2010-08-25, 19:39
Medlem
Hejsan jag vill beställa EEA igen men jag måste ta postförskott för jag har ingen internet bank och undrar ja köpte från gymvaruhuset förut men dom verkar ha tagit bort det vilken sida kan man beställa ifrån med postförskott? mitt EEA börjar ta slut hehe!
Citera
2010-08-25, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Hurvida vilket tillskott som är bäst av BCAA och EAA diskuteras.

Du kan ju beställa tre påsar Whey fx, eller 10 påsar, då drar du ner priset lite. Men annars så kör du på Whey-80 och BCAA, vet endel som gillar det bättre än EAA.

hmm, jo precis. Har kollat lite på Whey Fx, och det verkar ju bra, bra pris, men nu när GG kom med erbjudande så blev jag lite ställd i hur jag skulle göra.. med tanke på att priset om jag köper Eaa+whey från GG är nästan det samma som om jag köper EAA+whey FX från GV..

Är GG's Eaa sämre än EAA FX ?

GG har också erbjudande, whey 80 (4kg) + Bcaa anabolic(...) för 569kr

Om man köper från Gg, vad skulle du rekommendera att jag köpte isf ?
Amino-pro (3pack) + Whey80 5kg
eller 4kg Whey80 + Bcaa anabolic ?
Antar Amino då det innehåller fler aminosyror än Bcaa ? Right ?
Citera
2010-08-25, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0151
Hejsan jag vill beställa EEA igen men jag måste ta postförskott för jag har ingen internet bank och undrar ja köpte från gymvaruhuset förut men dom verkar ha tagit bort det vilken sida kan man beställa ifrån med postförskott? mitt EEA börjar ta slut hehe!

Bara att kolla på internet shopar vad de har för olika betalalternativ..
Citera
2010-08-25, 19:46
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
hmm, jo precis. Har kollat lite på Whey Fx, och det verkar ju bra, bra pris, men nu när GG kom med erbjudande så blev jag lite ställd i hur jag skulle göra.. med tanke på att priset om jag köper Eaa+whey från GG är nästan det samma som om jag köper EAA+whey FX från GV..

Är GG's Eaa sämre än EAA FX ?

GG har också erbjudande, whey 80 (4kg) + Bcaa anabolic(...) för 569kr

Om man köper från Gg, vad skulle du rekommendera att jag köpte isf ?
Amino-pro (3pack) + Whey80 5kg
eller 4kg Whey80 + Bcaa anabolic ?
Antar Amino då det innehåller fler aminosyror än Bcaa ? Right ?
Jag skulle köra på Whey-80 och BCAA nu och sen köpa ifrån GV såvida inte GG har erbjudande.
Citera
2010-08-25, 19:50
Medlem
Citat:
Jag skulle köra på Whey-80 och BCAA nu och sen köpa ifrån GV såvida inte GG har erbjudande.

True true ! Blir till o dra till GG imorn då ! Ska inhandla Kreatin också ! Tackar så mycket för hjälpen!
Tror du GG tillåter att man kan dela upp sitt 4kg pack till 4st 1kg påsar istället för 1st 4kg påse ? ( Med tanke på att jag aldrig testat deras protein och inte vill sitta där med äckligt protein )
Citera
2010-08-25, 19:52
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trashbag
True true ! Blir till o dra till GG imorn då ! Ska inhandla Kreatin också ! Tackar så mycket för hjälpen!
Tror du GG tillåter att man kan dela upp sitt 4kg pack till 4st 1kg påsar istället för 1st 4kg påse ? ( Med tanke på att jag aldrig testat deras protein och inte vill sitta där med äckligt protein )
Vet inte hur GG är, men på GV brukar sådant funka rätt bra.
Citera
2010-08-25, 19:56
Medlem
Citat:
Vet inte hur GG är, men på GV brukar sådant funka rätt bra.

Jo men där säljer de ju påsar i 750g/st, På GG är det 4kg påse,
Hoppas inte det ska vara några problem..

Okej har tänkt lite nu

Om jag köper Anabolic Bcaa+4kg whey, så räknar jag med att ta 1port whey efter varje träning, samt 1burk tonfisk (120g 30gprotein).
Bcaa't kommer räcka i 1.5 månad och proteinet i ca 3månader.
Tycker ni att jag ska köpa 3st Amino-pro också ? Då lär de räcka ungefär lika länge
Senast redigerad av trashbag 2010-08-25 kl. 20:23.
Citera
2010-08-27, 21:23
Medlem
Tja , undrar då mitt förra burk EAA innehöll el liten skopa och då skulle man ta två för att få 12 g , nu innehåller burken en lite stötte skopa så , är en 1 skopa = 12 EAA FX ?
Citera
2010-08-28, 08:02
Medlem
Manjakiss avatar
Duger Twinlabs Aminofuel som EAA? Har den alla Aminosyror som behovs?
Citera
2010-08-28, 09:29
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Duger Twinlabs Aminofuel som EAA? Har den alla Aminosyror som behovs?

Ja.
Citera
2010-08-29, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ughen
Tja , undrar då mitt förra burk EAA innehöll el liten skopa och då skulle man ta två för att få 12 g , nu innehåller burken en lite stötte skopa så , är en 1 skopa = 12 EAA FX ?

ja, och det är redan 1000 st som frågat det i tråden sök
Citera
2010-08-30, 18:22
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpan12
ja, och det är redan 1000 st som frågat det i tråden sök

Herregud, det är en eea tråd. Klart det skall disskuteras och kunna ställas frågor här. Inte så jävla lätt för folk att veta hur dom ska kunna gå till väga, jag hade blivit lite irriterad om en tråd hade skapats för frågan, men som sakt, den skrevs i eaa tråden.. Lite det den är tillför..
Då tycker jag du kunde svara lite mer muntert, eller enbart vart tyst om du ska vara så grinig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in