckan (det ända jag hinner) och tränar för att gå upp i vikt, bygga volym. Tränar på morgonen kl 08 ungefär då jag jobbar från 12 till 21 varje dag så efter träning dricker gainer Pro.
Då undrar jag vad är bäst för att bygg volym om jag ska dricka Whey 80 eller gainer pro som mellanmål eller vad man ska kalla det, klockan 17:50 då jag har en lite längre rast?

obs! joggar mycket och tränar mage då ja tränar för en platt mage.
Citera
2010-09-20, 23:15
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drazharm
Jag tränar gym 3 gånger i veckan (det ända jag hinner) och tränar för att gå upp i vikt, bygga volym. Tränar på morgonen kl 08 ungefär då jag jobbar från 12 till 21 varje dag så efter träning dricker gainer Pro.
Då undrar jag vad är bäst för att bygg volym om jag ska dricka Whey 80 eller gainer pro som mellanmål eller vad man ska kalla det, klockan 17:50 då jag har en lite längre rast?

Skulle gissa på att gainer är bättre
Citera
2010-09-20, 23:21
Medlem
Dreass avatar
Ah, för att träna magen ofta gör den platt....

Vill du få en platt mage gäller det att gå ner i vikt, alltså ligga på underskott. Gainer för dig känns ganska onödigt, lär dig äta!
Citera
2010-09-20, 23:40
Avslutad
Läs stickys om träning, näring & kost, du behöver det verkligen.
Inte för att vara elak, otrevlig eller ge dig ett dåligt svar - du behöver verkligen mer kunskap.

Om du inte vet varför, eller ens om du behöver tillskotten, varför har du lagt pengar på det?
Varför inte lära dig först, så du slipper starta sådana här trådar?
Citera
2010-09-21, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drazharm

Skippa gainer isf. Platt pizza = platt mage.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in