2012-10-25, 16:36
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmengele
Någon som testat gymvaruhusets whey fx med päronsplit smak?

Smakar som glassen
Citera
2012-10-25, 18:37
Medlem
ortizs avatar
Kan någon tipsa om bra protein gjort på hampa? Har kört Superfruits Hampa protein och förutom att den smakar som sand så är det heller inte så mycket proteiner i den. Måste inte uteslutande köra hampa - tycker endast att det funkar bra på min gasiga mage.
Citera
2012-10-25, 22:20
Medlem
schmengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highsound
Yes, smakar helt okej.

Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Smakar som glassen

SHIIEEEET! Måste testa, blir alltid glad när det kommer goda nya smaker

Citat:
Ursprungligen postat av ortiz
Kan någon tipsa om bra protein gjort på hampa? Har kört Superfruits Hampa protein och förutom att den smakar som sand så är det heller inte så mycket proteiner i den. Måste inte uteslutande köra hampa - tycker endast att det funkar bra på min gasiga mage.

Känslig mot laktos kanske? Kör EAA, tror jag sett laktosfritt protte. Isolate innehåller ganska låg halt laktos.
Citera
2012-10-28, 16:26
Medlem
Star nutrition 80 % why, hurdana är smakerna i allmänhet. Okej eller hemska ?
Citera
2012-10-28, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234

Mina mintchoklad smakar som vatten och grahamsmjöl när jag blandar med mjölk.....
Citera
2012-10-28, 16:39
Medlem
Absiniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234

Ska du köpa det märket köp hallon smak! Det är väl den jag kan rekommendera som jag tycker är god!
Citera
2012-10-28, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunaSkor
Mina mintchoklad smakar som vatten och grahamsmjöl när jag blandar med mjölk.....
Haha låter inte som en höjdare...

Citat:
Ursprungligen postat av Absinis
Ska du köpa det märket köp hallon smak! Det är väl den jag kan rekommendera som jag tycker är god!
Låter gott
Citera
2012-10-28, 21:40
Medlem
saftad_burks avatar
Har whey-80 Naturell någon smak? Jag tänkte använda det i smoothies och vill helst undvika underliga bismaker.
+ Är det verkligen så viktigt att få i sig proteinrik mat ofta under dagen om man vill bygga på sig muskler?
Citera
2012-10-28, 22:01
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Har whey-80 Naturell någon smak? Jag tänkte använda det i smoothies och vill helst undvika underliga bismaker.
+ Är det verkligen så viktigt att få i sig proteinrik mat ofta under dagen om man vill bygga på sig muskler?

Ja, osmaksatt vassleprotein har en lite annorlunda mjölkig smak, men det är inget man märker av i smoothies och dy.l.

Så länge proteinintaget är desamma spelar det ingen roll hur du fördelar det över dagen.
Citera
2012-10-28, 23:29
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Ja, osmaksatt vassleprotein har en lite annorlunda mjölkig smak, men det är inget man märker av i smoothies och dy.l.

Så länge proteinintaget är desamma spelar det ingen roll hur du fördelar det över dagen.
Tackar för de glädjande nyheterna!
Citera
2012-10-29, 14:12
Medlem
LabiSiffres avatar
Nån som har några synpunkter på smaken på Whey Fx Päronsplit (Gymvaruhuset)? Smakar det lika gott som det låter? Är det mjölk eller vatten som gäller?
Citera
2012-10-29, 15:26
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LabiSiffre
Nån som har några synpunkter på smaken på Whey Fx Päronsplit (Gymvaruhuset)? Smakar det lika gott som det låter? Är det mjölk eller vatten som gäller?

Den är lika god som den låter. Den och Whey fx banan-choklad är bland de godaste smakerna på vassleprotein, imo. Precis som de flesta andra smakar är den godast med mjölk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in