2010-01-01, 16:06
Medlem
herrFlinthjartas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Kör som vanligt. Uppladdningsfasen är aldrig nödvändig.

Okej, tack för snabbt svar.
Citera
2010-01-01, 21:16
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrFlinthjarta
Okej, tack för snabbt svar.

Uppladdningsfasen är för att så snabbt som möjligt få din möjliga maximala effekt av kreatin, vilket du får fast några dagar långsammare om du skippar uppladdningsfasen.
Citera
2010-01-01, 22:47
Medlem
tjena

nu undrar jag om animal m stak är bra för muskelökning jag väger typ 70 kg om det splar ngn roll
Citera
2010-01-01, 22:59
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-hall
nu undrar jag om animal m stak är bra för muskelökning jag väger typ 70 kg om det splar ngn roll

Nej det är inte bra! Ät mat och EAA samt kreatin så kommer du få mycket bättre resultat än att äta den skiten.

Edit: Fråga fan inte hur du ska inta kreatin eller EAA för det står i klistrade länkar!
Citera
2010-01-02, 00:47
Medlem
Janus-Richmonds avatar
varför köper folk ens kreatin om det bara ökar muskelbyggandet med 0.5%? känns ju som riktigt bortkastade pengar imo. Eller är det viktigaste att man får mer energi så att man orkar träna hårdare?
Citera
2010-01-02, 00:57
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janus-Richmond
varför köper folk ens kreatin om det bara ökar muskelbyggandet med 0.5%? känns ju som riktigt bortkastade pengar imo. Eller är det viktigaste att man får mer energi så att man orkar träna hårdare?

Jadu, för att dom tror på det kanske? För att det sägs ge mindre mjölksyra?
För att det kan öka ens styrka lite granna?

0,5% siffran fås nog räknas om från person till person, alla svarar olika.
Citera
2010-01-03, 18:16
Medlem
Woohoos avatar
Blir lite fundersam här, en rågad tesked är väl ca 5g kreatin?
Har tagit 1 tesked hittils och om det hade varit 5g hade det inneburit att min påse hade tagit slut för länge sedan, ändå är det en tredjedel kvar
Citera
2010-01-03, 18:20
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janus-Richmond
Varför köper folk gainers eller vassleprotein då mat gör jobbet ypperligt?
Citera
2010-01-03, 18:28
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Varför köper folk gainers eller vassleprotein då mat gör jobbet ypperligt?

Kosttillskott
Hinner inte dra i mig kycklingfilé med jasminris efter jobbet när man ska hämta ungar på dagis, tvätta, diska, dammsuga och allt möjligt efter gymmet. Maten får man i sig när alla är hemma.
Citera
2010-01-03, 18:50
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fun_University
Kosttillskott
Hinner inte dra i mig kycklingfilé med jasminris efter jobbet när man ska hämta ungar på dagis, tvätta, diska, dammsuga och allt möjligt efter gymmet. Maten får man i sig när alla är hemma.
Ja? Det är ju fortfarande att det gör väldigt liten skillnad det också. Maten är det som spelar roll, men man köper det för de där lilla extra.
Senast redigerad av Dreas 2010-01-03 kl. 18:55.
Citera
2010-01-03, 21:21
Medlem
Fun_Universitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Ja? Det är ju fortfarande att det gör väldigt liten skillnad det också. Maten är det som spelar roll, men man köper det för de där lilla extra.

Oj, såg nu att du svarade Janus-Richmond. Lustigt, i IE kan jag se quotes, men inte firefox.

Edit: Tog bort Firefox 3.6 beta 5, nu kan jag se quotes som vanligt.
Senast redigerad av Fun_University 2010-01-03 kl. 21:24.
Citera
2010-01-04, 15:06
Medlem
Woohoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woohoo
Blir lite fundersam här, en rågad tesked är väl ca 5g kreatin?
Har tagit 1 tesked hittils och om det hade varit 5g hade det inneburit att min påse hade tagit slut för länge sedan, ändå är det en tredjedel kvar

Hade gärna velat veta detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in