2010-10-10, 20:00
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
står säkert någonstans på alla dessa sidor, men har varken tid eller lust att gå igenom dem!

men kan man dricka EAA under träning eller är det "bättre" att ta de dirrekt innan?
Drick före och efter. Varför dricka under?
Citera
2010-10-10, 20:46
Medlem
motarbetars avatar
okej! nae hade för mig jag hade läst de nånstans, att man kunde göra det
Citera
2010-10-10, 21:09
Medlem
evilkittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Drick före och efter. Varför dricka under?

Citat:

För att axon gör det?

Tvivlar på att det är negativt men ser själv ingen anledning till att göra det, såvida man inte har obegränsat med kosttillskott.
Citera
2010-10-10, 22:20
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Klart du kan göra det, finns mycket man kan göra. Frågan är vilken effekt det har och ifall det extra krånglandet är värt de.
Citera
2010-10-10, 22:29
Medlem
Precis, vad sponsrade byggare gör är ju "oviktigt" då dessa får sitt pulver helt gratis och hur mycket de vill. De skulle förmodligen kunna dricka EAA varje timme, sen om det är bra eller inte är det ingen som vet då EAA bara har funnits eller har blivit "stort" för ca 10 år sedan så det är väl ettt par år kvar tills någon som använt det i tillräckligt många år kan ge sig själv till forskning och studier.

Liknande fundering har ju redan varit uppe i tråden tidigare;

https://www.flashback.org/sp25895345

"Jag såg "mitt liv som bodybuilder" dokumentären på youtube och där sa han att han slänger ner lite aminosyror i en vattenflaska som han går och smuttar lite av hela arbetsdagen."

Som sagt, sponsrade byggare = förmodligen gratis EAA = användningsområdet går ifrån att vara optimalt till mera slösaktigt och spontant.

Jag tror att en fattig påläst student använder sitt EAA på bästa sätt.
Citera
2010-10-10, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slazenger
Gymvaruhusets Brutal berry ska vara bra grabbar!

Riktigt bra, smakar nästan redbull-aktigt! utan tvekan nummer ett på min lista!
Citera
2010-10-10, 22:50
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BBC.ICECREAM
Riktigt bra, smakar nästan redbull-aktigt! utan tvekan nummer ett på min lista!

Jag kanske bara fick en dålig, min smakar helt värdelöst iaf. Nästan så att jag ger bort den.

Mvh
Citera
2010-10-10, 23:13
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Jag kanske bara fick en dålig, min smakar helt värdelöst iaf. Nästan så att jag ger bort den.

Mvh

Ja tycker smaken blivit sämre på dom senaste 2 burkarna jag fåt hem. Eller så är det bara inbillning. En sak som är säker att det löser sig bra mycket sämre i vattnet en förut, och bra mycket mer klumpar o skit som man får leva med när man dricker det.
Citera
2010-10-10, 23:21
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Ja tycker smaken blivit sämre på dom senaste 2 burkarna jag fåt hem. Eller så är det bara inbillning. En sak som är säker att det löser sig bra mycket sämre i vattnet en förut, och bra mycket mer klumpar o skit som man får leva med när man dricker det.

Håller med! Fullt med vita klumpar tom efter träningspasset då jag har fyllt på och druckit upp 2-3ggr. Den smakade som bäst när den hette Brutal Berry. Nu kör jag enbart på Xtend så slipper man bli besviken på smaken.

Mvh
Citera
2010-10-11, 00:04
Medlem
Hej, undrar om det finns någon kunnig som vet hur det ligger till med aspartam i Eiselts Esapro produkter? Är på jakt efter en aspartam fri EAA produkt, tar gärna emot tips om andra varumärken utöver Eiselt, tacksam för svar!
Citera
2010-10-11, 00:06
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rozer123
Hej, undrar om det finns någon kunnig som vet hur det ligger till med aspartam i Eiselts Esapro produkter? Är på jakt efter en aspartam fri EAA produkt, tar gärna emot tips om andra varumärken utöver Eiselt, tacksam för svar!
Naturell innehåller inte aspartam.
Citera
2010-10-11, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Naturell innehåller inte aspartam.

Perfekt! tack för svaret. Blev lite förvirrad när naturell stod som Citrus Grape smak. Blir ett inköp på den då, får hoppas magen pallar det någorlunda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in