Kör för tillfället med PWO:n Nanoproxil. Använder den när jag känner att dagsformen är dålig. Blir ca 2 ggr i veckan, ibland använder jag den inte på en vecka och ibland 3-4 ggr i veckan. Har haft den i ett par månader och har la snart använt hälften (ca 15-20 serveringar). Detta kombinerar jag med gainer/protein-drycker efter varje träningspass.
Nu har jag beställt en ny gainer, proteinpulver och slog till på en påse kreatin monohydrat också. Eftersom Nanoproxilen innehåller en/ett annat slags kreatin än monohydrat rådfrågade jag Gymgrossisten om jag skulle vänta med att börja ta monohydratet. Fick till svar att jag skulle köra 3-4 veckor utan ALLA former av kosttillskott efter att jag gjort slut på burken.
Varför tror ni de säger så? Känns märkligt att man ska gå av alla produkter så pass länge till man renats ur de "speciella" kreatinet från pwon?!
Har bara använt pwon två ggr denna veckan och förra veckan var jag helt ifrån den. Eftersom jag tycker att effekten är knapp funderar jag på att "rena" mig 2-4 veckor från och med nu innan jag börjar med monohydratet, men jag hade tänkt köra protein och gainer under tiden, trots att GG's råd. Tror ni det blir någon hälsorisk med mitt upplägg?
Söker lite bollplank, är ytterst tacksom om någon tar sig tid

(svar som "bara kör på" får gärna motiveras också).