Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-01-18, 22:18
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Känns som att de som haft lite hjärna i partiet är borta nu, exempelvis Weine Berg och Torbjörn Kastell
Citera
2010-01-19, 00:08
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Haha, vilket avgrundsvrål där på slutet. Nån borde göra en låt av det här stycket.

Skön gubbe som visar vart skåpet ska stå.
Har gjorts en låt, rätt bra. Kan inte hitta den nu tyvärr :/
"
Citat:
När en pastor gästade Pingstkyrkan i Askersund för att berätta hur han gömt flyktingar dök Björn Lennartsson upp och tryckte upp en tårta i ansiktet

Så jävla rätt!

Eurcop ringer Björn:

http://www.youtube.com/watch?v=AQddrMCTQRc
Senast redigerad av volvo 240 2010-01-19 kl. 00:16.
Citera
2010-01-19, 00:10
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Ska vi lista vänsterns föredettingar också, Josef Stalin, Felix Djerzinski

Citat:
Ursprungligen postat av 1:aHjälpen
Jajjamensan! Jag håller med dig! Detta är en sund och kry representant för S'D'!

Det finns ingen Björn Lennartsson för Sd i fullmäktige i Askersund. Han heter Lars Flemström enligt valmyndighetens hemsida.
Citera
2010-01-19, 22:26
Medlem
sk0gens avatar
Glöm inte Alexander Alexandersson!

Han är ett strålande exempel på hur intelligentian inom SDs kretsar ser ut.
En ung man med visioner sanna mina ord.

http://www.kristinehamn.se/forvaltningar/politisk_organisation/video/wmv/alexander_alexandersson.wmv

Och SD:arna tyckte så bra om denna man att de valde in honom i kommunalfullmäktige. Bra jobbat SD!
Citera
2010-01-19, 22:58
Medlem
volvo 240s avatar
Vänstern tycker tydligen om att göra narr av lätt efterblivna personer som denne Alexandersson.

Vad hände med godheten och solidariteten?
Citera
2010-01-19, 23:04
Medlem
sk0gens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Vänstern tycker tydligen om att göra narr av lätt efterblivna personer som denne Alexandersson.

Vad hände med godheten och solidariteten?

Vänstern? Jag är inte vänster.

Jag tror inte att denna Alexandersson är efterbliven. Ni i Sverigedemokraterna valde ju ändå in honom i kommunvalet.
Citera
2010-01-19, 23:10
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Synd att han skulle välja S'D'. Han verka lite efter. Förmodligen har han någon kompis som lurat honom med sagor om "invällare" och den Stora Islamska Konspirationen, (SIK), eller något sånt. Tragiskt att S'D' ska utnyttja folk bara för att de är lite efter. Det är lågt tycker jag.

SIK? Aldrig någonsin hört någon använda den termen eller förkortningen.
Sitter du och hittar på saker nu?
Citera
2010-01-19, 23:10
Medlem
sk0gens avatar
Citat:
Synd att han skulle välja S'D'. Han verka lite efter. Förmodligen har han någon kompis som lurat honom med sagor om "invällare" och den Stora Islamska Konspirationen, (SIK), eller något sånt. Tragiskt att S'D' ska utnyttja folk bara för att de är lite efter. Det är lågt tycker jag.

Jag tror inte det är så illa!

Jag tror inte att han är utvecklingsstörd, men att han har svårt att uttrycka sig och möjligen tillhör den lägre delen av skalan då det gäller normalgraden av intelligens.

Det finns nog många som han, speciellt inom SD, och även sådana människor har ju rätt till någon som för deras talan. Det är väl därför SD har valt in honom (och hans mamma) i kommunalfullmäktige. Det tycker jag är fint, att alla människor får representeras politiskt. SD väljer in "sin typ" av människor helt enkelt, och det är ju bra.
Citera
2010-01-19, 23:11
Medlem
dayms avatar
Citat:

Men om han hade varit vänsterspöke så hade han inte blivit lurat till nåt och tagit ett vist beslut eller? NEIN!

Men han är ju absolut ingen merit för partiet måste jag påstå, fast han kommer väl slängas i gaskammaren med sandryttarna och kommunisterna när SD kommer in i riksdagen, eller hur, kamrat?
Citera
2010-01-19, 23:45
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Fast det är ju ganska likt en konspiration. "Alla muslimer har en hemlig agenda och vill ha sharia" etc. Jag satte bara namn på den

Alla troende muslimer vill så klart ha sharia, varför skulle de inte vilja det? Det står ju i koranen alltså måste det vara sant och bra eftersom det är guds ord.
Citera
2010-01-20, 03:01
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Jag tycker inte han verkade vara en så hatisk person som S'D' folk brukar vara, så jag gissa på att han blivit itutad grejer av någon elak jävel.
Fördomsfria goda vänstern är, fördomsfull
Citera
2010-01-20, 09:36
Medlem
sk0gens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Glöm inte Alexander Alexandersson!

Han är ett strålande exempel på hur intelligentian inom SDs kretsar ser ut.
En ung man med visioner sanna mina ord.

http://www.kristinehamn.se/forvaltningar/politisk_organisation/video/wmv/alexander_alexandersson.wmv

Och SD:arna tyckte så bra om denna man att de valde in honom i kommunalfullmäktige. Bra jobbat SD!

Jag vill gärna ha update på detta.
Vad är era tankar om Alexandersson inom SD?
Varför väljer ni in honoom till kommunfullnäktige?
För att han "talar så folk förstår"? Är han en del av "verklighetens folk", en av Er?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in