2011-02-08, 01:46
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Hur är det med FX och finnar. Får man mer finnar när man brukar protein?

Btw, iom att Whey 100 har mindre än en gram fett (motsvarande 2g) för FX samt att Whey 100 har 0 g kolhydrater motsvarande 1,4 gram för FX

Vad handlar det om liksom :S? är whey 100 för ultimata deffare eller något, kan väl fan inte vara någon märkbar skillnad :s?

Gå 3 steg eller krysta en extra gång på toaletten så har du bränt de där små mängderna. Whey 100 är bullshit.

Här skrev jag lite om just detta.
https://www.flashback.org/sp28617273
Citera
2011-02-08, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fun_University
Gå 3 steg eller krysta en extra gång på toaletten så har du bränt de där små mängderna. Whey 100 är bullshit.

Här skrev jag lite om just detta.
https://www.flashback.org/sp28617273

Nice! Funderar på att köpa FX, men vet inte vilken smak?
Hur är bananchoklad?
Citera
2011-02-08, 09:36
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpeel
Hur är det med FX och finnar. Får man mer finnar när man brukar protein?

Btw, iom att Whey 100 har mindre än en gram fett (motsvarande 2g) för FX samt att Whey 100 har 0 g kolhydrater motsvarande 1,4 gram för FX

Vad handlar det om liksom :S? är whey 100 för ultimata deffare eller något, kan väl fan inte vara någon märkbar skillnad :s?

Individuellt. Vissa får, andra inte. Men då är det inte just produkten "FX" som är boven utan andra faktorer som spelar in. Så får du finnar av andra proteinpulver är det troligt att du får det av "FX" också.

Ingenting egentligen mer än "silningen" av pulver. Whey-80 är billigare att köpa pga att det är billigare och tillverka.

1g fett hit och dit gör verken, eller. Skillnaden är inte märkbar.

Varför både Whey-80 och Whey-1´00 finns är säkerligen för att företagen tjänar stora pengar på att ha två olika produkter.
Citera
2011-02-08, 19:52
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Varför både Whey-80 och Whey-1´00 finns är säkerligen för att företagen tjänar stora pengar på att ha två olika produkter.
Whey-100 är för laktosintoleranta enligt han jag frågade på GG.
Citera
2011-02-08, 22:12
Medlem
Proteintillskott

Köpte mig en fin liten påse för att få i mig lite protein efter gympassen.
Min fråga till er där ute lyder; Är det en bra produkt jag valt?

länk till den exakta produkten som jag köpt.
http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/protein-80-zip-bag-500g
Citera
2011-02-08, 22:25
Medlem
Carpedijems avatar
Ät mat i stället för att köpa sådan skräp.
Citera
2011-02-08, 22:37
Medlem
Håller med föregående.

Proteintillskott är så sjuuuuukt överskattat! Käka mycket mat istället och sen när du börjar köra på elit-nivå kan du överväga att använda det.. Jag märkte absolut ingen skillnad, man får bara falska förhoppningar av skit som det där. Man tror sig se förbättringar för att det är det man förväntar sig att se men allt är egentligen psykiskt.
Citera
2011-02-08, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiVaio
Håller med föregående.

Proteintillskott är så sjuuuuukt överskattat! Käka mycket mat istället och sen när du börjar köra på elit-nivå kan du överväga att använda det.. Jag märkte absolut ingen skillnad, man får bara falska förhoppningar av skit som det där. Man tror sig se förbättringar för att det är det man förväntar sig att se men allt är egentligen psykiskt.

Jo men det är väl bra för självförtroendet om inte annat ?
Citera
2011-02-08, 22:51
Medlem
RobbanColemans avatar
Proteintillskott=kung!
Citera
2011-02-08, 23:08
Medlem
mr-virros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanColeman
Proteintillskott=kung!
+1
Fattar inte vad ni andra snackar om. Skräp? Knappast, vassle är mkt billigare än vad mat är. Det är även väldigt lätt att få i sig.
Citera
2011-02-09, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tmyhrman
Jo men det är väl bra för självförtroendet om inte annat ?

Självförtroendet övergår till besvikelse.. Om det är värt att vara glad någon vecka innan sanning slår en och man känner sig istället besviken och lurad, är upp till var och en.
Citera
2011-02-09, 06:13
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr-virro
+1
Fattar inte vad ni andra snackar om. Skräp? Knappast, vassle är mkt billigare än vad mat är. Det är även väldigt lätt att få i sig.

Att det mättar dåligt (mättar inte alls faktiskt) och att jag bor hemma, d.v.s. gratis mat, är anledningarna till varför jag inte dricker vassle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in