2012-02-02, 21:26
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alardee
haha säg mig vart man endast kan köpa kebab?
jag menar som t.ex pizza, det är bara deg, såser, rent onyttigheter. Hellre äter jag kebabtallrik med pommes än en pizza

På ICA?
Det är inte så att en kebabrulle är onyttigt om övriga kosten sköts snyggt.
Pizzadegen är kanske inte så mycket att hänga i granen men varför skulle såserna ovan på och övrig "topping" vara onyttig?
Citera
2012-02-02, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
På ICA?
Det är inte så att en kebabrulle är onyttigt om övriga kosten sköts snyggt.
Pizzadegen är kanske inte så mycket att hänga i granen men varför skulle såserna ovan på och övrig "topping" vara onyttig?
säg mig vad det är i såserna som är nyttigt? kanske är det varken nyttigt eller onyttigt. men hellre äter jag mer utav det som är nyttigt och lever ett gott och sunt liv i framtiden.
men nu blir det en liten överdrift, det är inte så att jag äter detta varje dag, så jag skulle lika gärna trycka dit en pizza också
Citera
2012-02-02, 21:53
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Enligt dig ja. Men jag ligger precis på gränsen just nu. försöker vara en aning över kaloribalans.
och hur många kalorier innehåller en pizza?
När jag dietade och ville äta pizza så körde jag på pizza och proteinpulver. Funkade prima.

En pizza innehåller väl i regel runt 1500kcal eller mer. Pratar då en sån man beställer, inte köper på Ica eller liknande.
Citera
2012-02-02, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
När jag dietade och ville äta pizza så körde jag på pizza och proteinpulver. Funkade prima.

En pizza innehåller väl i regel runt 1500kcal eller mer. Pratar då en sån man beställer, inte köper på Ica eller liknande.
åhh så mycket ??!! du menar när du bantade/deffade?
Citera
2012-02-03, 08:42
Medlem
Dreass avatar
Citat:
åhh så mycket ??!! du menar när du bantade/deffade?
Ja.

Ja, när jag låg på diet. Banta har jag aldrig gjort, deffat däremot
Citera
2012-02-03, 20:34
Medlem
Blocket.ses avatar
Bara jag som tycker att eaa FX är fruktansvärt äckligt?

Jag blandar 2 skopor i en shaker och dricker halva före och andra halvan precis efter träningen.

alltså 2 skopor i ca 5dl vatten. Om jag har förstått det rätt så ska man dricka 2 laddningar.
Något jag har missat?

Edit Läste mig nu till att 25ml skopan är 12g, så jag har tagit dubbel dos, kanske därför det smakar skit?
Senast redigerad av Blocket.se 2012-02-03 kl. 20:47.
Citera
2012-02-03, 20:52
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocket.se
Bara jag som tycker att eaa FX är fruktansvärt äckligt?

Jag blandar 2 skopor i en shaker och dricker halva före och andra halvan precis efter träningen.

alltså 2 skopor i ca 5dl vatten. Om jag har förstått det rätt så ska man dricka 2 laddningar.
Något jag har missat?

Edit Läste mig nu till att 25ml skopan är 12g, så jag har tagit dubbel dos, kanske därför det smakar skit?

Kör du naturell smak? Då är de inte konstigt att den är äcklig.
Citera
2012-02-03, 21:01
Medlem
Blocket.ses avatar
Japp det gör jag.
Missade att det fanns smaksatt

Värt att tänka på till nästa beställning..
Citera
2012-02-03, 21:02
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blocket.se
Japp det gör jag.
Missade att det fanns smaksatt

Värt att tänka på till nästa beställning..

Du kan slänga i lite fun light i drinken för att få bort den fruktansvärda smaken.
Citera
2012-02-03, 21:14
Medlem
Blocket.ses avatar
det tipset tackar jag för
Citera
2012-02-03, 21:52
Medlem
Jag joggar hemifrån till gymmet och kör på styrketräning där tre gånger i veckan. Sedan joggar jag hem igen. Joggingturen är på 5 - 10 minuter. Är det vettigt om jag köper EAA och tar innan joggingturen dit och sen när jag har joggat hem igen? Och isåfall, hur ska jag göra med stretching? Ska jag vänta tills jag är hemma med det för att få i mig EAA så fort som möjligt?

Anledningen till varför jag frågar är för att jag inte pallar komma lunkades med EAA när jag joggar.
Citera
2012-02-03, 22:15
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Äcklig gubbe
Jag joggar hemifrån till gymmet och kör på styrketräning där tre gånger i veckan. Sedan joggar jag hem igen. Joggingturen är på 5 - 10 minuter. Är det vettigt om jag köper EAA och tar innan joggingturen dit och sen när jag har joggat hem igen? Och isåfall, hur ska jag göra med stretching? Ska jag vänta tills jag är hemma med det för att få i mig EAA så fort som möjligt?

Anledningen till varför jag frågar är för att jag inte pallar komma lunkades med EAA när jag joggar.

Ja det låter vettigt. Stretcha när du själv vill. Det har verkligen ingen betydelse om EAA:t tas 5-10 minuter senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in