Citat:
Ursprungligen postat av marcusjj
Kör du 4 skopor (20gram antagligen) under den första veckan så fyller man depåerna rätt snabbt. Om man däremot tar en skopa alltid så tar det oftast mer än en vecka att fylla depåerna, därav flera veckor uppladdningsfas.
PS. oftast kör jag själv en skopa om dagen för magen blir så risig om jag kör mer.
Uppladdningsfasen låg på 4 skopor om dagen i 5 dagar. Sen skulle man ta en skopa om dagen i cirka två månader. Jag lade däremot ner detta då jag fick problem med både kropp och mage. Dessvärre vet jag inte om kreatinet verkligen är boven i dramat, så kanske har jag avbrutit användningen i onödan
Kände även att det funkade för mig då jag ökade mina vikter med flera kilo redan första dagarna (dock ej i kroppsvikt). De problem jag fått (ifall någon kan se om biverkningarna har med kreatinet att göra) är en sjukdomskänsla som innan en förkylning men som aldrig brutit ut. Fick avbryta min träning för hela denna vecka pga det. Smärre problem med magen där mättnadskänslor varit frekvent och lätt illamående har förekommit.