2010-01-28, 21:48
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palledaman
Är det värt att köra kreatin egentligen? 0.5% bättre med kreatin läste jag i huvudinlägget (är bara ute efter volym). Frågan kanske har besvarats men jag orkar inte läsa igenom. Visst, du går upp vikt också men det bryr jag mig inte om.
Du ökar ditt 1rm max lite och mer tryck överlag har jag hört. Aldrig testat dock Du kan ju testa.
Citera
2010-01-28, 22:00
Medlem
Palledamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Du ökar ditt 1rm max lite och mer tryck överlag har jag hört. Aldrig testat dock Du kan ju testa.

Det bryr jag mig faktiskt inte så mycket om. När man är över 100kg i bänk så spelar max ingen roll längre Får se hur jag gör, kostar knappt något ändå. Det finns inga genvägar förutom anabola eller hur vart det nu igen
Citera
2010-01-28, 22:07
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palledaman
Det bryr jag mig faktiskt inte så mycket om. När man är över 100kg i bänk så spelar max ingen roll längre Får se hur jag gör, kostar knappt något ändå. Det finns inga genvägar förutom anabola eller hur vart det nu igen
Typ så ja
Citera
2010-01-29, 11:51
Medlem
ekwohos avatar
Citat:

Ja just ökningen märkte jag av lite gran men inte så värst. Men som du säger "det blir mer tryck överlag" stämmer in kanon. Man blir som en liten vilde på gymmet för man får det där lilla extra =).
Men la ned kreatinet efter enbart 1½ vecka.
Allt snack om hår avfall gjorde mig lite småt nojjig. =)
Citera
2010-01-29, 11:54
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
Ja just ökningen märkte jag av lite gran men inte så värst. Men som du säger "det blir mer tryck överlag" stämmer in kanon. Man blir som en liten vilde på gymmet för man får det där lilla extra =).
Men la ned kreatinet efter enbart 1½ vecka.
Allt snack om hår avfall gjorde mig lite småt nojjig. =)
Men hahaha, börja igen ifall de funkar. Det är ju super. Det påskyndar lite effekter i kroppen, hur mycket vet jag inte. Men har du anlag för håravfall kan du kanske tappa lite, men det är kreatin, hade det gett håravfall garanterat så hade det inte varit lagligt.
Citera
2010-01-29, 12:26
Medlem
Palledamans avatar
Eller så har det inte bedrivits tillräckligt mycket forskning i ämnet än. Inte tänkt den tanken Tänk hur många nya droger som kommer upp på diverse internetshopar som sen förbjuds några månader senare för att man har forskat om det.

Jag la min order idag. Utan kreatin
Citera
2010-01-29, 13:55
Medlem
Läste igenom första delen av tråden, men orkade inte läsa igenom alla sidor efter svar på min fråga. Om det tagits upp förut ber jag om ursäkt

Kommer mina muskler bli "punkterade" och försvinna om jag slutar helt med kreatinet? Med andra ord, skulle mina muskler krympa om jag slutar med kreatinet men fortsätter träna? För jag vet inte om jag vill fortsätta på kreatin hur länge som helst
Citera
2010-01-29, 14:04
Medlem
J-Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moredots
Läste igenom första delen av tråden, men orkade inte läsa igenom alla sidor efter svar på min fråga. Om det tagits upp förut ber jag om ursäkt

Kommer mina muskler bli "punkterade" och försvinna om jag slutar helt med kreatinet? Med andra ord, skulle mina muskler krympa om jag slutar med kreatinet men fortsätter träna? För jag vet inte om jag vill fortsätta på kreatin hur länge som helst

Dina muskler kommer inte krympa, vattnet som samlas i dina muskler pga kreatinet kommer försvinna.
Citera
2010-01-29, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-L
Dina muskler kommer inte krympa, vattnet som samlas i dina muskler pga kreatinet kommer försvinna.

Ja det var det jag menade, sorry för dåligt förklarat Musklerna måste ju krympa något när vattnet försvinner
Citera
2010-01-29, 16:26
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Men hahaha, börja igen ifall de funkar. Det är ju super. Det påskyndar lite effekter i kroppen, hur mycket vet jag inte. Men har du anlag för håravfall kan du kanske tappa lite, men det är kreatin, hade det gett håravfall garanterat så hade det inte varit lagligt.

Hehe jo det du säger är sant. Får se hur de blir. Jävligt segt o tränat dena vecka utan de när man väll hade kommit ïgång av kreatinet =).
Får ha en överläggning med mig själv. inte omöjligt att man börjar med det igen..
Och som du säger med håret,fan de är nog marginelt,annars hade de redan kommit fram om det var en stor bi verkning hoss folk.
Citera
2010-01-31, 13:36
Medlem
Lewis-Blacks avatar
Vilket Kreatin är det bästa? Jag har kört med Star nutrions innan och det har funkat skit.
Citera
2010-01-31, 13:37
Medlem
Palledamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lewis-Black
Vilket Kreatin är det bästa? Jag har kört med Star nutrions innan och det har funkat skit.

Det billigaste är det bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in