Citat:
Ursprungligen postat av 4BD1
Mass FX på gymvaruhuset har sagts vara bra som gainer här på forumet, har ej testat det dock. Men det bör öka ditt kaloriintag. Ät proteinrikt och träna hårt.
Ett kaloriöverskott(mer kalori intagna än förbrukade) kommer leda till en uppgång i vikt.
Kreatin och så.. Ja, ta det ett steg i taget skulle jag säga, det blir bara mer kosttillskott o häva i sig. Du kan börja med kreatin om du vill, men då är det bara att följa på vad produkten säger.
Creatine Monohydrate är det vanligaste och mest använda kreatinet, huruvida dess effektivitet och så orkar jag inte diskutera just nu.
Jag har läst om mass FX, många som nämner den, och valet blir nog så.
jag försöker äta så mycket protiner som möjligt, massa kött och kyckling med massa grönt till, borde jag kanske ha potatis till istället? är som sagt inte hemma på detta med kost och träning, men komma igång ska jag =)
kreatin, ett steg i taget sa du, jag kanske borde vänta med det tills jag märker att allt inte går så snabbt som det gör just nu? kilona bara ökar på mig och det syns att musklerna fått lite träning redan efter 1 månad.
ska läsa på om Creatine Monohydrate. tack!