2010-09-06, 16:22
Medlem
Aniss avatar
En fråga:
Kan man staka Gainer Pro, Whey-80 och Kreatin Monodrahte?
Citera
2010-09-06, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anis
En fråga:
Kan man staka Gainer Pro, Whey-80 och Kreatin Monodrahte?

Kör på så hårt du vill, enda är väl att din mage kan bli lite ostabil av för mycket protein om du häller i dig massa gainer och whey-80. Men det är väl det värsta som kan hända =)
Citera
2010-09-06, 17:59
Medlem
Aniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slazenger
Kör på så hårt du vill, enda är väl att din mage kan bli lite ostabil av för mycket protein om du häller i dig massa gainer och whey-80. Men det är väl det värsta som kan hända =)

Kan man blanda t.ex kreationet och Gainer pro i samma shaker? Jag ska köra Gainer pro före och efter tränignen men efteråt vill jag köra kreatin med..
Citera
2010-09-06, 18:47
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Kan man blanda t.ex kreationet och Gainer pro i samma shaker? Jag ska köra Gainer pro före och efter tränignen men efteråt vill jag köra kreatin med..
Ja det kan du om du vill.
Citera
2010-09-06, 19:15
Medlem
ekwohos avatar
Citat:

Vet du vad du dricker för nånting?.. Vad det är för produkter och vad det är tillför..?
Citera
2010-09-06, 20:57
Medlem
Aniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Vet du vad du dricker för nånting?.. Vad det är för produkter och vad det är tillför..?

Klart jag vet vad jag ska dricka men det var inte det jag frågade, frågade om man kunde staka, inget annat?
Citera
2010-09-06, 21:19
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Klart jag vet vad jag ska dricka men det var inte det jag frågade, frågade om man kunde staka, inget annat?

Ja du vet vad du ska dricka säger du. men vet du vad du dricker förutom det du läst dig till på etiketen?.. allså syftet med produkterna..
Om du tycker jag är en tjatig idiot nu, så ställer jag frågan eftersom att du undra om dina 2 produkter går att blanda i samma schake.
Citera
2010-09-06, 21:59
Medlem
Aniss avatar
Citat:
Ja du vet vad du ska dricka säger du. men vet du vad du dricker förutom det du läst dig till på etiketen?.. allså syftet med produkterna..
Om du tycker jag är en tjatig idiot nu, så ställer jag frågan eftersom att du undra om dina 2 produkter går att blanda i samma schake.

Nej Nej jag förstår att du försöker hjälpa mig men du formulerar dig på ett väldigt konstigt sätt, no offence men så är det.

Jag skrev ju det på flashback för att jag ville ha råd och hjälp, ville bara ha Ja eller Nej om man kunde staka kreatin med gainer pro EFTER träningen.
Senast redigerad av Anis 2010-09-06 kl. 22:04.
Citera
2010-09-07, 18:14
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Nej Nej jag förstår att du försöker hjälpa mig men du formulerar dig på ett väldigt konstigt sätt, no offence men så är det.

Jag skrev ju det på flashback för att jag ville ha råd och hjälp, ville bara ha Ja eller Nej om man kunde staka kreatin med gainer pro EFTER träningen.

Ja då är jag med. men kan du inte svara om du får en fråga, ganska logiskt om man skriver inne på forum i trådar där det disskuteras hejvilt..
Citera
2010-09-07, 19:13
Medlem
Aniss avatar
Citat:
Ja då är jag med. men kan du inte svara om du får en fråga, ganska logiskt om man skriver inne på forum i trådar där det disskuteras hejvilt..

Klart jag kan svara på frågor och vara med i diskutionen men jag kom hit för att fråga inte för att diskutera!
Citera
2010-09-07, 19:16
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Klart jag kan svara på frågor och vara med i diskutionen men jag kom hit för att fråga inte för att diskutera!

Ne diskutera hade du inte behövt gjort heller, hade du svarat på min ENDA fråga jag hade så hade du inte behövt diskutera så mycket som vi faktiskt gör just nu.
Men men nu lämnar vi detta.
Citera
2010-09-07, 21:32
Medlem
Aniss avatar
Citat:
Ne diskutera hade du inte behövt gjort heller, hade du svarat på min ENDA fråga jag hade så hade du inte behövt diskutera så mycket som vi faktiskt gör just nu.
Men men nu lämnar vi detta.

Orkar i vanliga fall inte lägga min tid på dryga idioter som dig, men ja ska inte sjunka till din nivå.

Mitt svar är att man använder Gainer Pro för att gå upp i vikt blandannat men också för återhämntning eller muskeluppbyggnad, men jag kommer i mesta fall öka några kilo hoppas jag, jag är just nu på en kreatin kur så vill dryga ut den med lite gainers och protein pulver. så därför bestämde jag mig för att skriva på flashback, av en ren impuls så hade jag aningar om att det nån skulle kommentera nått som inte ens hör till min fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in