Ville bara flika in ang mitt intryck av Purple wraath
Har tidigare kört på gainers, men efter studerande av EAA och pratat me lite kunniga människor lagt ner det och kör nu EAA och vanlig mat.
Köpte Controlled Labs Purple Wraath, Lemonade.
http://www.supplementwarehouse.com/viewitem.asp?idproduct=164272#ProductDescription
Amount Per Serving: Calories: 0 Calories from Fat: 0, Niacin (as niacinamide): 10 mg,Vitamin B6 (as pyridoxine HCL): 10mg, Potassium (as citrate): 43 mg. PurplEAA Complex: 7000 mg: (L-Leucine, L-Valine, L-Isoleucine, L- Lysine, L-Arginine, L-Arginine, L-Histidine, L-Threonine, L-Mehtionine, L-Phenylalanine). PurplEndurance Complex: 2700 mg: (Beta Alanine, Citrulline Malate, Betaine Anhydrous, Ginger (from root), L-Norvaline).
Other Ingredients:Citric Acid, Natural and Artificial Flavor, Malic Acid, Silicon Dioxide, Malic Acid, Acesulfame Potassium, Sucralose, Bilberry Extract.
Smak : Löjligt bra. Nästan för bra. Väldigt söt i min åsikt med en lätt smak av citron. Åker ner lätt som en godisbit.
Löslighet : Kan inte klaga, skakade rätt rejält, men ser bara ett fåtal små korn kvar. När jag fick dessa på tungan löstes dom upp och slank ner enkelt. Nästintill 100% perfekt alltså.
Effekt : Kände en viss extra kick under passet, kan ha varit inbillning också, men tyckte att just i dom första repsen av setet hade man det lite enklare än vanligt och man kunde pumpa på rätt bra. Måste köra ett par gånger till för att kunna avgöra helt om jag märker en avsevärd skillnad. Att den gör skillnad i kombination med matintaget och resultaten överlag får givetvis TIDEN utvisa.
Allt som allt, ger jag 10/10 poäng, dock utan att ha provat en endaste annan produkt på marknaden. Ser inte varför jag ens borde, detta funkade väldigt smärtfritt.
Mvh