Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-22, 23:01
Medlem
sk0gens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Intellektuell är ett vänsterord för de kloka personer som ska leda massan fram till kommunismen, eller i vissa fall nazismen. .

Nej det är det inte.
Citera
2009-12-22, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Nej det är det inte.

Du med de knäckande argumenten, hur kan du vara så smart?
Citera
2009-12-22, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Innerst inne vet du att du har fel. Du vill bara så gärna, så gärna att du ska ha rätt. Så gärna att alla signaler om vart SD varit på väg i flera år nu inte berör dig, inte kommer åt dig. Du är på ett sätt religiöst troende på SD mer än något annat, för du är inte dum.

Och du har ju själv nyligen uppvisat nästan samma religiösa tilltro till marsipangrisen.

Skämt åsido så är det inte lätt, man vill så gärna och man behöver hoppas. De flesta vill inte tro att vi går en mörk, oviss och våldsam framtid till mötes. Själv har jag förlikat mig med det jag tror kommer.
Citera
2009-12-22, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Islam är det korrekta att angripa, man kan inte gå ut och säga att mellanöstern med kultur är efterbliven och att dessa människor besitter lägre intelligens pga inavel samt klimatet. Det går inte att säga sånt och bli vald på.

Anledningen till att det inte går att säga sanningen och vinna val med hjälp av sanna och vettiga budskap är att folkets fiender sedan länge kontrollerar media och det "offentliga samtalet". Folkets fiender har länge också kontrollerat skolan och den akademiska världen, och folket har indoktrinerats med massa lögner om olika saker. Därför går det inte att vinna med hjälp av sanningen. Själv är jag övertygad om att ett sanningsparti lätt skulle kunna få ganska mycket röster och komma in i riksdagen, trots decennier av indoktrinering, om det inte hade varit för att media och systemet är kontrollerat av fienden och motarbetar alla sanningssägare.
Citera
2010-01-18, 13:36
Citat:
Ursprungligen postat av Allfadern
Jag är intellektuell.

Grattis!
Citera
2010-01-18, 20:27
Medlem
1:aHjälpens avatar
exempel:
http://www.youtube.com/watch?v=upXZ1im1leU
Citera
2010-01-18, 21:35
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allfadern
Jimmie Åkesson och Björn Söder ger uttryck av att vara mycket intellektuella. I alla fall av det jag sett i debatter.

Håller med, om jag får fokusera på partiledarna så tycker jag att Jimmie Åkesson ger ett mycket mer både intelligent och intellektuellt intryck än resten av partiledarna, möjligtvis Maria Wetterstrand undantagen.
Citera
2010-01-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1:aHjälpen
exempel:
http://www.youtube.com/watch?v=upXZ1im1leU

Haha, vilket avgrundsvrål där på slutet. Nån borde göra en låt av det här stycket.

Skön gubbe som visar vart skåpet ska stå.
Citera
2010-01-18, 21:45
Medlem
1:aHjälpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Haha, vilket avgrundsvrål där på slutet. Nån borde göra en låt av det här stycket.

Skön gubbe som visar vart skåpet ska stå.

Jajjamen! Han är dessutom s'd':s skarpaste kniv!
Citera
2010-01-18, 21:46
Medlem
Citat:

Säga vad man vill men man kan konstatera att han hade känslor. Det är ganska bra betyg för en politiker.
Citera
2010-01-18, 21:49
Moderator
-Info-s avatar
Citat:

Fast vänsterpartiet hade en ännu skarpare kniv. Kniven använde vänsterpartipolitikern till att hugga ihjäl tjejer med. I Svenljunga. Kanske var han lite väl inspirirerad av Stalin?
Citera
2010-01-18, 21:54
Medlem
Citat:
Jajjamensan! Jag håller med dig! Detta är en sund och kry representant för S'D'!

Han var trött på hiphop och flippade lite. Jag är helt på hans sida trots, eller kanske just för att han har svårt att formulera sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in