2010-02-17, 16:06
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robertkarlsson
Min kost består av ganska mycke ris, kött 3ggr i veckan, fisk (Makrill och Lax) 3 ggr i veckan, Kyckling 3ggr i veckan.Till frukost så äter jag ostmacka och yoghurt.

Jojo, men Esapro är aminosyror i "lös" form. Alltså inget ovanligt på något sätt, så det låter som att du började bli sjuk eller låg på ett kcal underskott eller något sådant.
Citera
2010-02-17, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victor.b
Jojo, men Esapro är aminosyror i "lös" form. Alltså inget ovanligt på något sätt, så det låter som att du började bli sjuk eller låg på ett kcal underskott eller något sådant.

Det stämmer, men Esapro ökar Insulin koncentrationen väldigt mycke som gör att sockret pressas in i cellerna och då sjunker blodsockret.Man blir hungrig , trött och sömnig.
Så när du inte kan sova , ta en skopa Esapro.Funkar ganska bra som sömnpiller.
Citera
2010-02-17, 17:51
Medlem
Gulingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robertkarlsson
Det stämmer, men Esapro ökar Insulin koncentrationen väldigt mycke som gör att sockret pressas in i cellerna och då sjunker blodsockret.Man blir hungrig , trött och sömnig.
Så när du inte kan sova , ta en skopa Esapro.Funkar ganska bra som sömnpiller.

Jag brukar känna mig piggare efter jag har druckit Esa pro (eea) och även en helt okej mättnadskänsla. Kanske bara jag?
Citera
2010-02-18, 01:06
Medlem
Res-Qs avatar
Är den nya EAA FX god? Brutal Berry va stört god. Esapro smakar röv -.-
Citera
2010-02-18, 01:09
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Res-Q
Är den nya EAA FX god? Brutal Berry va stört god. Esapro smakar röv -.-

Jag personligen tycker att den nya EAA FX är godare än den äldre varianten.

Mvh
Citera
2010-02-18, 14:54
Medlem
sandronesta13s avatar
en snabb fråga, kan man ta eaa dagarna man inte tränar eller är det bara slöseri
Citera
2010-02-18, 14:56
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandronesta13
en snabb fråga, kan man ta eaa dagarna man inte tränar eller är det bara slöseri
Du kan, men vad är du ute efter? Onödigt att ta dagarna man inte tränar imo.
Citera
2010-02-18, 19:58
Medlem
Hej!
Jag undrar om man kan ersätta gainer med EAA FX? Jag vill alltså fortsätta gå upp i vikt men är helt klart sugen på att testa EAA. Och kan man kombinera EAA med kreatin, gärna ett tips på bra kreatin också. Väldigt tacksam för svar!

Mvh joanz
Citera
2010-02-18, 20:06
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joanz
Hej!
Jag undrar om man kan ersätta gainer med EAA FX? Jag vill alltså fortsätta gå upp i vikt men är helt klart sugen på att testa EAA. Och kan man kombinera EAA med kreatin, gärna ett tips på bra kreatin också. Väldigt tacksam för svar!

Mvh joanz

Om du ska gå upp i vikt så får du ligga på ett kcalöverskott. EAA ger ~ 80kcal på 20g medans din gainer ger betydligt mera.

Mvh
Citera
2010-02-18, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobias123
Om du ska gå upp i vikt så får du ligga på ett kcalöverskott. EAA ger ~ 80kcal på 20g medans din gainer ger betydligt mera.

Mvh
Men om man tar EAA och helt enkelt försöker käka lite mer än vanligt, kan inte påstå att gainern har varit nåt mirakel för den delen...Tror jag beställer nu iaf så får vi väl se vad det ger. blir en burk Rage också
Citera
2010-02-18, 20:15
Medlem
ballings avatar
Fyfan va dum man är. Köpte Esapro Grape & Tonic eller vad den nu heter. Höll på att spy. Kul att man har ett par hundra doser kvar.
Citera
2010-02-18, 20:17
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joanz
Hej!

Mvh joanz

Ja skit i gainern och kör på med eaa istället. Sen äter du lite mer mat istället så går du upp i vikt endå.
Kreatin kan du köra på med ochså om du vill. Se till att köpa kreatin monohydrat. Sen så är det skitsamma vad det är för sort så länge det är monhydrat. Kollla in gymvaruhuset.se, Där har dom bra och billiga produkter..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in