2010-06-14, 19:04
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-amme
Tackar för snabbt svar =) däremot känns det som många svarar olika på denna fråga.
Vissar kör ju dessutom malto direkt innan träningen också

Folk som svarar ja på din fråga ska du inte lyssna på. Nej är nämligen det rätta svaret.
Citera
2010-06-14, 19:06
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-amme
Tackar för snabbt svar =) däremot känns det som många svarar olika på denna fråga.
Vissar kör ju dessutom malto direkt innan träningen också
Som sagt av SiSenior så kan du ha det om du vill. Men du behöver det inte och du kommer inte få någon muskelbyggande effekt utav det heller. Så varför du nu skall ha det vet jag inte.
Citera
2010-06-15, 14:17
Medlem
evilkittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Som sagt av SiSenior så kan du ha det om du vill. Men du behöver det inte och du kommer inte få någon muskelbyggande effekt utav det heller. Så varför du nu skall ha det vet jag inte.

Tanken är väl snarare att man ska ha mer energi till passet dagen efter - vilket inte stämmer såvida man inte kör samma muskler dagen efter igen (vilket inte är något för styrkektränande individer men kanske något för utövare inom andra sporter).

Jag ser inte heller någon anledning att ta malto om man försöker bygga.
Citera
2010-06-15, 16:58
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crankshaft5
EAA FX från gymvaruhuset.

Jag höll på dra av mig bollarna efter första klunken "naturell smak"

den löser sig väldigt dåligt, ligger på ytan klumpvis, även efter skakning i 1-2 min.

vad göra åt det? får fan inte ner det när det klumpar sig sådär och sen å främst så är det, utan att överdriva bland det vidrigaste jag har smakat.

Har precis samma problem som dig! Halsen vred sig och jag trodde ögonen skulle ploppa ut efter första klunken av den "Naturella smaken" Tvi vale vad det smakar hemskt!

Har blandat med Fun light, vilket gör att det går ner lite lättare, men det smakar fortfarande förjävligt och man kommer väl i princip aldrig kunna dricka Fun light igen utan att få kräkreflexer.

Godtager alla former av tips på hur man dödar den hemska smaken.
Citera
2010-06-15, 19:45
Medlem
evilkittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Har precis samma problem som dig! Halsen vred sig och jag trodde ögonen skulle ploppa ut efter första klunken av den "Naturella smaken" Tvi vale vad det smakar hemskt!

Har blandat med Fun light, vilket gör att det går ner lite lättare, men det smakar fortfarande förjävligt och man kommer väl i princip aldrig kunna dricka Fun light igen utan att få kräkreflexer.

Godtager alla former av tips på hur man dödar den hemska smaken.

Sägs vara möjligt att ta en sked, lägga pulvret relativt långt bak på tungan och sedan ta en klunk vatten. Borde undvika smaken till stor del genom att göra detta.

Reserverar mig för eventuella dödsfall pga kvävning om man råkar inhalera pulvret
Senast redigerad av evilkitty 2010-06-15 kl. 19:47.
Citera
2010-06-15, 19:55
Medlem
slimbos avatar
på tal om smaker så öppnade jag den senaste upplagan av esapro citrus idag. "oh herre min skapare" var fanimej min första tanke och det uttrycket har jag aldrig använt innan. det var som att dricka socker i flytande form, nej tacka vet jag föregående upplaga med lite sträv å besk smak framför detta extrema sötslisk
Citera
2010-06-15, 20:38
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimbo
på tal om smaker så öppnade jag den senaste upplagan av esapro citrus idag. "oh herre min skapare" var fanimej min första tanke och det uttrycket har jag aldrig använt innan. det var som att dricka socker i flytande form, nej tacka vet jag föregående upplaga med lite sträv å besk smak framför detta extrema sötslisk
Ta mer vatten då.
Citera
2010-06-15, 20:50
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilkitty
Sägs vara möjligt att ta en sked, lägga pulvret relativt långt bak på tungan och sedan ta en klunk vatten. Borde undvika smaken till stor del genom att göra detta.

Reserverar mig för eventuella dödsfall pga kvävning om man råkar inhalera pulvret

Bör väl vara värt att testa. Men tanken av att råka sätta en sked EAA i luftstrupen får mig att vilja skriva mitt testamente!
Citera
2010-06-15, 21:21
Medlem
eaa?!

I guiden här på fb står de att man ska ta före och efter träning. Jag som tränar 4dagar i veckan ska jag äta då någonting dagarna jag inte tränar?
Citera
2010-06-15, 21:23
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill_kiss
I guiden här på fb står de att man ska ta före och efter träning. Jag som tränar 4dagar i veckan ska jag äta då någonting dagarna jag inte tränar?

Det går bra.
Citera
2010-06-15, 21:25
Medlem
Glomgolds avatar
Du ska ta det före och efter träning. Du tränar 4 dagar i veckan. Hmmm.... tänk.. tänk.. tänk.

Ja, detta betyder att du ska ta EAA 4 dagar i veckan.
Citera
2010-06-16, 00:17
Medlem
M3E30.s avatar
Är det någon ide att äta EAA andra dagar som man inte tränar också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in