2010-02-21, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Nej det lär ju inte göra det så till Ughen säger jag att sluta oroa sig så mycket och vara lite mer chill när det gäller sånt här, som sagt, ingen mår bra av optimaljakt i långa loppet.

Okej , tack till er båda , är inte ute efter optimaljakt längre , har förstått att det bara skapar huvudvärk

Men har jag förstått detta rätt då , tar ju två skopor (12 g) varav 10 g är EAA innan o efter pass.
Får jag i mig 20 g protein då oxå som jag kan räkna med i mitt dagsbehov ?

Vore tacksom för svar o sorry om jag e jobbig
Citera
2010-02-21, 22:35
Medlem
victor.bs avatar
Jepp, det stämmer!

Edit: Du är inte jobbig så länge du inte är kaxig och skapar nya trådar som det redan finns andra trådar om som du kan ställa din fråga i. Det här är den stora tråden om EAA där såna här frågor ska tas
Citera
2010-02-21, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Jepp, det stämmer!

Edit: Du är inte jobbig så länge du inte är kaxig och skapar nya trådar som det redan finns andra trådar om som du kan ställa din fråga i. Det här är den stora tråden om EAA där såna här frågor ska tas

Okej , ja stort tack för hjälpen
Citera
2010-02-22, 11:02
Medlem
nkennys avatar
Hejsan!

Jag och min polare beställde igår förmiddags hem 2 Påsar EAA FX 750g á.
Samt 2 påsar Krea FX 500g á.

Det vi nu undrar är hur vi ska dosera det och hur länge.
Vet att EAAn kan man ta året runt, men på kreatinet så är det ju bättre effekt om man slutar efter ett tag och har sitt uppehåll..

Har kört på mycket innan som, Halo, Whey80, Diet pro, Kreatin m.m...

Men ska nu köra detta och undrar hur länge och när jag ska ta det?

Hade tänkt köra kreatin efter träningspasset för har hört att det ska ge bättre långvarig effekt, men så här hade jag tänkt:

30 minuter innan träning, EAA ---- (träning) Kreatin --- 30 minuter efter träning EAA
Citera
2010-02-22, 11:18
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkenny
Hejsan!

Vet att EAAn kan man ta året runt, men på kreatinet så är det ju bättre effekt om man slutar efter ett tag och har sitt uppehåll..

Hade tänkt köra kreatin efter träningspasset för har hört att det ska ge bättre långvarig effekt, men så här hade jag tänkt:

30 minuter innan träning, EAA ---- (träning) Kreatin --- 30 minuter efter träning EAA

EAA under uppvärmningen
EAA direkt efter träningen
Kreatin när som helst under dagen. Du behöver inte använda kreatinet i omgångar heller.

Mvh
Citera
2010-02-22, 16:42
Medlem
chilloptimerares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkenny
Hejsan!

Kanske ska läsa igenom det BengtZz skrivit på första sidan?
Citera
2010-02-23, 03:01
Medlem
IPIMPs avatar
Har en fråga som jag hoppas någon kan svara på. Jag brukar äta Lysin för att förebygga utbrott av munsår. Lysin sänker ju på ngt sätt arginin halten i kroppen? Såg att Amino Rush innehåller Arginin. Kommer jag då att motverka effekten av amino rush eftersom jag också äter lysin?
Citera
2010-02-23, 08:25
Bannlyst
någon som har ett tips på EAA som inte smakar bäverpung till ett hyfsat pris eller är de bara att bita ihop och dricka upp som en man?
Citera
2010-02-23, 11:00
Medlem
NormalBurgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiSKSLEM
någon som har ett tips på EAA som inte smakar bäverpung till ett hyfsat pris eller är de bara att bita ihop och dricka upp som en man?

EAA FX från gymvaruhuset är inte så dum(Red Berry Breezer). Några andra har jag dock inte testat
Citera
2010-02-23, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NormalBurger
EAA FX från gymvaruhuset är inte så dum(Red Berry Breezer). Några andra har jag dock inte testat

Den smakar fan helt ok , som en mild redbull !

En fråga : man ska ju äta Mat inom en timme efter intag av EAA efter ett gympass ..
Spelar det någon roll om man käkar en kvart efter intag ?

Kanske låter som en dum fråga men folk säger ju här på tråden att man BARA ska ta EAA efter ett pass så att man får full effekt utav EAA:t , alltså bara EAA o inte en Gainer på det samtidigt så därför jag undrar?

Tack för svar !
Senast redigerad av Ughen 2010-02-23 kl. 12:32.
Citera
2010-02-23, 12:35
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ughen
Den smakar fan helt ok , som en mild redbull !

En fråga : man ska ju äta Mat inom en timme efter intag av EAA efter ett gympass ..
Spelar det någon roll om man käkar en kvart efter intag ?

Kanske låter som en dum fråga men folk säger ju här på tråden att man BARA ska ta EAA efter ett pass så att man får full effekt utav EAA:t , alltså bara EAA o inte en Gainer på det samtidigt så därför jag undrar?

Tack för svar !
Ät så snart som möjligt efter passet
Citera
2010-03-01, 20:11
Medlem
Någon som testat Purple Wraath än? Jag velar mellan den och X-Tend men vet inte vilken jag ska ta....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in