2011-05-30, 15:52
Medlem
Vad tror ni om det här proteinet?

http://www.halsokostgrossisten.se/2/sv/protein/sportsmax-protein-1kg-sportsmax-protein-1kg-vanilj-50.5554.1.php?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&u tm_campaign=prisjakt

44 kr/kg, någon som testat?? står i kommentarerna att det innehåller något skit som framkallat cancer hos försöksdjur, är det bullshit eller vågar man beställa??
Citera
2011-05-30, 17:08
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skallenalle

http://www.halsokostgrossisten.se/2/sv/protein/sportsmax-protein-1kg-sportsmax-protein-1kg-vanilj-50.5554.1.php?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&u tm_campaign=prisjakt

44 kr/kg, någon som testat?? står i kommentarerna att det innehåller något skit som framkallat cancer hos försöksdjur, är det bullshit eller vågar man beställa??

Det där var otroligt billigt måste jag säga. Angående E954 är bara sötningsmedlet, är du orolig köp naturell smak, men E954 är inget att oroa sig över egentligen, det är mycket som innehåller sackarin.
Sackarin eller aspartam, bara att välja vilket sötningsmedel du föredrar.
Citera
2011-05-30, 19:02
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skallenalle

Säg till om du testar och beställer. Vill gärna vet om sidan är seriös eller inte. Fan vad billigt de var...
Citera
2011-05-30, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Säg till om du testar och beställer. Vill gärna vet om sidan är seriös eller inte. Fan vad billigt de var...

Inte så konstigt att det är billigt, står ju "OBS Kort datum , 2011-05-18"; borde dock inte vara nån fara men i alla fall. Datumet är ju satt av nån sorts anledning även om man förmodligen inte behöver följa det till punkt och pricka.

Sen är det ju slut också, åtminstone ser det ut så.
Citera
2011-05-30, 19:34
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Inte så konstigt att det är billigt, står ju "OBS Kort datum , 2011-05-18"; borde dock inte vara nån fara men i alla fall. Datumet är ju satt av nån sorts anledning även om man förmodligen inte behöver följa det till punkt och pricka.

Sen är det ju slut också, åtminstone ser det ut så.

Aha

Det förklarar det mest. Då gör jag en beställning
Citera
2011-05-31, 21:45
Medlem
Enfalds avatar
Hej.

Är det bara jag som fått kromosomfel i magen av Whey 80 med kaffesmak? Jag började käka det i förrgår så jag har bara fått i mig ca 9dl. Redan har jag fått apokalyptiska gaser och förstoppning.
Citera
2011-06-01, 09:04
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfald
Hej.

Är det bara jag som fått kromosomfel i magen av Whey 80 med kaffesmak? Jag började käka det i förrgår så jag har bara fått i mig ca 9dl. Redan har jag fått apokalyptiska gaser och förstoppning.

Vilket märke använder du dig av? Kan du dela med dig av innehållsförteckningen? Hur stora mängder tar du på en gång? Vad blandar du med?
Citera
2011-06-01, 16:32
Medlem
Enfalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Vilket märke använder du dig av? Kan du dela med dig av innehållsförteckningen? Hur stora mängder tar du på en gång? Vad blandar du med?
Det är Star nutrition, standard whey 80 med smak av "Ice coffee". Jag blandar 1dl pulver med ca 3dl vatten, tre gånger om dagen.
Citera
2011-06-01, 17:14
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enfald
Hej.

Mysigt.

Du är inte laktosintolerant? Vet inte om det spelar roll, kommer inte ihåg vilken sorts kolhydrat som finns i Whey-80.
Citera
2011-06-01, 18:05
Medlem
DIRs avatar
Någon som upplevt ryckningar i ögat i samband med proteinintag? Käkar Svenskt kosttillskotts Core Protein. Okontrollerade ryckningar i höger underöga. Sitter i circus 5min. Är inte helt hundra på att det beror på proteinet men började nyligen käka och vid samtliga tillfällen har detta hänt så.
Citera
2011-06-01, 21:31
Medlem
Tja, någon som kan tipsa/länka om något bra och billigt Protein Pulver? Ska börja styrketräna ganska hårt nu under sommaren!
Citera
2011-06-01, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eckelbarnet
Tja, någon som kan tipsa/länka om något bra och billigt Protein Pulver? Ska börja styrketräna ganska hårt nu under sommaren!
Whey fx, Whey 80.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in