2009-11-02, 19:12
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredligh
Har nu tränat i cirka 1.5 månad. Jag har hållt på med styrketräning förut men aldrig köpt kosttilskott. Jag tror jag behöver kosttilskott för jag lägger inte på mig vikt så snabbt. När jag började vägde jag 80 och nu väger jag 82 (182 cm).

Har försökt äta mycket och sova minst åtta timmar per natt men det känns som jag inte får i mig tillräckligt. Borde jag köpa EAA eller Vassle? Jag hade tänkt att dricka före och efter träningen. Nackdelen med EAA är ju att det är satans dyrt.
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/gainer-pro
Gainer kanske =P?
Citera
2009-11-03, 01:42
Medlem
Joint command

Vissa bb's verkar käka speciella tillskott för leder ("joints"). Är detta nödvändigt och varför gör man det... får man inte i sig det via mat och vanliga multipiller? Såg att kålmannen åt nåt som hette Joint command bl.a. Såklart får han betalt för att SÄGA att han äter det men... ja, kanske är nån poäng med det också, vad vet jag. Verkade så knepigt bara...
Citera
2009-11-03, 01:43
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petsy
Vissa bb's verkar käka speciella tillskott för leder ("joints"). Är detta nödvändigt och varför gör man det... får man inte i sig det via mat och vanliga multipiller? Såg att kålmannen åt nåt som hette Joint command bl.a. Såklart får han betalt för att SÄGA att han äter det men... ja, kanske är nån poäng med det också, vad vet jag. Verkade så knepigt bara...
Knepigt? De äter massa anabola, endel sliter på lederna. Tar du dig en sväng inne i dopingforat så ser du vilka bieffekter endel preparat har
Citera
2009-11-03, 01:54
Medlem
Aja, ok. Men för vanliga rena atleter? Som jag förstod det, var det bara nåt slags multijox men det kanske är rena anti-inflammatoriska grejer också?
Citera
2009-11-03, 15:11
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petsy
Aja, ok. Men för vanliga rena atleter? Som jag förstod det, var det bara nåt slags multijox men det kanske är rena anti-inflammatoriska grejer också?

Finns inga rena atleter om du kollar på tex bb osv, med väldigt få undantag.
Citera
2009-11-03, 18:53
Medlem
_Jago_s avatar
Behöver tips på något energitillskott som ökar lusten och energi att träna. Spelade fotboll tidigare och hade bra kondition, men efter en skadeperiod har jag mycket svårt att hitta lusten och orken att hitta tillbaka till min kondition.

Kunde jogga fem km varje dag innan, nu orkar jag knappt få på mig joggingskorna. Sover minst 12h per dag, är runt 20-snåret. Någon med erfarenheter?
Senast redigerad av _Jago_ 2009-11-03 kl. 18:56.
Citera
2009-11-04, 13:17
Medlem
Spejnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Behöver tips på något energitillskott som ökar lusten och energi att träna. Spelade fotboll tidigare och hade bra kondition, men efter en skadeperiod har jag mycket svårt att hitta lusten och orken att hitta tillbaka till min kondition.

Kunde jogga fem km varje dag innan, nu orkar jag knappt få på mig joggingskorna. Sover minst 12h per dag, är runt 20-snåret. Någon med erfarenheter?

Första steget är att sluta sova 12 timmar per dag. Är du en jävla björn eller?

Sen så dricker du kaffe eller äter lite koffeinpiller så får du lite extraenergi.
Citera
2009-11-05, 21:27
Medlem
Googlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Första steget är att sluta sova 12 timmar per dag. Är du en jävla björn eller?

Sen så dricker du kaffe eller äter lite koffeinpiller så får du lite extraenergi.
Haha

Men håller med, koffein tabletter är toppen! Annars kanske testa No-xplode vilket vissa tycker är väldans bra http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/no-xplode
Citera
2009-11-05, 22:15
Medlem
t5russ avatar
Någon som testat "Leukic Hardcore 180kaps.", vad tycker ni om det? Något att testa?
Citera
2009-11-05, 22:26
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t5rus
Någon som testat "Leukic Hardcore 180kaps.", vad tycker ni om det? Något att testa?

Muscletech

Citat:
Leukic Hardcore leder till permanent ökning av muskelmassa
Citat:
World's first and only 100% anabolic compound.
Citat:
Stimulerar omedelbar muskeltillväxt

Köp EAA istället...
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1031204
Citera
2009-11-06, 14:15
Medlem
MatMammas avatar
Duravol?

Är de någon som vet eller har siffror på hur mycket den ökar förbränningen? Nån som testat duravol och kan dela med sig av erfarenheter och eventuella resultat?
Citera
2009-11-07, 12:58
Medlem
Reichsführer-AAs avatar
Jag ställer den här frågan igen...skulle gärna höra era synpunkter och erfarenheter!

Det finns vissa produkter som ska vara bra för leder och sener, vilka tar stryk då man har ett tufft träningsprogram (vilket jag har). Det kan heta t ex "Body Flex" "MSM" "Cissus". Är ngt av det här värt att testa, eller är det bortkastade pengar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in