Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Kan inte ge dig ett proffesionellt svar, men skulle tipsa dig om att dricka ditt eaa före och efter träning, Sen kastar du din gainer du har köpt, och ser till att äta lite mer mat, så kommer du ligga på kalori överskott endå. Gainer är dåligt skit för vår kropp.
Sen kan du lägga ned tittandet på testo boster och vad allt heter, ordentlig och bra kost är det du ska lära dig.
Edit: sen så är 3 pass i veckan inte hårtträning heller,och du kommer inte få några dunder resultat på 3 månader, och produkterna du köper gör inte så då får bättre resultat. Men kör på med träningen så kommer resultaten, men det tar tid,och kosttillskotten är inget viktigt, utan allt handlar om vad du gör i köket.
Jävligt tråkigt svar,ja ja vet. Vem fan vill inte ha ett dunderpulver så de bara smäller till. Men funkar tyvär inte så.
Tack för ditt svar! Vad grundar du på att Gainer är dålig skit för vår kropp?
Jo, man hoppas ju på att en dunderpulver ska göra så träningsresultaten kommer snabbare. Men tycker många skriver att de gått upp tokigt mycket på rätt kort tid, typ 3 månader. Visst har de pumpat på hårt, men svårt att tro att det bara hade räckt med ordentlig och bra kost för att nå samma resultat?
Några dunderresultat räknar jag knappt med. Precis som jag skrev så är mitt mål på tre månader att öka lite i vikt och muskler bara. Hur svårt kan det vara?