2011-01-10, 19:32
Medlem
Gungdungkungs avatar
Någon här som använder EAA FX naturell? Och är det normalt att den ska vara helt färgfri när den är blandad? Vet att den smaktillsatta ofta blev rosa typ, sedan är det normalt att den typ smakar beskt som fan? Eller har jag fått något måndagsexemplar med konstig blandning?
Citera
2011-01-10, 19:35
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gungdungkung
Någon här som använder EAA FX naturell? Och är det normalt att den ska vara helt färgfri när den är blandad? Vet att den smaktillsatta ofta blev rosa typ, sedan är det normalt att den typ smakar beskt som fan? Eller har jag fått något måndagsexemplar med konstig blandning?

Låter precis som burkarna jag hade hemma.
Citera
2011-01-10, 19:56
Bannlyst
Vad är skillnaden på EAA och de essentiella aminosyror som ingick i proteinpulver för ~10 år sedan. Tränade en del då och minns att de skröt om att de innehöll just detta.
Citera
2011-01-12, 17:30
Medlem
Är det bra med EAA till en thaiboxare? Eller vad borde han köra på för kosttillskott?

ty
Citera
2011-01-12, 19:12
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phellabror
Är det bra med EAA till en thaiboxare? Eller vad borde han köra på för kosttillskott?

ty

Negativt är det i varje fall inte.
Citera
2011-01-12, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faderallan
200-12=188 gram eller?
Är det verkligen så? Fan, en proteindrink innehåller ju 25 gram protein typ, men en EAA-dos bara ca 10...
Citera
2011-01-12, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Negativt är det i varje fall inte.

Vad borde man köra på då? Vad skulle det bästa alternativet vara?

ty
Citera
2011-01-13, 16:36
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phellabror
Vad borde man köra på då? Vad skulle det bästa alternativet vara?

ty

Ingenting är ett måste givetvis och kanske inte ens positivt för dig. Måste veta mer om din träning och livsstil för att kunna ge dig några råd.
Citera
2011-01-13, 16:50
Medlem
slowjamzs avatar
Fick hem min andra burk av EAA FX idag. Tyckte att min första mot slutet blev lite väl klumpig och nästan gul emellanåt nu när jag jämför med den nya. Någon som upplevt samma sak?

Alltså när den är helt ny luktar den som red bull när du öppnar locket (red brz) och är väldigt väldigt finfördelad i vitt men den sista sjätte-delen ungefär av min första burk så blev pulvret nästan gult istället för vitt och lite klumpigare. Vad beror det på? Har förvarat den i ett skåp i köket i rumstemp.
Citera
2011-01-13, 19:37
Medlem
Animus innehåller 7.5mg EAA per servering tror jag. Riktigt bra PWO, kan inte träna utan den. Testat att träna 2 gånger utan den och det har gått skit, verkligen.
Nackdelen är väll att den är relativt dyr, 20kr per servering.
20serveringar/400kr.
Citera
2011-01-13, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Kan inte ge dig ett proffesionellt svar, men skulle tipsa dig om att dricka ditt eaa före och efter träning, Sen kastar du din gainer du har köpt, och ser till att äta lite mer mat, så kommer du ligga på kalori överskott endå. Gainer är dåligt skit för vår kropp.
Sen kan du lägga ned tittandet på testo boster och vad allt heter, ordentlig och bra kost är det du ska lära dig.

Edit: sen så är 3 pass i veckan inte hårtträning heller,och du kommer inte få några dunder resultat på 3 månader, och produkterna du köper gör inte så då får bättre resultat. Men kör på med träningen så kommer resultaten, men det tar tid,och kosttillskotten är inget viktigt, utan allt handlar om vad du gör i köket.
Jävligt tråkigt svar,ja ja vet. Vem fan vill inte ha ett dunderpulver så de bara smäller till. Men funkar tyvär inte så.
Tack för ditt svar! Vad grundar du på att Gainer är dålig skit för vår kropp?

Jo, man hoppas ju på att en dunderpulver ska göra så träningsresultaten kommer snabbare. Men tycker många skriver att de gått upp tokigt mycket på rätt kort tid, typ 3 månader. Visst har de pumpat på hårt, men svårt att tro att det bara hade räckt med ordentlig och bra kost för att nå samma resultat?

Några dunderresultat räknar jag knappt med. Precis som jag skrev så är mitt mål på tre månader att öka lite i vikt och muskler bara. Hur svårt kan det vara?
Citera
2011-01-15, 19:32
Medlem
Smakarsprits avatar
Nu är det hög tid att testa på EAA
har sneglat lite på Body Science EAA-X. men den är lite dyr 299kr för bara 0,8kg
http://www.mmsports.se/product.php?productid=16323&cat=268&page=1
Är den värd sitt pris eller ska man ta en billigare?
som tex: http://www.mmsports.se/product.php?productid=1696&cat=268&page=1

smaken? hur är det med dem på de 2 produkterna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in