Citat:
Ursprungligen postat av Cabau
Hmm sant vad förslår du att jag ska ta i min drink för få snabba och långsamma så man klarar sig hem? :O
EAA är åtta/nio aminosyror vara tre är BCAA.
Alltså innehåller EAA- BCAA
Varför tar du upp EAA när jag säger att jag tar BCAA? xD
Vet du vad BCAA består av? :O
Jag får min info när jag snackar med en nära kompis på gymmet som även är kostcoach jag läser böcker internetsidor och premierar på olika body builders bloggar. Samt så har jag även en mycket högt uppsatt body builder släkting.
Där får jag min fakta ifrån!

Och du? :O
Maltodextrin finns, en colaburk? Bananer?
EAA = Essential Amino Acid - BCAA innehåller tre av dessa. Det är fortfarande EAA.
BCAA innehåller tre EAA!
Ja, kompisar är bra och kunniga överlag. Kostcoach ger jag inte ett ruttet öre för, speciellt inte om det är han som sagt att det ska hindra muskelnedbrytningen, för det gör inte EAA! Internetsidor och bodybuilderbloggar, mm, för de är ju sjukt kunniga, monkey see monkey do ungefär.
Tips:
http://traningslara.se/gor-som-elitbyggarna-sa-blir-du-elitbyggare/
Inget fel på BBs, saken är bara att de kör på utan att egentligen reflektera över varför det just blir som det blir.
Jag får mina fakta ifrån just fakta, forskningsrapporter, böcker, Sveriges största träningsforum kolozzeum är överrepresenterat ifrån min sida, bloggen du har i länken(artiklarna baseras på forskningsartiklar i regel). Utöver det så använder jag även
www.leangains.com för en lite mer nyanserad bild på kost.